Bazı anne ya da babalar çocuklarıyla anlaşmazlık yaşadığı durumlarda onlarla konuşmama kararı alıp küsebiliyor.Anne ya da babanın çocuğa küsmesi sonucunda neler olur? Siz çocuğunuza küser misiniz?
Ebeveynlerin çocuklarına küsmesi ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Çocuk bı yaramazlik bı hata yaptığında kusmek yerine anlayışla çözülmeli özellikle çocuğa ben senin annen baban olmayacağım bunu almayacağım dediğinizde çocukta ilerde ben hata yaptığım anda ailem birakicak beni izlenimi yaratirlar bunu yerine hatada yapsam arkamda duracak bı ailem var demeli çocuk
Hayatim boyunca travmam olacak seylerden birisi aile evladina kizabilir ancak küsmeye hakki yoktur ben cocukken babamdan dayak yerken sirf vurmasin diye elini tutmaya calisirken annem tarafindan pskoljik olarak baski görürdüm ve annem bana kuserdi babami da kendi yanina cekerdi boylece beni yapayalniz bırakır amacina ulasirdi
Çok yanlış bir düşünce şahsen. Ebeveynler çocukların bu çağında rehberleri gibidir çocuklar anne veya babasından ne gördüyse ona göre o çocukta onu yapmaya çalışır. siz çocuğa nasıl davranırsanız o da o şartlarda büyür.