"Bebek nasıl yapılır?" diye miniklere sormuşlar, onlar da bakın ne cevaplar vermiş..
"Bebek yapmak için anne bir yumurtanın üzerine yatar sonra baba gelip yumurtayı kırar"
(Abby, 6 yaşında)
"Ben asla bebek yapmıcam Babam dedi ki bebek beklerken kadınlar her gün biraz daha hasta ve manyak oluyomuş"
(Marie-Ann, 9 yaşında)
"Bir kadınla bir erkek yatağa girdikleri zaman, ikisinden birinin bebeği olacak demektir"
(Paul, 6 yaşında)
"Bebek annemizin içinden çıkar, doktor da onun poposuna vurur çünkü bebek doktoru ısırmıştır"
(Edward, 6 yaşında)
"Bebek yapmak için, bunu önemsemeyen biriyle olmak gerekir"
(Shelley, 7 yaşında)
"Karşımızdakı evdeki adamın karnında bebek var ama bi türlü dışarı çıkamıyor"
(Alistair, 9 yaşında)
"Bebek yapmak için önce aşık olursun, evlenirsin veya bunlara gerek de yok aslında"
(Peter, 9 yaşında)
"Bebek yapmak için uygun zamanı kollamak lazım, evde misafir olmaması lazım"
(Lyn, 9 yaşında)
"Ben nasıl yapıldığını biliyorum ama hiç yapmadım"
(Francis, 7 yaşında)
"Kediyseniz bebek yapmanız daha kolaydır"
(Paulette, 6 yaşında)
Sevgili büyükler lütfen ne yaptığınıza dikkat edin

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer