Hamileyim, kan testimde toksoplazma negatif çıkmış, kedi ve köpeğimden zarar görür müyüm?

Merhaba arkadaşlar
Hamilelikte kan testinde toxo negatif çıkmış! 6 aylık bir gebelik sürecindeyim kan testlerimde toxo değerim negatif çıkmış doktor kediden köpekten uzak tur çiğ balık çiğ et tüketme dedi. Fakat benim hem kedim hem de köpeğim var ikisini de canımdan çok seviyorum. Kedimin bir sağlık problemi yok fakat köpeğimi bundan 7 8 ay önce sokakta buldum bazı hastalıkları vardı onları tedavi ettirdim şu an durumu normal ama tabii tedavi sürecinde kakasını eve yapıyordu ve ben evden temizliyordum aşıları tam 3 ayda bir iç 45 günde bir dış parazitini yaptırıyorum. Köpeğimi birine sahiplendirmek istemiyorum. Doktor doğuma kadar bakabilecek birinin olup olmadığını sordu fakat ben onu kimseye veremem liseye giden bir kızım var o ilgileneceğini söyledi, onu odasından çıkarmıycanı falan söyledi. Arkadaşlar diyelim ki 8 ay boyunca köpeğemi yaklaşamadım doğum yatıktan sonra köpeğimi sevebilecek miyim? kafam gerçekten karışık önceden bulaşmış olabilir mi, yoksa yakın zamanlarda mı bulaşır?
Hamileyim, kan testimde toksoplazma negatif çıkmış, kedi ve köpeğimden zarar görür müyüm?
Cevapla