Oğlum babasına ismiyle hitap ediyor diye eşim çok üzülüyor. Ne yapmalıyız?

Oğlum babasına ismiyle hitap ediyor. Ne yaptıysak baba dedirtemiyor. Aslında mesele babası değil. Babasını çok seviyor. Bir gün ben ona seslenirken ismini öğrendi ve gülerek söyledi. Bizim de hoşumuza gitti. Ama o günden beri baba demiyor. Biz de baba de diye üsteleyince çocuk inada bindirdi meseleyi. Eşim çok üzülüyor. Ne yapmalıyız sizce?
Oğlum babasına ismiyle hitap ediyor diye eşim çok üzülüyor. Ne yapmalıyız?
Oğlum babasına ismiyle hitap ediyor diye eşim çok üzülüyor. Ne yapmalıyız?
Cevapla