İkinci çocuk gebeliğinde çiş kaçırmaya başladım, bir çözüm var mı?

3 yaşında bir çocuğum var bundan 1 yıl önce yılın başlarında eşim ısrarla ikinci çocuğu istedi. Korunmama da izin vermedi hep kavga çıkardım olunca sen mi bakacaksın sanki? dedim çok stresliydim. Bir şekilde beni ikna etti sana yardım ederim her akşam ben uyuturum falan dedi. Şimdi neredeyse 6 aylık hamileyim. Eşim birine kızıyor hıncını benden çıkarıyor!
Ben de sinirlenip bir şeylere sarıyorum tabii. Bir işe yardım etse en ufak bir sorun çıkınca anlayış göstermiyor mesela ben de unutkanlık bu gebelikte çok fazla var birde yorgunluk çok oluyor bir şeyi unutsam anlamıyor bir türlü.. Bu sorunla nasıl başa çıkacağım çok yıprandım. Yoruldum bir türlü anlamıyor çocuğumda çok yoruyor birde sanırım çiş kaçırmaya başladım bebek çok baskı yapıyor bir çözüm var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Neredeyse 10 kiloyum.
Güncellemeler
+1 yıl
Düzelteyim. Neredeyse 10 kilo aldım.
İkinci çocuk gebeliğinde çiş kaçırmaya başladım, bir çözüm var mı?
Cevapla