Ben olsam Aymina koyardım peki siz?
Aymina
Büşra
Ecrin
Kardelen
Pembe
Alanur
Zehra
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ciao 🦇
Kardelen.
Hikayesi var kardelen ve hercai bu iki çiçek birbirlerine söz verirler biz yazın değil kışın açacağız ve hakim olacağız doğa uyurken. Sonra yaz gelir kardelen çıkmaz hercai açar ondandır ki sözünü tutmayan aşıklara hercai denir, kardelense sözünü tutar kışın açar kar delen ismi de oradan gelir.
A şıkkını koyardım ve ppye düşmüşke UwU
Thanks babe eig için ( ˘ ³˘)♥
ben a. mina koyardım
Cevap
11Cevap
"almina" yazmıştım sonra bir daha baktım ayminaymış..
o yüzden içlerinden en iyisi kardelen..
Almina diye isim mi olur canım ya 😂😂 tamam 👍 yanlız biraz saçma bir sebepten dolayı değişirmişsin fikrini
Hepsi çok kötü Ada ya da Çağla falan yok ha yok illa bunlardan biri olacak diyorsan Ecrin ya da Aymina olurdu
Zeynep Seyda koyardım 7 yıldır yüzünü görmedim bakıp bakıp onu hatırlayaym bari Zeynep Seydaya vercegim sevginin boşa gitmemesi lazım kızıma verim bari
Kardelen güzel geldi bana.çok sevdim bu ismi
Zehra Betül ismi kulağıma çok hoş gelir.
Siz hangisini beğendiyseniz o ismi koyun milletin dediğine takılmayın çok
abi ben hep sabri koymak istemişimdir
İkisi yigenlerim gerisinide beğenmedim
Hangisini koyardın peki?
Anası ne isterse onu koysun erkek olursa ben koyardım :)
Hangisi senin yeğenlerinin ismi ya merak ettim Ecrin ile Zehra mı?
Ecrin değil Büşra
Zehra ile büşra yani?
Evet
Yoksa bende ikisini koyardım özellikle Zehra
Pembe ney laa
Pembe koymayan da ne biliiiiym 😂😂
19 yıllık hayatında ilk defa pembe ismini duyuyor olamazsın
Tek bildiğim cennet mahallesindeki pembe
Tamam ama isimlerde bari ırkçılık yapmayın ya resmen isim ırkçılığı bu? Ne yani olamaz mı?
Lann 😂😂 ne ırkçılığıııı
Hiç duymadım yani değişik geldi
Cemre
Peki bu şıklardan hangisini koyardın?
Alanur
Hicbirini koymam
Büşra...
Vay güzel tercih 👍
Hiçbiri
Peygamber ismi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?