Bu duyguları yaşayanlar anlatabilir misiniz🤗?
Kadın 1 doğurur Erkek 9 doğurur sözü doğru mudur😄
Kadın 1 doğurur Erkek 9 doğurur sözü doğru mudur😄


Hiç bilmemekle birlikte yorumlamak istiyorum 😂 bebeğime bakıp bakıp ağlarım herhalde ben yaa, pamuk gibi hisseder insan bence. Ayrica erkekler 9 dogurmuyor bence, abartmayalım. Ama hem eşi hem de bebeği için çok endişelenir o ayrı tabi (dipnot: mümkünse baba da doğuma girsin😂)
Cevap
2Cevap
Dünyalar on insanların oluyordur gadası
Erkek 9 doğurur sözüne hiç katılmıyorum ne oluyorsa kadına oluyor valla sıkıntıyı da çekiyor acıyada katlanıyor erkek de kıymet bilmiyor.
Oyle tabi.
Eşim ben sancı çekerken gülüyordu oysa bilse neler çektiğimi gülemezdi.
Sen daha fazla uzulme diyedir😅
Gıcık oluyorsun ama takıyorsun böyle unutmuyorsun insan o anlarında extra anlayış bekliyor anlayamazsın.
Gulmesi gari
Korku, heyecan, mutluluk, stres hepsi tavan yapar eminim.
Kadının çektiği acıları ve sancıyı da unutmamak laszım
@Mislinadorak ay orası öyle tabiki, çok sıkıntı bir durum yaaa.
Her kadın bi gün yaşıyacak kaçış yok :D
@Mislinadorak mecburuz.😬😅
Ayy çok heyecanlı
Doğum yaptin mi😅
Yoo😄
Yaşamadım ama güzel birşey olsa gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?