Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplayan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Evet gerçekten ilaçların yan etkisi imiş. İlaçları bitirince kaybolup gitti ama yinede doktora gideceğim.
Ostrojen progestron salgisindan falan heralde
Cevap
0Cevap
psikolojik olabilir. zaten doktor bişe yok dediyse güven bence.
acile git hemen bekleme
Geçmiş olsun. Herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar