6 hafta önce dogum yaptim, eve geldigim gün kocam yastigini yorgaini aldi oturma odasina gecti orda uyuyor bikere bile yanima gelmedi ve bana dokunmadi sizce normalmi bu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılNormal bir şey değil. Büyük ihtimalle çocuktan rahatsız olduğu için gidiyor ama unutmamalı ki o çocuk ikinizin sen tek başına yapmadın. Eşinle düzgün bir şekilde konuş ve bunu açıkla. Yaptığı çok absürt
171 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılNormal değil. Bebeğin ağlamasını falan bahane edebilir geceleri ama bence bu bahane edilebilecek bir durum değil. Sonuçta bebeği ikiniz yaptınız görev ve sorumlulukları da ikinize düşer sadece seni sorumlu tutamaz bundan. Eşinle bu durumu ciddi bir şekilde konuş ve bu hareketinin devam ettiği sürece ayrılmaya kadar gidebileceğini söyle
70 Yorumla
Normal değil diyecemde bebek seninle kalıyorsa ondan gidiyor olabilir hani bebek ağlıyordur falan uykusu bolunuyordur adam sabah işe gidecek yani erken kalkıyorsa birde sen rahat et çocuğu emzir yanında yaptırıyorsan falan diyede olabilir
12 Yorumla
Soran+1 yılTmda bu hep böylemi olcal
Bence bu durumu onunla konuş. Çoğu kişi başka kadın var demiş ama belki de çocuğun başkasından olduğuna şüpheleniyor da olabilir. En iyi ihtimal çocuk felan emzirdiğin için ona abes gelmiş olabilir.
11 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
60
Cevap
76Cevap
Ben bekarım ancak erkek psıkolojısıyle fıkrımı yazıcam fakat bunun tersı olarak kızlara yancılık yapmak adına bunun aksını ıdda edenler cıksada bu sonucu degıstırmez.
Gelelım mevzuya. Öncelıkle cevremden etrafdan duydugum hatta burda bıle denk geldım eşlerı doguma sokmak bence cok hatalı bır davranıs. Mısal belgesel seyretmıssınızdır hayvanların dogum anı hıcbır ınsana hos ızlenım bırakmaz gorsel ve psıkoljık olarak Bu yüzden kocanızı kendınızden sogutmak ıstemıyorsanız asla doguma sokmak gıbı hata yapmayın sıze bellı etmesede emın olun uzun sure bunu kafasında toparlayamaz bırde kendı parcası olan cocuk da ısın ıcıne gırınce cınsellık ve sıze yaklaşma konusunda karısık hıslere gırebılır yanı gözünde seks abıdesı olan kadın bırden anac hıslerle bakabılır ya da daha soğuk gelebılır sızınde doguma baglı tramvalarınız oluyor halıyle erkekte bırtakım cekınceler endıseler karısık duygular olusabılır dedıgım gıbı bence ıkı taraf acısından zaman gerkelı ancak esınızın mental olarak yanınızda olması gereklı yanı sıze psıkoljık olarak destek olmalı cocoguna keza ılgısı olmalı ama bu degıskenlık gösterebılır kadınlar doğustan buna hazırkadır ama erkekler sonradan ögrenırler00 YorumlaNormal değil tabi ki.
Seni düşündüğü için değil çünkü yeni doğum yapan kadının hiçbir şekilde yanlız kalmaması gerek , emziren annelerin uykusu gelir , ağır olur uykuları. bu süreçte babanın bebeğe göz kulak olması gerekir...
Bence bı sor derim eğer ki "senin rahatsız olmam için " derse.
Sende söyle "ben bu şekilde daha çok rahatsız oluyorum". Üzülüyorum. De.
Bakalım inşallah düzelir bu durum canım 😘10 Yorumla
+1 yılçok buyuk yanlış.. o bebek olana kadar bırak yanında olmayı tependen ayrılmıyordu belkıde.. evlılık ve anne baba olabılmek ıcın ruhsat gereklı! tıpkı meslekı yeterlılık belgesı gıbı.. bu beyınsız evlenemez ya da bu kişi ana baba olamaz dıyede kımlık bılgısıne ıslenmeli.. kendıme aıt olmayan cocuk ıcın gecde sekız kere uykum bolundude gık demedım karsılıgındada yemedıgımız kufur duymadıgımız iftıra ve yalan kalmadı.. yazık içler acısı bır durum..
30 YorumlaNormal değil..
Çocuk yapmak demek
iki bedende tek beden tek nefes olmanın verdiği bir meyvedir.. çiftleri birbirine bağlar. uzaklaştırmaz.
Bebek artık 6. ayını doldurmuş.. artık hayatınızın eski düzenine girmesi için bebeği akşam iyice besle ek gıdaya başla altını değiştir ve uyut.. Ve eşine daha fazla zaman ayır32 Yorumla- +1 yıl
6 hafta diyor ama 6. Ay ne alaka?
- +1 yıl
Yanlış okumuşum.. düzeltiyorum
Bebeğin kaç haftalık veya kaç aylık olduğunun bir önemi yok. Doğumdan 40 günden sonra eşinle cinsel temas kurabilirsin.. Fakat sen şu an sürekli olarak yeni doğan bebekle ilgilendiğim için birbirinize zaman ayıramıyor olabilirsiniz.. Sanırım eşinde gece rahat uyumak için bebeğin sesinden uykusu bölünmesin diye koltuğa geçmiş. Fakat yine de bebek eşin ve evin arasında düzeni dengeyi kurabilecek güçte olan tek kişi sensin. plânlı ve programlı bir hayat yaşarsan hem eşine hemde bebeğe zaman ayırabilirsin
Ona sorsan daha mantıklı değil mi?
Burada fikir için eşinin de fikri olması lazim. İlla fikirse cevap vereyim çocuk sesi rahatsız ediyor diyorsa hanzodur. Benimde arkadaşımın çocuğu oldu her akşam sallıyor çocuğu. Wp gruptan yazıyor uyumayin uyuyamadim uyuyana kadar bekleyin diye. 😀11 Yorumla
Soran+1 yıl🥲
+1 yılbu durumu eşinize güzel bir dille sorabilirsiniz. Bu dönemlerde yanınızda olması gerektiğini düşünüyorum. Belki kendince mantıklı bir açıklaması olabilir. Rahatsız olduğu bir durum olabilir ama her ne olursa olsun siz onun çocuğunun annesisiniz yanınıza gelip size sarılmalı öpmeli en çokta bu dönemde yanınızda olmalı. Lohusa döneminde bu tür şeylere ihtiyacınız var tabi. Bu durumu kendisiyle konuşmanızı öneririm. ama sen bunu bunu yaptın diye değil ben dilini kullanın daha çok -benim bu dönemlerde sana ihtiyacım varken senin yanımda olmaman beni rahatsız ediyor üzüyor- gibi söylerseniz o da daha çok sakin kalıp doğruyu söylemeye yönelir. Ama siz kendinizi üzmeyin sizin içinde çocuk içinde iyi değil. En azından çocuğunuzu düşünüp biraz daha iyi olmaya çalışın. Umarım herşey düzelir.
10 Yorumla
+1 yılNormal senin rahat yatmanı istemiş olabilir. Yeni doğum yapmışsın birlikte olacakta değil. Rahat rahat yat ki yanlışlıkla bi yerini acıtmasın istemiştir öyle düşünenler var ama eşini yanında istiyorsan sen gitmelisin 6 hafta olmuş iyileşmişsindir. Sen adım at ona karşı baktın yanaşmıyor konuş neden böylesin diye.
10 YorumlaSezaryen okduysan ters bir hareket edip senin canını acıtmaktan korktuğu için olabilir.. çocuk sizin odada ise çocuk ağlama sesinden nefret ediyor olabilir.. çocuğun kendi odası olması gerekir.. çocuğa farklı bir oda yaptığınızda düzelebilir.. arkadaşlarım vardı çocuklu adam bebek ağlaması sesini sevmediğinden aynı odada yatmıyordu çocuğa ayrı oda yaptılar evlilikleri kurtuldu ☺️
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGayet normal bir durum. şu an bedensel ve ruhsal olarak kendinizi onarma durumundasınız. Kocalar aynen bebekler gibi ilgi beklerler. Ama şu an hem sizin hemde bebeğinizin ilgiye ihtiyacı var. Bırakın koltukta uyumaya devam etsin. Annesi gelirse ona ilgi gösterir.
00 Yorumla
+1 yılBence cocuk felan olunca size rahatsizlik vermek istemiyordur. ya da erken işe gidiyorsa o yüzden ayrı yatıyordur. Ama yenindogum yapan birinin 40 gün yanlız kalmaması şart. Bence nedenini sor Önce Sormadan bilemezsin. Kalmasinin daha iyi olacağını söylemelisin. Yoksa başkalarının lafı ile hareket edersin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevliyim ve çocuğum var. bunun üzerine kitaplar da okudum. bazı erkeklerde seni karısından çok, çocuğun annesi olarak görüp cinsel ilgisi azalabiliyor. ikinci ihtimal ise zor günler geçirdiğini düşünüp sana biraz zaman tanıyor. ağrıların var mı hala. sezeryan mı oldun
10 Yorumla
+1 yılSordun mu sormadan buraya yazman pek mantıklı değil bebiş sor güncelle burayı nedenini öğrenelim normalde seni göğsüne yatırıp sımsıkı sarılması gereken yerde peki bebeğe hiç dokundumu sevdimi öptümü nedir
10 Yorumla
+1 yılBu stresli günlerde yanında olmadığında sonra hiç olmasada olur nerden buluyorsunuz böyle tipleri evlat sahibi yapıyorsunuz anlamadım valla ya çok mu aradın bu adamı?
20 Yorumla
+1 yılAyrı yatması normal ama biledek mesafe kurması normal değil. Belki de kendisini tutamayacağını düşündüğü için uzaklaşıyordur diyeceğim ama insan zaten hisseder, uzak kalmak istediği için mi uzak, yoksa bişey için uzak kalıdığını
00 Yorumla
+1 yıl6 haftadır yanında uyumuyor sence normal mi? Lohusalığın bile bitmiş en çok destek olması gereken en hassas dönemlerini yatakta tek uyutarak geçirtmiş sana
10 Yorumla
+1 yılNapıcaksın kocayı zaten bebiş var onunla beraber uyu. 😍
50 YorumlaBu adamların evlenmesi bir mucize iken birde üstüne üstlük baba olabiliyorlar çok enteresan ve yazık!
20 YorumlaKendi çocuğundan rahatsız olup gittiğini direkt olarak iddia edecek kadar sizin hakkınızda bilgi sahibi değilim. Sorunuzun troll olma ihtimali daha yüksek.
00 Yorumla
+1 yılÇocukların babadan çıkma ihtimali yüzde 2 ye indi ülkede düşüncelerde adam. Test yapsak dese çirkefleşir güven yoksa ben yokum der ölüm olur test olmaz dersin haklı adam
00 YorumlaBildiğim kadarıyla doğum sonrası iki tarafta da psikolojik değişimler olabilir. Birbirinize anlayışla davranın bu dönemlerde.. Zamanla bu etkiler azalacaktır.
00 Yorumla
+1 yılCanım ben 5 ay oldu doğum yapalı daha beraber yatmıyoruz çünkü sabah ise gidiyo ve gece bebek uyutmuyo olabilir bi de lohusa olduğun için böyle şeyleri biraz daha kafana takiyo olabilirsin sende kendimi gördüm çünkü bende senn gibiydim ama duzeliyo biraz büyüdükçe emin ol sen bebeğine odaklan sen üzüldükçe o da üzülür stres yapar bu da onda gaz oluşuma sebep olur
01 Yorumla- +1 yıl
Yanlış anlamayında ilişki hiç yaşamadınız mı
+1 yılYalnız bırakırsın rahat yatsın bir sorun olmasın diye sorun olur...
Adam çalışıyor bı yandan uykusu bölünmesin istiyor bunları düşünüyormusun hiç?02 Yorumla- +1 yıl
Karşıdan konuşmak ne güzel dimi ya da bilip yaşamadan sadece konuşursunuz? Kaç çocuğun varda ahkam kesiyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılDokunmayla ne alaka pardon? Daha yeni dikişlerin var rahatsız etmek istememiştir. Hem niye dokunsun anlamadım.
31 Yorumla
Soran+1 yılSarilma öpme anlaminds
Sanki o doğurmuş insan arada sarılıp öper beraber uyur hem ilşki yasak değil ki
210 Yorumla- +1 yıl
Sana yazamiorum beb
+1 yılSorman gereken bir konu belki bebeği gece yanına alırsan daha rahat yat diye belki de bebeğin aglamsindan rahatsız olmamak için
00 Yorumla
+1 yılBu sorulara çok denk geliyorum demekki psikolojik bir durum art niyetli olduklarını sanmıyorum çünki herkeste oluyor bence bu soruyu baya soran oldu
00 YorumlaÜzücü bence tam tersi daha çok ilgilenmesi gerekir diye düşünüyorum onunla konuş ve problemin ne olduğunu anlamaya çalış derim:)
00 YorumlaBoyle adamlar cok hiyar ya cocuk yapip sonra uyuyamiyorum diye yaninda bile yatmiyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yıl😭
+1 yılamacını çözemedim ben valla kavga falan mı ettiniz diyeceğimde yeni doğum yapmışsın öküz bile olsa şimdilik görmemezlikten gelmesi lazım
00 Yorumla
+1 yılSallama len daha yeni dogum yapiyosun eve geliyorsun adam salona geciyor mantikli bir aciklamasini birak aciklamasi olmaz bunin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKonuş onunla belki dikişlerin varsa rahatsız olma diye gelmiyodur ama sakın boşa verme çünkü babamda küçük kardeşim olunca gitmedi hiç 2 yıldır ayrılar birbirlerinden nefret ediyolar
10 YorumlaElbette kötü bir durum.
Biraz daha sabir ile beklemelisin daha sonrasinda ise konuşmayı denemelisin..10 Yorumla
+1 yılVer eline bavulunu gitsin o zaman. Kafayı mı yemiş bu
10 Yorumla
+1 yılBöylesine çocuğu göstermicen, mala bak sanki marketten almışsın. Onun da çocuğu değil mii?
10 Yorumla
+1 yılNormal değil bunu ona sormalisin. bu erkeklerinde problemleri hiç bitmiyor
11 Yorumla- +1 yıl
Amnn. 39 yaşındaydım. Doğum sonrası sendroum diye bir şey var.. iki sene soğuk olur onlar bilmen lazım
+1 yılBu erkekler de kadınin çocuğu dünyaya gelmiş yaptığı bak erkekler çok bencilsiz...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen de hiç gökhan noluyor ya demedin buraya mı sordun direkt..
40 Yorumlanormal değil sizin tek kalmamanız gerek rahatsız olduğunuzu bildirin
00 YorumlaNormal değil senden soğumuş olabilir büyük ihtimalle
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 685 cevap paylaştı.
+1 yılNormal olsaydı bu soru oluşmazdı... Saçmalamasın daha fazla söyle ona...
00 Yorumla Bunu eşinle konuşarak bu durumun üstesinden gelmeniz lazım... ama doğum sendromu diye bişey var
00 Yorumla
+1 yılCok normal bi durum gibi görünmüyor eşinle konuş bence bu sorunu
00 Yorumla
+1 yılBence konuş. kantikli bı açıklaması vardır ve ısı uzatirsan daha çok sogursunuz
01 Yorumla- +1 yıl
Ayşe hanım her evlilikte olur bu doğum sonrası sendrom.. bence onlar o potaya girmiş artık.. eskisi gibi olmaz. cinsellik.. anne emziremeyi bırakacak kilolarını vermicek yeniden kadın olduğunu hatirlicaknen az iki sen benden soyleemsi
+1 yılBı sorun var belli git güzelce konuş derdini sor
Konusun anlasın en iyisi bu00 Yorumla
+1 yılYa rahatsız olmamak için
ya da rahatsiz etmemek için00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAslında sarılıp uyuması gerek destek sana olsun hem anormal bence
00 Yorumla
+1 yılBence şu an lohusadan çıkmışsın ve hala duygusallık devam ediyor üzülme herşey bir süreç çok güzel günler yakındır inan bana normal iletişiminiz nasıl dialog anlamında veya çocuğa yaklaşımı nasıl az bahsederswn fikrimi beyan ederim
00 Yorumla
+1 yılGüzelim normal değil benim aklıma şu geliyor acaba gece başkasıyla mı konuşuyor yani bi aldatma söz konusu olabilir mi?
Bence al karşına konuş baktın konuşmuyor gece uyuduğu zaman git telefonunu karıştır00 Yorumla
+1 yılBoyle okuzlerle nasil evleniyorsunuz ya, benim esim dogum yapacak ben yanindan ayrilmazdim.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNormal tabi sonuçta yaran var ve dikişlisin sana nasıl dokunsun
10 Yorumla
+1 yılNormal. Adam kalkıp yarın ise gidecek. Bebek gece ağlar uykusu bölünür. En azından bebek biraz buyuyene kadar diğer odada yatmasinin bı sakıncası yok bence.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOna nedeni ni sor belki sana daha iyi olur diye öyle yapiyordur
00 YorumlaBence başka biri var yoksa niye seninle yatmasin çocuk kötü bir şey değil ki hatta birbirinize baglanmanizi daha çok sağlaması lazim kesin başka biri var
00 Yorumla
+1 yılŞükret bence. Hem onu hem bebeği çekmek zor iş. Zaten 40 gün dokunmaması gerekiyor 😅.
Huyu böyleyse zaten baştan biliyorsundur sana yıkacağını. Dert etme. Ne erkekler var.00 Yorumla
+1 yılKonuşun güzelce 🙏🏻 Çocuk var meselede herkes demiş başka kadın var ama bilemessin belki rahat uyuman için yanında yatmıyordur olumsuz düşünmeyin 🙏🏻
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇocukla aynı odada olunca uyuyamıyor diyedir belki dicem ama dokunmuyor diyorsun hiç...
00 YorumlaYani lohusalık döneminde, sana nasıl dokunsun ki. Ama yanına yatabilir sarılabilir
00 Yorumla
+1 yılSana yardim etmesi gereken dönemde senden kaçıyorsa hiç olmasın öyle adam
00 YorumlaYani olabilir hamilelik döneminde senin rahatın İçin salonda yattıysa adam alışkanlık olmuş olabilir. Kısa bi diyalogla çözülebilir
00 YorumlaDikkat ederseniz çocuğu hep erkekler ister neden hiç bir katkısı olmayıp sadece en zevkli yerde katkısı olduğu için
00 Yorumla- Devamını Gör (76)
Devamını Gör(121)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Doğum yaptıktan sonra kocam hiç yanımda yatmadı, bu normal bir şey mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer