Daha önce tüp bebek yaptıranlar, yan etkiler yaşıyorum, yardım eder misiniz?

Arkadaslar 10 gun önce tüp bebeğe başladım. 4 farklı iğne vuruluyorum su an. ilk 3 4 gun bir şey anladım ama daha sonra günden güne ignelere cok reaksiyon verdi bünyem. Şişkinlik ödem kasik sancısı mide bulantısı vs normal geliyor bana ama anormal gelen ciddi bir kalp çarpıntısı da yaşıyorum. Bunu yaşayan oldu mu? Resmen geceleri uyuyamaz oldum 3 gündür çok kötüyüm. Nabzım dinlenir haldeyken 98 115 arası değişiyor. Tansiyonum normal. Kendi çevremde tüp bebek tedavisi yaşayanlar böyle bir belirti olmadığını söyledi. Doktorum ise olabilir oyle belirtiler dedi geçti. Siz de buna benzer bir belirti oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplayan arkadaşlara çok teşekkür ederim. Evet gerçekten ilaçların yan etkisi imiş. İlaçları bitirince kaybolup gitti ama yinede doktora gideceğim.
Daha önce tüp bebek yaptıranlar, yan etkiler yaşıyorum, yardım eder misiniz?
Cevapla