
Çocukken yaptığınız en büyük hata neydi?

Çocukken çikolatayı çok severdim. Özellikle çizgi film izlerken süt içerken benim tek dünyam gibiydi. Gerçi halen severim ama yemiyorum. Mutfakta eksik olmayan Nutella kavanozu mutlaka olurdu. Bir gün canım istedi, oturdum çizgi film açıp kaşıkla yarısına kadar yedim. Annem gördüğü anda baya kızmıştı, bana uzun süre kahvaltıya dahi çıkarmadı onu. İzinsiz yemem büyük bir hataymış. Bilinçaltıma yerleşmiş olsa gerek; her yiyeceğim şeyi izin istiyerek yedim hep. Alman disiplini gibi herşey kurallı.
Bir yönden komik bir yönden acı olmuş 🤭
Az biraz 😊🙏
Selam💫
Küçükken çok yaramaz bir çocukmuşum ve bu yaramazlıklar anlat anlat bitmiycek dereceden.
Birkeresinde kendimi aşcı zannedip komşu kızına toprak ve yapraktan dolma yapmıştım oda çok küçüktü ve az kalsın yiyordu (abisi yetişmişti) . Bittimi bitmedi ertesi günde çiçek çorbası yapmıştım onuda içecekken annem yetişmişti. Az kalsın zehirleniyordu kız.😬
Ama bak artık harika tariflerle buradasın
Aynen öyle😂😂
Uzun saçlarımı annemden gizli kesmek oldu 🙄 ve yıllar geçti oğlum oldu oda bende gizli saçının tam ön ve orta kısmını kazımıştı çok kötü gözüküyordu o gün annemin neler hissettiğini anladım
Orta bir talabesiydim mutfakta bira şişesi gördüm ve içmeye kalktım bir yudum aldığımda ağzım kavruldu hemen tükürüp ağzımı yıkadım koşarak anneme söyledim.. Ayy benim salak oğlum onda çamaşır suyu vardı dedi.. iyi ki yutmamışım iki ay tat almadan yemek yedim..
Vallahi geçmiş olsun kıl payı kurtulmuşsunuz.
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Cocukken yaptigim en buyuk hata dayim kizina winxli canta almisti bende kiskancligimdan kesmistim onu hala da aklima gelir
Az değilsin heee 😂😂
Halbuki banada ayakkabi almisti o gun hangi kafadaymisim acep😂😂
yıllarımı boşa harcamak
Ne kadar çocukken?
18 yaşından küçük herhangi bir yaş
Ooo hangi birini diyim ki bi de denmez ya burda
Inşallah düşündüğüm şey değildir 🤔
Özelden desene bi
Boşver kurcalamayalım.
Yok ya de özelden merak ettim
Herkesi iyi sanmak.
Sanırım susmaktı
Uyuşturucu kullanmak
Ciddi misin?
ciddiyim 16 yaşımda falan başladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?