Oğlum olcak. Şımarık, mızmız, huysuz, memnuniyetsiz, ağalk bir çocuğumun olmasını hiç istemiyorum. Sevgi dolu, kibar, masum, neşeli, saygılı, ve bana bağlı, tam bir süt kuzumun olmasini istiyorum. Hep hayalimdi bana çok bağlı, başka insanlardan önceleri utanan, kibar, masum, terbiyeli bir çocuğumun olması.
Ama bazı kadınların 2,3 yaşındaki çocuklarına bakıp korkuyorum resmen. Öyle terbiyesiz, huysuz, memnuniyetsizler ki.
Oğluma asla kızmadan doğruyu yanlışı öğreterek sevgiyle büyuteyim diyorum ama annem öyle yaparsan aksine çok şımarık olur diyor.
Nasıl yetiştirmeliyim sizce çocuğumu?
Ama bazı kadınların 2,3 yaşındaki çocuklarına bakıp korkuyorum resmen. Öyle terbiyesiz, huysuz, memnuniyetsizler ki.
Oğluma asla kızmadan doğruyu yanlışı öğreterek sevgiyle büyuteyim diyorum ama annem öyle yaparsan aksine çok şımarık olur diyor.
Nasıl yetiştirmeliyim sizce çocuğumu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer