Eşimle 3,5 yıldır evliyiz ve bir oğlumuz olacak. Eşim ismini Ayaz koymak istiyor fakat benim çocukluk aşkımın ismi de Ayazdı. Çocukluk aşkım ile Kocam çok yakın arkadaş ve kocam ile tanışmadan önce o adamla birbirimize çok aşıktık. Şu an asla öyle bir durum söz konusu bile değil fakat yanlış anlaşılmaktan korkuyorum kocam Ayaz ismini çok istiyor onu kırmak istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBu tür şeyler çocuğunuzun kaderini etkiler. Çocuk ismi her anıldığında annesinin çocukluk isminin Ayaz olduğunu hatırlar eğer ona çocukluk aşkınla ilgili bir şeyler anlatırsan abla. Ama anlatmasan bile Ayaz ismi size mutlaka hep çocukluk aşkının ismi olduğu gelecektir. Belki de sırf Ayaz senin çocukluk aşkının ismi diye sen çocuğuna, çocukken Ayaz adındaki âşık olduğun çocuğu anımsattığı için çocuğuna çocukluk aşkınla davrandigin gibi davranmak isteyeceksindir. Evet çocukluk aşkını unuttum ve elbette ona karşı bir şey hissetmiyorsun artık yeni bir yuvan var başka birisiyle evlisin ve üstelik evli olduğun adamdan bir çocuğun doğacak. Ama sen çocukluk aşkın olan Ayaz'la bir geçmişin oldu. Bu geçmişi silip atamazsın ki, geçmişte yaşadığımız şeyleri silemiyoruz. Sen de istemesen de bilinç altında hep çocukluk aşkınla ilgili anılar olacak. Ve çocuğun sana çocukluk aşkını hatırlatacak. Bence eşin bunun olmasını istemez. Ona uygun bir ifadeyle bunları anlatabilirsin. Onun dilinden konuşmaya çalış mümkün olduğunca, yanlış anlaşılmaya mahal vermemeye çalış. Ona sadece çocuğunun kaderini kötü şekilde etkilemek istemediğini de söyleyebilirsin. Ben onun da seni anlayışla karşılayacağını düşünüyorum bunu söylersen. Gayet kabul edilebilir bir neden bu bence.
03 Yorumla- +1 yıl
Çocukluk aşkını unuttun yazacaktım yanlış yazmışım orayı
- +1 yıl
Ve abla her ne söylersen şöyle kendinden emin bir şekilde söyle. Çocuğuna Ayaz ismini koymak istemediğini kendinden emin bir şekilde söyle. Ama birbirinizle kavga edin demiyorum tabii ki. Konuşmak farklı bir şey kavga etmek başka bir şey. Tartışır gibi değil de dertleşir gibi konuşun. Hem ona uygun bir şekilde içindekileri anlatırsan seni neden anlamasın ki? Gönül eşin o sonuçta, senin gönlünün bir diğer yarısı olduğu için, seni tamamladığı için evlendin onunla. Seni anlamasa bile anlamak isteyecektir. Sadece onun gözlerinin içine bak ve hislerini eşine geçir.
- +1 yıl
Eğer yardım edebileceğim bir şey olursa bana da mesaj atabilirsin hatta. Umarım isim meselesini çözersiniz ve koyacağınız isim ikinizi de mutlu eder.
En İyi Cevaplar
Yani kişiye bağlama bence olabilir koysun ne olucak veya sen söyle bunu daha çok beğendim de farklı isim söyle ortak karar verin mesela benim eski sevgilimin ismi Ali olsa eşim çocuğuma koymak istese engel olmam
00 Yorumla
De ki;
çocukken okulda Ayaz adında aklı tam yerinde olmayan bir çocuk vardı. Dengesizdi. Sınıfta bana çok kötü bir şaka yapmıştı. Kötü olmuştum. Bir seferinde de çok kötü korkutmuştu. Halen aklıma gelir unutamam. Bende halen etkisi var. Bu isim aklıma geliyor. De...00 Yorumla
+1 yılÇocuğa isim ortak olarak koyulabilir, eşinin istediği bir ismi sen istemeyebilirsin... Bu çok normal bir şeydir...
Ortak bir karar alalım dersin, eşin anlayışla karşılar ve emin ol ortak bir isim de bulabilirsiniz...00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
85
Cevap
73Cevap
Bir elini kocanın yanağına koy. Bence Ayaz koymak doğru değil de. O neden dicek. Snede eski sevgilimin adı ama ben seninle evliyim onun adını koymak doğru değil de. Dudağına hafif bir buse kondur lütfen kıskanma seni çok seviyorum ben de:)
Benim sevgilim yinede kıskanırdı ama en azında beni kırmamaya çalışırdı :)40 Yorumla
+1 yıleşine deki ilk ebced karakteri çok düşük çocuğumuzun ismini ebced değeri yüksel harflerden koymalıyız ayaz soğuk demektir manasıda güzel değil, gerçekten iklim hava koşulları güneş ay yıldız bu tür isimler karakteri cok etkiliyor hastalik sahibi olmaları kaçınılmaz oluyor bundan yola çıkarak vazgeçmesini sağlayabilirsin bence
24 Yorumla- +1 yıl
Ablacım ne diyorsun sen ne ecdadı?
- +1 yıl
ecdad demedim , harflerin ebced değerleri vardır insanlar uzerinde karakter kişilik duygu durumu yeteneklerin oluşumunu simgelerler isimler bu yüzden araştırırsan görürsün . kendi ismini googlea yazıp ebced değerleri ve analizlerine bakmanı öneririm.
- +1 yıl
Çöp toplayan kadir de vardır sanatçı kadir de vardır... ıyi saygılı hoşgörülü ahmet de vardır. Kaba saba ahmet de vardır... yani boş muhabbet bunlar
- +1 yıl
@mühendiss-94 arkadaşa katılıyorum. İsim teferruat bence
Bence durumu oldugu gibi anlatmalisin. Ayaz ilk askin oldugunun ve onunla yakin arkadas oldugunun dolayisiyla Ayaz ismini koymak yanlis anlasilabilir ve hos olmaz karsi tarafin yanlis dusuncelere sapabilir. Esine acik ol ve gercekci. Sonradan ogrenmesi daha cok kirar kendisini. O yuzden durumu oldugu gibi anlatmalisin. Aranizdagizli sakli olmamali, birbirinize acik olmalisiniz. Gecmis nasilsa bilmesine gerek var. yani ben olsam oldugu gibi soylerdim
30 Yorumla
+1 yılSen istedgn bi ismi söyle ilk cocugumz 9 ay bn karnmda taşıyorum de ilknde ilk hamilelgm oldugu icin bu sefer ismini ben koyaym baska bi cocugumz olursa 2. sinde sen koy ismini olur mu de bklm ne dicek:) Hayrlı olsun Sağ Salim kucağiniza almayı Rabbim nasip eder inşallah☺
30 Yorumla
+1 yılBelki kocanin
Cocukluk askinin ismi de
Ayazdir
Nice👌62 Yorumla- +1 yıl
bu benimde aklima geldi ama düsundum ayaz die kiz hiç duymadim
Benim de evlenmeden onceki sevgilimin adi eymendi. Esim de biliyordu. Daha yeni abimin bi oglu oldu ve adini eymen koydular. Koymayin diyemedim cok hevesliydiler o isim icin. Esim de duyunca sen mi koydurdun o ismi diye benimle kavga etti. trajikomik
02 Yorumla- +1 yıl
Bu saçmaymış ama sonuçta senin çocuğun değil.
- +1 yıl
@ahsennnaz0 cocugum degildi ama benim onlara baski yaptigimi filan dusundu heralde. ille de bunu koyacaksiniz demisim gibi. Bana isim koyma firsati kalir mi anasi babasi varken diyordum ama icindeki suphe hic gitmedi.
+1 yılBence deki çocukken ayaz diye birini seviodum ondan doğru bulmuyom ama Ayazın o Ayaz olduğunu söyleme derim arası açılabilir ya da sana niye önceden demedin diyebilir ztn Ayazlar yaramaz oluyo😂 bn oğlanın adı ayaz anamı ağlatio kerata😅
00 YorumlaEvlenmeden önce ne olursa olsun bahsetmeliydin. Çocukluk aşkım dediğin adamla kocan yakın arkadaş olması bile sorun. Zira adam bilmiyor durumu. Yarın öğrense ne olacak o adamın hali?
10 Yorumla
+1 yılBence şöyle anlatabilirsin hayatım Seninle bir konu konuşmak istiyorum iznin varsa benim eskiden hoşlandığım bir çocuk vardı Adı a yazdı o yüzden bu ismi değil de başka birisini saç Aysan Tabii ki olur Ama bu isim beni kötü etkiliyor gençliğimde beni üzülmüştü O yüzden başka birisini düşünsek olmaz mı gibi bir şeyler söyleyebilirsin
12 Yorumla- +1 yıl
hahaa bu ne çok saçma ve komik oda hemen ay tamam hayatım der zaten kesin kıskanmaz yanlış anlamaz tersi durum olsa erkek bunu yapsa oyle düşün herkes kıskanır ve kızar yani
+1 yılSoyadı senin soyadın olucak ismini de ben koyucagım de :D
43 Yorumla- +1 yıl
Tabıkı de oglum ne sandıın 😎
+1 yılBunda kırılacak bir şey yok. Sen annesin. Senin bebeğin hakkındaki isteklerin babasınınki kadar önemli. Açıkcası o ismi koymak istemiyorsan sevmediğini söyle ve koyma, başka isimler bakın birlikte
40 Yorumla
+1 yılRüyamda gördüm şu isimde gördüm şöyle daha hayırlı böyle daha iyi içime sinmiyoe falan de çok üsteleyeceğini zannetmiyorum
20 YorumlaÇocukluk aşkınla eşin nasıl arkadaş oluyorlar.
Dile getir bilsin bence.
Bu sefer ayaz bey sizin koyduğunuzu hala bir bağınızin olduğunu düşünür.20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılAyaz isminin size antipatik geldiğini ve çocuğunuza bu isimle seslenmek istemediğinizi söyleyin. Bunu anlayışla karşılamasını bekleyin. Eşiniz bu konuda size karşı daha duyarlı olacaktır.
00 Yorumla İnanılır gibi değil önce ayazla birşeyler yaşayıp sonra arkadaşı olan kocanla mi evlendin
Aferin kocan nasil öğrenmedi peki bu durumu 😂😂 tam alfalik
Sorunun trol olduğunu düşünüyorum o yüzden cevap vermeyeceğim00 YorumlaBence açık açık söyle anında vazgeçer yoksa eşin çok istiyorsa ne yaparsan yap vazgeçmez o yüzden herşeyi açık açık söyle zaten soğur isimden kendisi de koymak istemez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyaz ismi alay edick isimlerden de aygaz falan derler kulaga hos gelmiyor VS benzeri laflarla isimden sogut koyarsanız net adam yanlıs anlar. Farklı isim onerileri bul yahut
20 YorumlaBence eşine durumu anlat anlatamam dersen de isme bir kulp bul koydurtma
23 Yorumla- +1 yıl
önce bir soruya bak soran neler yazmış neler yapmış :))) sonra bu soru hakkındaki görüşünü söyle :)))
- +1 yıl
@Catutigernos II şey hata yapmış ama şimdi sevmiyor onu eks aşkının ardakaşı ile evlenmesi yanlış biliyorum 🙄
- +1 yıl
soruda soruyu sorandan çok başka üyeler görüşlere yorum yapmış :)))
Gizli Üye(30-35)+1 yılUmarım eşin bu siteyi kullanmiyodur. 3,5 yıllık evlilik/Hamile bir kadın ve erkek çocuk/ ismi Ayaz olarak düşünülüyor/ Adamın yakın arkadaşinin adı Ayaz. Eğer siteyi kullaniyorsa senin söylemene gerek yok öğrenmiştir şimdiye 😅
00 YorumlaHayret normal de evli kadın çocuguna eski müşteri lerinin isimlerini koyar. Çocukta kocadan çıkmaz zaten
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılKırılacaksa da kırılsın buraya yazdığın ayar tam ideal, aynı bu şekil anlat isim mi kalmadı? Bir de ekle illa vereceksen ver de.
00 Yorumla
+1 yılSoru muhtemelen kurgu ama hani gerçekmiş gibi görüş yazarsak hiç bir açıklama yapmadan farklı bir isim istediğini söylersin. Olur biter.
00 Yorumla
+1 yılHmm yani sıkıntılı bir durum ama bence al karşına sakince anlat hatta bence biraz hoşuna bile gidebilir bu durum ona karşı hissi kalmamış ki çocuğumuzun ismini de koymak istemiyor diye
00 Yorumla
+1 yılAyaz ne cirkin isim ya hic güzel duygular uyandirmiyor söylemesi de çirkin. Ben Ayaz istemiyorum baska isim bulalim de
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s +1 yılİşte açık olmak çok önemli. İlişkinin daha başında o adamla aranızda bir şey yaşandığını söyleseydin bu konu gündeme bile gelmezdi.
00 Yorumla
+1 yılAyaz diye isim mi olur lan çocukluk aşkın olmasa bile ne tuhaf isim. isim kültüründen yoksun bir kocan var
00 Yorumla
+1 yılSevdiğin insanda yanlış anlayacaksa, insan sevdiğini anlar ona da açılamayacaksan kime açılacaksın durumu anlat bisey olmaz diye düsünüyorum
00 YorumlaTesadüfun de bu kadarı. Sen istemiyorum diyeceksin bi açıklama yapmak zorunda değilsin o baba ise sen de annesin senin isim koyma hakkın daha fazla
00 Yorumla
+1 yılAşkım çocuğumuz çok soğuk olur de. Sıcakkanlı olmaz de
10 Yorumla
+1 yılİsimsiz yapın çocuğu kızılderililer gibi bir kahramanlık göstermesini bekleyin
10 Yorumla
+1 yılKocanın yerinde olsam öğrenince uyuz olurdum ve kesinlikle koymaktan vazgeçerdim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnlatma bence yanlış anlar, seni anlamaz daha doğrusu. Sen de başka bir isim bul o ismi koymaya diret. Çocukken ne zaman aşık oldunuz ya, ben 22 yaşındayım daha olamadım.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılo isim olmasın dersen de yanlış anlar nefret ettiğini hatirlamak istemediğini dusunebilir. ama o adam eşinlede arkadaşmiş ya arkdaşı anlatirsa eskiden sevgiliydik falan diye o zaman sana hic inanmaz kesin yanlıs anlar valla bilemedim ne yapsan battin
+1 yılAman koyun gitsin. Neden abartıyorsunuz bu kadar anlamıyorum.
10 Yorumla
+1 yılOna daha anlamlı olan bir isim istediğini.
Ayaz isminin çok yaygın olduğunu söyleye bilirsin00 Yorumla
+1 yılAyaz ismini mi güzel değil de istediği başka bir ismi kabul et
00 YorumlaAşkım demek zorunda mısın eskiden çok gıcık olduğum bir çocuk de. Ne büyütüyorsun kafanda. Uydur birşeyler.
50 Yorumla
+1 yılBen de farklı isim koymak istiyorum yap kimsede olmayan az bilirdik de
00 Yorumla
+1 yılKocanın bundan haberi yok ama dimi.. olsa zaten ayaz koymak istemezdi
00 Yorumlabence direk soylersen etkili olur. bence eşin eski sevgilinin adını duymak istemez cocugunda
00 Yorumla
+1 yılKocanı seviyorsan ayaz ismi güzel koyda çocukluk aşkınla alakası ne arkadaş olsunlar
00 Yorumla
+1 yılAyaz isminde çok kötü bir çocuk tanıdım
Tiksiniyorum bu isimden de00 Yorumla
+1 yılayaz ismini küçüklüğünden beri sevmediğin hakkında başka bir bahane bul
00 Yorumla
+1 yıldirek söyle beaaa artık evlenmişinz çocuk olmuş bence bişi demez
00 Yorumla
+1 yıldirekt olarak söyle bence böyle böyle bi durum var diye
00 Yorumla
+1 yılİkinizin de beğendiği bir isim bulun ortak şekilde ayaz ismini beğendiğini soyle
00 Yorumla
+1 yılBen söylerim valla hiç çekinmem. Eski sevgilimin adı Ayaz de, kabul ediyorsa koy. 🤣
00 Yorumla
+1 yılKoyarsa onun derdi gecmisi unutmus demekki o ismi seviyor
00 Yorumla
+1 yılDaha farklı güzel isimler bul bence bunu söylemen onu her türlü kırar
00 YorumlaAyaz istemem ben de sevmiyorum o ismi başka isim koyalım de
00 Yorumla
+1 yılKurt kışı geçirirde yediği ayazı unutmaz kocam bey de
00 YorumlaSaçmalık şu ki, her ayaz ismi senin sevgilin ayaz olmuyor tabi... Türkiyede binlerce ayaz var.
01 Yorumla- +1 yıl
O kadar isim varken bunu istemiyor demekki
Gizli Üye(30-35)+1 yılEski sevgilin kocanla cok yakın arkadas olmasına cok sasırdım acıkcası ama ayaz koyarsan adam kesin yanlıs anlar
10 Yorumla
+1 yılSoyadını zaten senden alacak adını da bırak ben koyayım de 😅
60 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılişte bu yuzden hiç sevgilisi olmamis biriyle evlenmek gerek ben erkek olsam evlenmezdim sevgilisi olmuşla sevgili olan yatarda herkesede verir
124 Yorumla- +1 yıl
Ne alakası var
- +1 yıl
Bu zekayla bu yaşa gelmişsin ona şaşırıyorum.
- +1 yıl
@karamellikek al bendende o kadar
- +1 yıl
Ne alaka bu dediğin ee o zaman erkekte sevgili olmasin. Neden kızdan kıza gezsin senin mantığına göre ama erkek yapınca oh maşallah aslanıma kadin yapınca bilmemne
Cevap sahibi+1 yıl@değilismilazım yo ben erkek icinde aynisini dusunutorum segilisi olmus erkekte herseyi tuketmistir edepli temiz erkek istiyorum
- +1 yıl
Ne kadar saçma bi düşünce yapın var öyle erkek buluyosan git evlen o zaman hem insan temiz olduktan sonra her Zaman kendi sınırını bilir
Cevap sahibi+1 yıl@Shazam6 olmadi degil ben istemedim herkes sevgili olmak zorunda diye bi kural yok herkesin dusunce yapisi ayni olmak zorundada degil
- +1 yıl
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl@Shazam6 tanisarak o da benimle ayni dusunce yapisina sahipse zaten anlayis gosterecektir elimi tutamaz sarilamaz yanagimi bile opemez kafede orda burda bulusamayiz beni arayamaz her dakika mesaj gondermez sadece tanismak icin konusurum iletisime gecerim o kadar
- +1 yıl
@değilismilazım senin acindan sorun mu 🤔 sevgilisi olmus erkek mi olmasi lazim yani anlamadim
- +1 yıl
Senin için en mantıklısı görücü usulü
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl@Shazam6 emin ol cok iyi anlasilir kisinin ne oldugu giyim tarzi konusmasi ses tonu hareketleri dusunce yapisidanda belli olur edepli olup olmadigi
Cevap sahibi+1 yıl@Shazam6 anlari diyosam anlarim ailesine bakarim aile nasilsa cocukta o sekil yetisir
Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. ayaz ismini sevmiyorum ilkokulda benle çok uğraşan ağlatan biri vardı adı ayazdı de
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence direk boşan evli olup da Başka erkek aklındaysa boşan durma yazık Ya
21 Yorumla- +1 yıl
Kadın aşığım demiyor âşıktık diyor yani geçmiş zamandan bahsediyor evlenmeden önce herkesin konuştuğu hoşlandığı birileri oluyor ama bu demek değil ki şuanda da ona aşık demek değil. Aksine bence o kadar edepli biri ki eski konuştuğu kişini yanlış anlamasından çok korkuyor ki bencede yanlış kimse eski sevgilisinin eski sevdiği kişinin ismini çocuğuna koymamalı asla doğru değil olamazda kadın haklı burda kadını karalamaya çalışmışsınız ama kadının karalanacak bi yani yok
+1 yılBir tanıdığının adının ayaz olduğunu ve çocuğuna onun ismini vermek istemediğini, ona her seslendiğinde aklına onun geleceğini ve sinirleneceğini söyle. Cheers🥂
21 Yorumla- +1 yıl
Nickinin hakkını veriyosun Babuş 😄
Gizli Üye(18-24)+1 yılIyi de çocukluk aşkı adi üstünde çocukluk bence artik bir his yoksa su an hatırladığında komik olarak Hatirliyorsan koy nolucak ki
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHee o zaman cok değişir
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyaz isminden hoşlanmadığını başka bir isim secerse daha iyi olacağını söyleyebilirsin. Çok ısrar ederse de kötü anısı var de geç
00 Yorumla
+1 yılAyaz ismini bu kadar özel kılan ne senin için diye sor belki de seni deniyor haberi var da...
Devamında da söyle işte biri yazmış elini yanağına koy... diye onu uygula öyle hissediyorsan10 Yorumla- Devamını Gör (98)
Devamını Gör(143)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocukluk aşkımın adı Ayaz ve kocam çocuğumuzun adını Ayaz koymak istiyor, kırmadan nasıl söylerim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer