Eşim bana tokat atıp ne biçim annesin sen dedi. Haklı mı sizce?

19 günlük kızım var ve zorunlu sezeryan olduğum için sütüm geç geldi bizde ek mama verdik , az önce 15 dk emzirdim ardından doymadı mama verdim tekrar ağlıyodu , eşimde mama verelim dedi bende yeni yedi hayatım karnı tok doktor fazla vermeyin dedi dedim eşimde beni azarladı ve Tokat attı o yok bu yok ne biçim bakıyorsun lan çoçuğa dedi gitti mama hazırladı


Arkadaşlar doktor 30 cc mamadan fazla verme demişti ağlasa bile verme midesi genişler demişti sizce ben iyi bir anne değilmiyim
Eşim bana tokat atıp ne biçim annesin sen dedi. Haklı mı sizce?
Cevapla