Kimseyi buna ikna etmezdim. Bu çok ayrı düşünce yapılarına sahip olduğumuzun göstergesidir. Baba olmak istemeyeni benim zorumla bu sorumluluğa itemem. Yani çocuğumuz benimle olabilmesi için bir bedel olmuş olacak onun için. Yolları ayırmak zorunda kalırdım ben. Hatta ilk başta çocuk istemediğini öğrenirsem o yola girmem bile. Yani sende ya onunla ama çocuksuz bir hayatı seçeceksin ya da onsuz devam etmelisin. Onu buna ikna edersen ilerde ben istememiştim senin yüzünden oldu gibi bir şeyler duyma ihtimalin yüksektir.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılSelam 💫
Yorumlara şöyle bir göz gezdirdim de. Onu ikna etmek için çabalama bence sürekli olarak baskı uygulamak yerine akışına bırakmak en iyisi.
İkinizde birbirinizi seviyorsanız ve onun huyunu suyunu biliyorsan zaman içerisinde bu düşüncesi belki değişe bilir. Yaşınız daha çok genç olduğu için belkide bu şekilde istemediğini söyledi.
Sözünde kararlıysa eğer ciddi bir ilişki için bu durumda iyice düşünüp taşınmak lazım. 🙏10 Yorumla
+1 yılHocam henüz gerçekleşmemiş bir evliğe dair karşı tarafı şartlandırmayın, yani üstelemeyin bence karşıt şartlanabilir, önce bi o kutsal gününüz gelsin imzanızı altına atın, sonra hayatı birlikte yaşamanın tadını çıkarın, zamanla talep eden taraf değişecektir inanın bana.
Bu süreçte önemli olan tek şey karşılıklı sevgi ve değerin var olması bu ikili var ise diğerleri de geleceğiniz de.
Mutluluklar dilerim.75 Yorumla- +1 yıl
Haklısın abi
- +1 yıl
Sende mutlu ol kardeşim, 🙏
- +1 yıl
Sagol sende
- +1 yıl
En iyi görüş seçmişsin çok teşekkür ederim. 🙏
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 7,4b cevap paylaştı.
+1 yılİkna etmene gerek varsa demek ki onu her konu için ikna edeceksin gadası. Seni seviyorsa zaten geçerli bir sebep sunacaktır. Eğer ki sunmuyorsa belli ki sana karşı pek sevgisi yok demektir. Bence sen bu soruyu hem ona hem kendine yöneltmelisin. Acaba beni ne kader seviyor?
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılben evlilik kriterim cocuk istemiyorum diyeni direk red ederdim koşulsuz şartsız cocuk olayını içselleştirmemiş "ama" diyen kimse ile evlenmezdim.
ya bir iki sene bekleyim diyenle de evlenmezdim.
denersin olmaz Allah vermez o başka ama mantalite olarak cocuğa karşı olan insanın merhametine asla güvenemem10 Yorumla
+1 yılBence evlilikte belli bir toparlanma olmadan çocuk yapmamak lazım. Düğün için yapılan borçlar çekilen krediler vs şeyler en azından onların bir kısmını kapatınca yapmak lazım. Hemen pat çocuk istiyorum veya istemiyorum dememek lazım. Bence Evliliğin 3 senesine kadar çocuk yapılmasa da olur
20 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 348 cevap paylaştı.
+1 yılŞu aşamada işin çok kolay madem çocuk istemiyorsun ben de evlenmiyorum dersin. Hem bu sayede seni ne kadar gerçekten seviyor o da ortaya çıkar. Bu arada ileride anlaşmazlık olup boşanma aşamasına dayandığınızda çocuk sıkıntı oluyor, anlaşmazlık olma ihtimali yüksek yol yakınken ayrıl.
10 Yorumla
+1 yılÇocuk istemiyorsa yok seni sevmiyordur yok ciddi değildir diyenlere aldanma çünkü hiç alakası yok. İleride değişir gözüyle de bakma çünkü %50 üzülürsün. Çocuk istiyorsan çocuk istemeyen biriyle evlenmen evdeki huzurunuzu bozabilir.
20 Yorumla
+1 yılSiz 3 taneye nasıl bakacaksınızki yokken kolay geliyor birkaç gün uykusuz kalın yemek yemeyin bakalım çocuk ömür boyu alacağın bir sorumluluk dönüşü yok evcilik oynarken bebeklerinle oynarken sıkılınca bırakıyorsun gerçek olunca öyle bir şey yok
20 Yorumla
+1 yılÖnceden konuşmadınız mı bu konuyu? Öyle durumda elimden geldiği kadar ikna etmeye çalışırdım, ısrarla reddediyorsa boşanırım. Kimse anne olma hakkımı elimden alamaz.
36 Yorumla- +1 yıl
Sizde haklısınız hadi 2-3 sene istemiyorum hayatımızı yaşayalım dese neyse ben öyle yapıcam mesela kadının annelik duygusunu tatmasını engellemesi haksızlık olur...
- +1 yıl
Hayır boşanmam. Tedavisi için elimden geleni yaparım olmuyorsa evlatlık edinmek isterim. Ama keyfi istemiyorsa boşanırım.
- +1 yıl
Teşekkür ederim. 🙃
O istemiyor olabilir sen istiyorsun. Evlenmenin amacı aile kurmaktır. Madem öyle neden evlenmiş ki takılsaydınız bekar bekar? Bu ciddi bir sorun çiftlerden biri diğerinin çocuk sahibi olmasını engelliyor ise boşanma nedenidir
10 Yorumla
+1 yılikna etmek değil de kendisinde çocuk sevgisi olmayabilir bu ileri de bazı sorunlara yol açabilir belki ister sonradan çocuk ama eğer ciddi manada hiç çocuk istemiyorsa ömrü boyunca nişanı boz derim illa ki problemler çıkar ileri de
10 YorumlaBu önemli bir fikir ayrılığı bence.
Yeğen falan var mı onda?
Nasıl çocuklarla arası?15 Yorumla- +1 yıl
Var seviyor cocukları. Ama o sorumlulugu almayacagindan korkuyor gibi
- +1 yıl
Çocuk istemedigini söyluyor acaba bir sorunu mu var diye aklimdan gecmiyor değik
- +1 yıl
25 yaşinda
+1 yılBismillah bi evlenin. Hemen nikahi ypinca 3 cocuk mu olacagini saniyorsunuz. Evliliginizde hersey yerine oturunca ister merak etme. Bi gezin tozun evliligin tadini cikarin illaki olur.
20 YorumlaBir arkadaşım da aynı durumu yaşamıştı... evdeki tüm kondomları iğneğle birkaçkez delmişti 😉
hamileliğini de 3 ay dolana kadar söylemedi..
sonuç: çocuk istemeyen kocası bebeği eline alınca hastanede heyecandan bayıldı.. geceleri kızına bişey olur diye günlerce gece nöbet tuttu - yarı uykulu gitti işe.. 2 şer yaş arayla 3 çocukları var 💞💞💞22 Yorumla
+1 yılBunları nişana adım atmadan önce konuşup anlaşıp ona göre evlilik yolunda adım atmalıydınız. Birini bu konuda sen ikna edersen ne kadar ebeveyn olabilir ki.
20 Yorumla
+1 yılKadınların bu bebek sevdasını asla anlayamayacağım.
50 Yorumla
+1 yıl3 tane derken bu iğrenç pislik dünyaya 3 çocuk getirilirmi eminmisin herşey gün geçtikçe kötüye giderken ayrıca sen tavşanmısın 3 çocuk nedir
46 Yorumla- +1 yıl
O kadar çok değil Ya naptın ne tavşanı 😂üç ideal değil mi
- +1 yıl
🤣🤣🤣 bence 3 5 sene daha ertele bu fikirleri şaka yaptım alınma sakın ama bence 1 tane yeter
- +1 yıl
Soruyu soran ben değilim de😅 öyle tavşan yazınca güldüm 😂
- +1 yıl
yapma yapma iyi seneler şimdiden bu Arada
- +1 yıl
3 çocuk fazla degil ki, normal. Biz de ailede 3 çocuğuz
- +1 yıl
eskiden çok değildi artık bence çok hatta çocuk yapmak bile gereksiz bence
+1 yılİkna edemezsin. Herkesin kendi bileceği iş bu istemiyorsa saygı duymak gerek bence. Sen istiyorsun diye o da seni istememe yönünde ikna etse hoşuma gider mi
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu süreç ve karar için henüz çok erken. Söz, nişanlılık ve evliliğin ilk dönemleri ciddi güven ve tanıma sürecidir. Şimdiden çocuk konusunun konuşulması sadece tarafları gerer.
10 Yorumla Çocuk istememesinin altında ki nedenlere bakılabilir ama istemiyor ise zorlama.
Kendin vazgeç ya da evlenme. Evlenip çocuk diye zorlamanın gereği yok10 Yorumlaortada evlilik bile yok gelin ata binmiş ya nasib demiş ayol önce bi evlenin bakalım aradan bir iki sene bi geçsin ne acelen var ortalık pahalı sen çovuk diyosun o çocuk öyle kalmaz büyüdükçe masrafları büyür haberin var mı?
20 Yorumla
+1 yılyani bu zorlama ve iknayla olacaksa pekte sağlıklı olmayacak bunu bilmelisin öncelikle. Neden istemediği veya ne zamana dek istemediği durumları açık açık ılımlı bir sekilde konuşabilirsiniz
10 Yorumla
+1 yılİkna ederek dünyaya bir can getirmemelisin bence. Öncelikle neden İstemediği önemli. Hazır hissetmiyor olabilir.. Eğer öyleyse onun yanında olup tepki göstermeden anlayışla hazır olmasını sağlamak gerekir. İkinizinde içinden gelerek isteyerek bir can getirebilirsiniz. Bu o çocuğa vereceğiniz o güzel sevgiyi etkiler.
10 Yorumla
+1 yılSen bakma ona evlendiktensonra deisir fikri ilk birkac yil istemese bile sonradan oda istter hem sende onu anl a biraz yani adam evlendikten sonra cocukla değil senle ilgilenmek istoliyor belliki
10 YorumlaKeşke Nisan öncesi konussaydin evlenince konuşmayı düşünme şuanda fikrini onemse bence sen üç tane istiyorsun adam hiç istemiyor inşallah anlaşırsiniz
10 Yorumla
+1 yılDaha evlenmemişsiniz bile adamı ikna etmeyi düşünüyorsun. İlla ki bir gün çocuk sahibi olmayı o da isteyecektir ama önce ikinizin evliliğin tadını çıkarmasını istiyordur. Bu yüzden zorlama erkekler bu tarz konulara fazla tahammül edemez bunalirlar benim bildiğim
10 Yorumla
+1 yılAşiret kur bence 😂😂 o evlendikten sonra ister merak etme.
40 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılNeyseki bunu şimdiden söylemiş. Ben olsam bende istemem. 3 çocuk ne ya, sen bu adamla 1 tane bulursan şükret...☺
20 Yorumla
+1 yılOlabilir, gayet normal. Kimsenin kimseyi zorlamaya hakkı yok. İlişkide karşı tarafı da dinlemek lazım.
20 Yorumla
+1 yılbu ciddi birşey.. zamanla isterse bekle ama hiç istemiyorum demek senjn annelik hakkini elinden almak demek buna hakki yok
20 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 842 cevap paylaştı. Hani ilk 2-3 sene düşünmüyorum dese anlarımda hiç istememek acaba ne yaşadı ve istemiyor diye bi anlamaya caliş derim
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEğer 10 yıla aşkın bir evlilikse bazı şeyleri ihmal et korunmak gibi veya otur konus neden istemedigini yine olmuyosa kudurt onu tahrik et zaten o ateşe kapılıp korunmayı düşünmez sevişmeyi yarım saat 1 saate uzat sürekli konuşarak onu gaza getir ki oda sürekli sevişmek istesin özellikle biraz kendine özen ne bileyim sürekli evde Seksi tahrik edici şekilde gez ki seni arzulasın özellikle gecelik dantel iç giyim
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBide hamile olduğuna emin olduğun anda söyleme aldırma dönemin geçsin
Cevap sahibi+1 yılBi fikir daha vermiş olayım korunmaya çok özen gösteriyosa paketi açmadan prezervatif paketine iğneyle küçük noktalar aç fark etmeyecektir
- +1 yıl
Ya doğru diyor olabilirsiniz fakat o çocuk istenmeyen çocuk olarak dünyaya geleceği için belki baba cocugunu sevmeyebilir ne yazık ki
Cevap sahibi+1 yılAnnelik hakkını elinden almasına boyun eğme
+1 yılCanım benim daha yaşın 21 ne çocuğu Allah aşkına? Kendinizi gencecik yaşta zor durumlara sokmayın rica ediyorum.
20 Yorumla
+1 yılSen öyle dediğine bakma cinselliği rahat yaşamak için diyor. Bir yerden sonra senden daha çok ister çocuğu
10 YorumlaBence bu cok önemli bi konu, ona nedenleri sorardim, cözmeye calisirdim.
cocuksuz bi evlilik Bende aslaaaa düsünemem10 Yorumla
+1 yılDaha nişanlısınız. evlen sonra düşün cocuğu ayrıca herkes çocuk isyetecek diye bişey yok istemiyosa istemiyo
10 YorumlaSarhosken 😁 atesini basina cikar olan olsun sonra sarhoştun hatirlamiyosun dersin zaten daha geri de vazgecemez 😁
10 YorumlaÇocuk istenmezmi ya ama 3 tane bir de evlenmediniz bile Çocuk için evleniyor düşüncesi uyandırdı ben de
10 Yorumlaçocuksuz evlilikmi olur ya. bence kkonuşmalısın. çocuk olmaycaksa ne diye evlendin de. bekarlıktan ne farkın kalırki. yaparken korunmayıın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜç çocuk yapıp vücudunu bozmaya ne kadar heveslisin. Nişanlında belki böyle düşünüyor çocuktan dolayı vücudu deforme olmuş kendini salmış birini görmek istemiyor. Böyle bir dünyaya çocuk getirmeye hemde 1 değil 3 çocuk getirmeye nasıl cesaret edebiliyorsun ülkenin ekonomisini dünyanın halini görmüyor musun canından bi parçaya böyle bir dünyada yaşamasını mı layık görüyorsun? Nasıl bu kadar düşüncesiz olabiliyorsunuz anlamıyorum.
10 Yorumla
+1 yılBu tip evliliklerde, bebekler sürpriz olarak geliyor genelde ama günümüzde 3 çocuk yapmak bence sakıncalı.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBi sabret evlenin hayırlısıyla. Zaman geçtikçe yine aynıysa tuzak kurarsın delik prezervatifle. İlişkiyi de ovulasyon takvimine göre ayarlarsın miss :D
24 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAdamın bencilliği yüzünden kadın anne olamasın mı
- +1 yıl
Olsun tabi önemli olan adamın neden çocuk istemediği bunun bi cevabını öğrenirse daha iyi olur. Belki ilk 1-2 sene istemiyordur veya hiç istememesinin sebebi ne yani bunu öğrenmeli kadın ama evlenen herkeste anne ve baba olmak ister bu cevabın arkasında bir neden vardır kadının bunu öğrenmesi lazım ama dediğin taktikte güzel😅
Cevap sahibi+1 yılTaktiklerin anasıyıs
+1 yılEvlendikten sonra zamanla ısınır diye düşünüyorum. Bende evlenmeden önce asla istemem diyordum ama şimdi sıcak bakıyorum bir yıl anca olmasına rağmen
10 Yorumla
+1 yılÇocuk iki kişinin de istemesi lazım çok büyük sorumluluk çünkü.
20 YorumlaHazır olmadığını düşünebilir bu pandemide normal karşılanmalı. Ayrıca pandemi olmasa bile bakacak gücünün olmadığını da düşünebiliriz.
70 Yorumla
+1 yılZamana bırakın, hem merak etme o da ister 3-5 çocuk sjs
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSiz ayrılın eşin benimle evlensin sjxnssnn
Şaka bi yana zaten evlenmeyi düşünmüyorum orası ayrı
Ama çocuğa karşıyım, gerek yok
Ayrıca 3 çocuk ne axxxmk21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılNe gerek var sorumluluk almaya
Biriyle evlenmek, çocuk yapmak=gereksiz yere sorumluluk almak
+1 yılGelirinize göre doğurun asgari ücretle 3 cocuk yapmayın!!!😑😑😑
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYahu Reis evli bile değilsin. Merak etme kadınlar evlenince değişiyor 😄. Mahalle katkısı büyük tabii. İstememekte çok ısrar ediyorsa da belki korkuyordur.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarşı taraf sevmiyorsa ikna etmeniz zor olucaktır, Ama öyle ya da böyle ikna ede bilirim diyorsan evlen ama mustakbel eşin ikna olmazsa, Dul diye geççeği için evlenmen %70 falan daha zor olucak. ** Dul ile evlenmeyi genelde damadın annesi istemiyor ** SAĞLAM karar vermen gerekiyor yol yakın.
10 Yorumla
+1 yılŞu an da istemesede zamanla fikirleri değişebilir, başlarda bebek sorumluluğundan korkuyor olabilir
10 YorumlaBencede cocuksuz evlilik olmaz ilerde fikri degisirmi bilemiyecem
10 YorumlaBence ayril.
Cocuk istemiyosa gezip tozmak icin nikaha gerek yok.10 Yorumla
+1 yılİstemiyorsa zorlama, ters tepebilir. Ya başkasını bul ya da kabullen.
10 YorumlaEvlendiğinde bir süre sonra isteyecektir. Korkuyordur şu an
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklı.
Bir çocuğa sahip olmak kaç paraya patlıyor senin haberin var mı?
Bide ömrü boyunca kurtulamayacağı bir parçası olacak adamın.20 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 650 cevap paylaştı. daha yaşın ufak acele etme birlikte zaman geçir tatile git gez toz bebek o kadar kolay bişi değil emin ol
10 Yorumla
+1 yılİstemiyorsa istemiyordur ya zorla mı? Ben de istemem bu dünyaya çocuk getirmek.
10 Yorumla
+1 yılIstemiyorsa evlilik kurman düşündürücü olur konuş onunla
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. o zaman evlenme onunla
aslında nişan yapmadan bu konu konuşulmalıydı10 Yorumla
+1 yılEşini ikna etmeye bak. Bir çocuk sahibi olmak çok güzel bir duygu. Bunu oğlum olduktan sonra daha iyi anladım.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılistemeyen adam çocuğuda zor kabul ediyor evlenmeden önce iyi konuş anlaş
20 YorumlaEğer bi gün evlenirsem yalnız çocuk için evlenirim. Müstakbel eşin neyin kafasını yaşıyo anlamadım.
10 Yorumla- Devamını Gör (100)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 