40 haftalık gebeyim ve eğer doğum olmazsa bu hafta suni sancı deneyeceğiz, ne yapabilirim?

Çok korkuyorum suni sancıdan. Normal sancılar göre çok daha zor diyorlar. Bu hafta da sancılarım başlamazsa suni sancıyla o da olmazsa sezeryan. Ne yapabilirim? Hurma yiyorum yürüyorum bir türlü ne sancım oluyor ne de başka bir şey. Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
40 haftalık gebeyim ve eğer doğum olmazsa bu hafta suni sancı deneyeceğiz, ne yapabilirim?
Cevapla