+1 yılHamilelik dönemi çok hassas, duyguların tamamen değiştiği, hormonal bir dönem. Ve bazen kendisini kötü hisseder ağlar, kızar, öfkelenir. Bu durumda sizin eşinize karşı anlayış ve yaklaşımınız çok çok önemlidir. Siz ona sarılın, öpün, sevginizi yansıtın. Eşiniz eminim çok hoşuna gidecektir. Bir de hamilelikte şu sorunda olabilir. Ben hamileyim eşim ya benden soğursa gibi düşünceleri içten içe düşünüyordur. Siz eğer kendisinden uzak duruyorsanız, tepkisi size karşı böyledir. Veya altında herhangi bir problem varsa, bunu ancak siz yüz yüze çözebilir ve nedenini öğrenebilirsiniz..
70 Yorumla
En İyi Cevaplar
Allah yardımcın olsun reyiz.
Of of çok üzüldüm haline.
İşte ben bu yüzden evlenmeye çekiniyorum.
Yorumlara baksana,
Hormondan onlar gayet normal diyorlar. Ağzına da sıçsa, hormondan hormondan. Yoksa biz bir meleğiz asla sinirli olmayız, işte hep hormonlar.
Vay ki ne vay, kadının eşine yaptığı bu çok kötü davranışını hormondandır diyerek normalleştirdiler ya la. Yuh artık. Hamile kadın görmesek cevap da veremeyecez. Hamile olmasına rağmen eşine kötü davranmayan, saygılı ve sevgili yaklaşan insanları çok gördük. Bu kötü davranışı hormondur hormon diye normalleştirdiniz ya, pes artık.144 Yorumla- +1 yıl
O kadar haklısın ki hormanlar değişir daha sinirli üzgün olabilir çabuk sinirlenip tepki verebilir ama böyle davranması garip
- +1 yıl
Ondan değil yaa.. Normalde de kadının canını sıkmıştır baya. Hamile olunca tek derdi bebek olur ve artık çekmez adamı. Karına iyi davran sende 😂 hamile kaldığında zopayı yersin 😂😂
- +1 yıl
Aynen bu kadari normal degil , bence baska bir sebep olmali hormonlar olamaz bir normal diye konusanlara bakmayin
- +1 yıl
haklısın valla hemen normal diyenler çıkıyor. demek ki bu potansiyel bazılarında mevcut 😄
Çocuk & Ebeveyn konusunda 4,5b cevap paylaştı. Allah hamile eşlerine sabır versin. Hamile kadınlardaki hormonal değişiklikler onlardaki duygu değişimine neden olur. Bu durumu en fazla eşlerine yansıtırlar. Fakat her kadında bu durum aynı olmaz. Özellikle önceki nesil kadınlar tripsiz, sessiz, sakin bir gebelik dönemi geçirirken şimdiki gebelerde bu durumu görmek pek mümkün değil.
50 Yorumla
+1 yılHer hamilelik farklıdır. İlk aylarda kadın çeşitli şeylerden tiksinebilir görmeye duymaya bile tahammül edemez. Bu bazen yiyecek içecek olabilirken bazen de evinden ya da birbirinden rahatsızlık duyabilir. Belki eşinin tiksindiği şey sen olabilirsin. Bunu isteyerek yapmıyor sonuçta hormonlarının ona oynadığı zalimce bir oyun bu. Dört ay civarında geçecektir.
09 Yorumla- +1 yıl
Dört ay mi yok artik ya
- +1 yıl
Ya dokuz ay olsaydı 🤭
- +1 yıl
Dün gece hiç uyumadım hatunu aradım açmadı
- +1 yıl
Yanında değil miydin?
- +1 yıl
Sabahtan beri arıyorum açmıyor ama görüldü atıyor tabi beraberdik
- +1 yıl
Tartıştınız mı? neden telefonu açmasın görüldü atsın uyuyordur belki
- +1 yıl
Ah bir bilsen başıma geleni
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılTabii ki normal. Erkek olarak anlaman imkansiz ama dene. Icinde bir canli buyutmek, ona hayat vermek, onun butun cilesini cekmek kolay degil. Zamanla karni buyudukce anneye nefes alma hakki bile vermeyecek. Nefes nefese kalacak. Agri yapacak, tekmeleyecek. Yürüme islemini bile zor yapacak. Yeni bir canli getirmek kolay degil. Ona hayat vermek inan hic kolay degil. Sadece anlayışlı ol. Bunlari senin annende seni dunyaya getirirken cekti. Ona cok sey borclusun. Annenin nefesini kestin, yorulmasini sagladin, aci cektirdin, gece tekmelemekten uyutmadin sende anneni. Senin annende istemeden yapti bunlari. Simdi cocugunun annesi yapiyor. Inan hicbir kadin karsisindakini bilerek kirmak istemez. Sen hazirla kahvaltıyı. Ona da sürpriz olsun. Kavgaya yer arama. surekli tatli dille konus. Psikolojik olarak surekli sakin olman, iyi davranman ve tatli dilli olman karşı tarafi sakinlestirir. O bana boyle davraniyor ben niye bu kadar yukseliyorum evet hamileyim, hormonlar kendime engel olamiyorum ama esim bana ılımlı davraniyor. Bende dikkat etmeliyim diye düşünebilir. Sen sakinliginden, tatli dilinden ödun verme. Bu aranizdaki bagi da kuvvetlendirir. Bu bir surec. Evet zor bir surec. Anne baba olmak kolay degil. Bazi seyleri gormezden gelip yolunuza bakacaksınız. Senin annen seni ilk kucagina aldiginda nasil gururlu ve duyguluysa eşin ve sende o minik melegi kucaginiza aldiginiza her seyi unutacaksiniz. Biraz sabir. Cileyi ceken, hamileligi yasayan, canı tasiyan kadin. Erkek ise cok karşı davranmamalı. Ikisini de idare etmeli bir sure. Dedigim gibi bir bireyi dunyaya getirmek cok mesakkatli bir seydir. Fedakarlıkları vardir. Bunlar sinir bozucu da olsa yillar sonra cocugunuz size anne baba deyince gulumseyerek hatirlayacagini, anilar olarak kalacak. Sizden ricam erkek olarak baba adayi olarak esinize nazik olun, destek olun, anlayisli olun. Kadinlarin en cok destege ihtiyaci oldugu zamanlar. Size dayanarak yureyecek, kendi banyosunu yapamayacak duruma gelecek, ayakkabisini giyemecek duruma gelecek. Size cok ihtiyaci olacak. Bundan mahrum birakmayin onu. Beraber yaptiniz o çocuğu. Esinizi yalniz birakmayın. Bu dedikelrimi sizin melek annenizde siziicinde buyuturkende, digruurkende cekti benimki de cekti. Haklarini ödeyemeyiz. Sizinde esiniz bir anne. Ona göre davranin. Karsilik veripte kıvılcımı buyutmeyin. Rahat etmesini saglayin. Huzurlu olsun. Stres anneden cok bebegi etkiler. Bu rahat irtamlari saglamak baba olarak size düşüyor. Ilimli davranmak zor degil. Sakin, tatli dilli, ılımlı yaklaşın. Eşinizin sizin anneniz gibi bir anne olacağını unutmayin. Size cok guzel bir hediye verecegini, elleri yumuk yumuk size aşkla bakan bir melek, baba baba diye ortalikta dolasan bir bıcırık verecegini unutmayın. Desteginizi esinizden esirgemeyin. Zor ama guzel gunler sizi bekliyor. Evlat sahibi olmak, onun kokusu inanin cok baska bir sey hayatinizdunyaniz degisecek. oncelikleriniz degisecek ve her onceliginiz cocugunuz olacak. Cok iyi bir baba ve anne olacaginizdan suphem yok. Allah eşinize hamileliginde de, dogumunda da yardim etsin. bir avazda kurtarsın. Saglikli, huzurlu guzel bir yuvaniz, aileniz olsun insallah. Hayırlısıyla kucaginiza alin cennet kokunuzu.
27 Yorumla- +1 yıl
Her şey çok güzel de bir şey sormak istiyorum kaç gün de hazırladın bu konuşmayı
Cevap sahibi+1 yılSimdi yazdım.
- +1 yıl
Sen doğum yaptin mı hiç
Cevap sahibi+1 yılHayir yapmadim ama hamileligi ya da anneligi anlamam icin dogum yapmam gerekmiyor. Anneme bakmam yetiyor. Ne kadar yoruldugunu, biz cocuklari icin ne kadar hirpalandigini goruyorum. Beni ve kardesimi dogururken vucudunda biraktigimiz izleri görebiliyorum. Kardesim 10 yas kucuk benden. Annemin hamileligini de gördüm. O yuzden anlayabiliyorum. Empati kurabiliyorum. Babam kardesimin hamileliginde hic yardimci olmazdi anneme. Merdivenlerden inerken bana tutunurdu ama cok agirlik olmasin diye yine de gucunu vermezdi bana. Pazara giderdik nefes nefese kalirdi. Bir yerlerde otura otura eve gelirdik. Acırdım anneme. Suclu hissederdim. Cunku kardesi en cok ben istemistim.😊 onlarin yapmaya niyeti yoktu. Ben surekli kardes kardes diye dolanirdim. Annemi oyle biraz caresiz ve yorgun gorunce uzulurdum cocuk aklimla benim yuzumden oldu, anneme bunlari cekmesine ben sebep oldum diye. Sadece empati kurabiliyorum. Bende yasayacagim bunlari allah nasip ederse. Allah kimsenin kucagini bos birakmasin.
- +1 yıl
Amin amin 🙏 ammavelakin benim hatun daha 7 8 haftalık daha çok küçüük bu zamanlarda böyle olması abartı geliyor bana
Cevap sahibi+1 yılHer kadın hamilelegi farkli yasar. Acı tolaransi bile her kadının farklidir. adet zamani da her kadin farkli yasar. Kimi cok sancılı gecirir kimi hic olmuyormuscasina gecirir. 8 hafta diyorsun asil onemli zaman bu zaman. Hormonlarin cildirdigi zaman. Kimi kadin mide bulantisindan kusmaktan bir hal olur. Yemek yiyemez. Koku duyulari iyice acilir. Her seyin kokusunu alir bu da tiksindirir. Mide bulantisi surekli rahatsiz eder. Her seyden nefret eder hale gelebilir. Yemeklerden, insanlardan haz etmez gibi bir tavra bürünebilir. Kimseye tahammülü kalmayabilir. Ilk aylar daha zordur. Allah kolaylık versin. Baba olarak sizi de anliyorum yaninizda surekli huysuz biri olmasi her insanin canini sıkar. Ama bu bir süreç. Zahmetli farkindayim. Dedigim gibi cok kavga edip anne adayinin canini sıkmayin. Kafasinda sizinle ilgili senaryolar uretmesine neden olabilir bu. Kocam bana neden boyle davraniyor, hamileligimden beri bana tuhaf ve soguk, istemiyor mu cocugu, baskasi mi var yoksa hamileler aldatiliyormus ya kocamda yapiyorsa, yoksa baba olmaya hazir degil mi cocuk zamansiz mi oldu gibi gibi bir suru sey dolanir kafasinda. Genelde hamilelerin kafasinda bu senaryolar dolanir. Ona soguk davranmayin ki boyle dusunmesin. Bebeginizden memnun oldugunuzu gosterin ki kafasindaki soru isaretleri kaybolsun. Ona deger verdiginizi gosterin ki aldatma ile ilgili senaryolardan kurtulup ici rahatlasin. Ikinize de cok is düşüyor. Bazilari derler ya karisina sen bir cocuk dogurdun ben dokuz dogurdum diye. Iki taraf icinde zor biliyorum. Ama en guzel seyler hep zorlu ve meşakkatlidir oyle degil mi? En guzel yollar buyuk sıkıntılardan sonra gelir, cicekler o zaman acar, gunes karanliktan sonra dogar. Sonucu guzel olan seylerin yolu zorludur. Allah ikinize de yardimci olsun. Esiniz ve bebeginizi sag salim saglikli bir sekilde evinize getirin insallah.
- +1 yıl
Ameliyatla o bebisi bana nakletseler keşke benim hatunun normal ruh hali tripli zaten orijinali böyle yani birde hamileliği koy üstüne ve benim halimi düşün
+1 yılBu garip davranışları aşırı sekilde yapip bir de seks yapmak istemiyorsa bir sorun vardir
Depresyona bile girebilir. Ilk aklima gelen bu
Bunun altinda yatan bir sebep mutlaka vardir o yüzden psikolojisiyle ilgili bir bölüme yönelmenizi tavsiye ederim
İlgini esirgeme ondan30 Yorumla
+1 yılHormonlarla ilgilidir diyeceğim de bu kadarı da abartı. Zaten insanoğlu hep suçsuzdur, şeytana değil hormona uyarlar genelde.
Çocuk doğduktan sonra agrasif, hırçın, saçını tepeden toplayıp, ciklet çiğneyerek çim adam gibi dolaşan bir eş istemiyorsan çocuk bakımına yardım etmeni tavsiye ederim02 Yorumla- +1 yıl
Musade etse yardım edicem de bu kız değişik biraz
- +1 yıl
Çocuk daha doğmamış "Ver biraz da ben taşıyım mı?" Diyeceksin?
Anlayış göstermeyi dene
+1 yılHamilelik döneminde hormonlar ve buna bağlı olarak duygular inişli çıkışlı oluyor. Çünkü vücut büyük ve hızlı bir değişim geçiriyor, halet-i ruhiyenin buna ayak uydurması zor. Sinir boşalmaları, öfke nöbetleri, ağlama krizleri gayet normal. Eğer çok fazla olduğunu düşünüyorsanız doktorunuza danışabilirsiniz. O sizi gerekli yerlere yönlendirir.
Allah analı babalı büyütsün. 🙏☺10 Yorumla
+1 yılMerhaba. Tabiki hamilelik hormonlarin herseye etkisi vardir, fazlasiyla keyfe
Ama normalde hamilelik ciftleri bir birine daha iyi baglar. Oyle durumda ben ne hissettigimi eşime anlatirdim, sarilirdik, konuşurduk. Daha yakin oluyorduk. Size sabirlik dilerim. Fazlasiyla sarilmayi, konuşmayi deneyebilirsiniz, işe yarar.00 YorumlaKesinlikle bir psikolog ile görüş, önce sen tek başına görüş durumu anlat, sonra psikoloğun yönlendirmesiyle eşinle ya da sadece kendin görüşmeye devam et.
İnsanlar hormonlar diyip çıkmış işin içinden de , onca hamile kadın gördüm arkadaşlarım ve arkadaşlarımın eşleri, hiç biri böyle davranmadı...
Bu iş sadece hormonel değil, profesyonel yardım alman lazım.00 Yorumla
+1 yılBazı kadınlarda görülür. Agresif bir yapıya bürünürler. Normal karşıla, duyarlı sabırlı ve idareci olanı tavsiye ederim. Sakın gerilimle karşılık verme. Agresif oldukları gibi alınganda olurlar. Anne adayının yaşadığı üzüntü ve gerilim çocuğa tesir eder ve bir ömür bu durumları çocuk üzerinden atamaz. Sevgi ve anlayış içinde süreci ilerletmeni tavsiye ederim kardeşim.
00 YorumlaDaha fenası şeyler olana kadar biraz alttan al. Ruh hali kolay değişiyor demek ki gerekirse kendi yemeğini kendin yap kahvaltılık falan hazırla en azından. Biraz idare et. Baktın devam ediyor o zaman bir dur çekersin bu duruma. Dünyada hamile kalan bir tek sizin eşiniz değil sonuçta. Konuşur halledersiniz ço aşırıya kaçarsa bu durum.
00 Yorumla
+1 yılKendi kendine hamile kalmadı ya sonuçta ortak bir karar ve bunları yaşayacağını az buçuk tahmin etmen gerekiyordu daha durrrr işe uykusuz gideceğin günlerde gelecek hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşAllah 🙏
30 YorumlaBu kadarı şımarıklık sen fazla yüz verdiğin için öyle senin annen de seni doğurmuş sor bakalım babana böyle davranmış mı? Hamilelik hassas bir dönem ama unutma ki sakat değil hamile her işi yapabilir sen onu bu kadar şımartmışsın
03 Yorumla- +1 yıl
O zaten doğuştan böyle
- +1 yıl
Hamile olması kahvaltı hazırlamasına engel değil yemek yapmasına engel değil evi temizlemesine kendisinin bakımlı olmasına engel değil dediğim gibi annelerimiz de doğurmuş böyle bir tavır sergileseler acaba kocaları çeker miydi şimdi erkekler daha sabırlı size sabır diliyorum ama eşinizin durumu hamilelikten değil şımarıklıktan
- +1 yıl
Sen evli misin?
+1 yılkardeşim gerçek nedenini öğrenmen için eşinle konuşman gerekiyor. uzun süreli olursa bir uzman veya psikolog yardımı da olabilir. normal bir durum değil. ama belli ki eşin durumdan memnun değil bir şeyler ters
10 YorumlaHamilelikte Normal Kendi Yaşıyor , Karnındakini de Yaşatıyor. Siniri Sana Olan Tavrı İçgüdü . Yani Normal Bir Hamilelik. Duyguları Çok Sert Yaşayabilir. Sana Düşen Ona Her Konuda Ona Yardım Etmek.
113 Yorumla- +1 yıl
Sen doğum yaptin mi
- +1 yıl
Karım beni kız kardeşimden bile kıskanıyorda durumu kötüye gidiyor demektir
- +1 yıl
Oooooo işimiz var desene
- +1 yıl
Mesaj at o zaman bana şimdi hatta
- +1 yıl
Yaşam koçum ol benim
- +1 yıl
Öyle olsun
- +1 yıl
Nokta
+1 yılŞımarıyor yüz verme yoksa damızlık erkek olursun sıç ağzına bak bakalım yapabiliyor mu ipleri eline verme çok çekersin acilen ters yap ilk doğuran sen değilsin de
20 YorumlaHormon değişimi. Ayrıca sıkılmalar çok artıyor. Ben hatırlamıyorum kaç kere eşime boşanalım dediğimi. 😂
26 Yorumla- +1 yıl
Hala evlisiniz demi
- +1 yıl
7 haftalık hamile ve biz sekse tam gaz devam ediyoruz bunun durma zamanı nedir 7 8 aylık diyorlar doğru mudur?
- +1 yıl
@Berivann6 o ayrı bu ayrı
Ah be kardeşim allah sabır versin hepimiz geçtik bu yollardan ; hiç unutmam kendini kaybettiği sinirli bir anında beni ittirip yere düşürmüştü şimdi gülüyoruz 😄😄😄
21 Yorumla
+1 yılBazısı hamilelegin arkasına sığınıyor herşeyden elini çekiyor bahane üretiyor yani ha bide gerçekten sinir stres yaşamda oluyor ama şiddetli derecede de değil
01 Yorumla- +1 yıl
Peki ya sen evli misin?
+1 yılGayet normal dostum. Anlayışlı olmanı öneririm, üstüne gitme. Doğumdan sonra muhtemelen yeniden değişecek, ancak eski haline döner mi... bilemiyorum (sanmıyorum).
10 Yorumla
+1 yılHormonlar diyo ki kalk gidelim , eşin de diyo ki halt etme otur yerinde.
6 aydan sonra kocam kokuyo yemek gibi diyen yengem vardı alttan almalısın.😀03 Yorumla- +1 yıl
Şaka yapıyorsun
- +1 yıl
Üzgünüm doğru.
- +1 yıl
Benim hatun inanır mısın anamdan emdiğim emmedigim bütün sütü burnundan geri getirdi 1,5 ayda
Hormonların değişimden dolayı. Biraz sabret, kendi kahvaltını kendin hazırla. Hamilelik sıkıntılı bir dönem. Onun yaşadıklarını tahmin bile edemezsin.
20 YorumlaKendi isteği ile mi hamile kaldı yoksa hiç beklemiyor muydunuz hazır olmadan hamile kaldıysa böyle davranması normal.
02 Yorumla- +1 yıl
Planlı bir hamilelik ama planlı olmayan bir evde terör estirmesi
genelde hamileliğin ilk üç ayında görülebilen hormonal yapıya ve sosyal değişimlere bağlı olarak stres duygusal değişimler.. ama bu kadar hırçınlıkta hoş değil bir sebebi olmalı.
00 Yorumla
+1 yılNasılki regli döneminde hormonlar değişir hamilelikte de öyle. Bu dönemde fedakarlık gösterip anlayışlı olmaya çalışacaksın
04 Yorumla- +1 yıl
Sen evli misin ki
- +1 yıl
Bunu bilmek için evli olmaya gerek yok kadınım.
- +1 yıl
Ben ölmüşüm ağlayanım yok
- +1 yıl
Sen sadece sabır ilgi anlayış göstereceksin sevdiğin kadın için bunları yapmak zor olmamalı
Hormonel değişiklik olabilir ama senin eşin durumu baya abartmış sanırım.
Çocuk olana kadar vay haline. Karşına alıp konuşsanmı acaba.02 Yorumla- +1 yıl
Sende çocuk var mi
- +1 yıl
Karşıma alıp konuştum bardak attı yere
Bazı kadınlar hamilelikten sonra erkeklere düşman gibi davranıyor sanki tuaf sırf çocuk için evlenen kadınlar bunlar bence
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNormaldir sen birde benim hamilelik zamanlarımı duysan şaşrsın!!
120 Yorumla- +1 yıl
Ciddi misin neydi nasildi
- +1 yıl
Lohusayken kendimi camdan atmaya kalktım düşün son evre.
- +1 yıl
Valla bu durum bizde tam tersi olacak gibi ben aticam kendimi benim hatun cami bile açmaz korkudan yüksekten çok korkar
- +1 yıl
Hamileyken sürekli uyurdum çok isteksizdim eşimden tiksinirdim. Mutfakta salça bile açamazdım kokusu çok ağır gelirdi.
- +1 yıl
Ben nerden sordum bu soruyu aklıma sıçaym
- +1 yıl
Ahaha :D sabret bence daha yolun başındasın :)
- +1 yıl
Dr. Güler yıldız'ı öneririm. Herkese karşı güler yüzlü davranıyor.
- +1 yıl
Bana bir akıl hastanesi doktoru lazım
- +1 yıl
İnternet'e yazın çıkar yeri ve adresi yazıyor.
- +1 yıl
Senin kaç çocuğun var
- +1 yıl
Haha :D benim 1 çocuğum var. Karın hamile ya o yüzden doğum doktoru önerdim.
- +1 yıl
Nerde bu doktor
- +1 yıl
Yerini bilmiyorum internetten denk geldim öyle bursa'da ama..
- +1 yıl
Sende mi bursada yaşıyorsun
- +1 yıl
Hayır.
- +1 yıl
Bence bana mesaj atmalısın
- +1 yıl
Ama tanıdık var.
- +1 yıl
Bence sen eşinle ilgilenmeliain.
- +1 yıl
Nasil yani
- +1 yıl
İlgilenmek için dedim ya mesaj atmalısın diye
+1 yılHormonları alt üst ondan bence biraz alttan al ve suyuna git düzelir.
14 Yorumla- +1 yıl
Benim hatun normal hayatında dengesizdi şimdi düşünemiyorum bile
- +1 yıl
Değişir, birde bakarsın oturmuş kendi kendine ağlıyor..
- +1 yıl
Ah siz kadınlar zaten aç gönderdi beni
- +1 yıl
al bir poğaça, simit ye ya 😃 Azıcık idare et..
Ondan beterleri var. Kum yiyen, Kül yiyen, Lastik yiyen, Poşet emen, Örümcek yiyen, Toprak yiyen İnsanlar tanıyorum aş erirse ozaman görürüm seni 😃😃😃😃
+1 yılAsabi olması normal ama sizden soguması azarlaması sakladığı bişey var gibi test yaptırın çocuga6doguncq
10 Yorumla
+1 yılKadinlarin psikoloji leti hep degisken. Bu degiskenligi de hemen etrafina yansitir. Hele hele hamileyse bu hallere alisman gerek.
00 YorumlaTerapistte aramayı ihmal etme.
Hamile olabilir geçici olabilir ama hamilelik bittiğinde bu şeylerin verdiği de bir etkinin tepkisi olacak00 Yorumlaçocuk istiyor muydu o da yani isteyerek mi hamile kaldı yoksa sen istediğin için mi?
02 Yorumla- +1 yıl
İkimizin ortak kararı o daha çok istiyordu
+1 yılHamileyken çok duygusal ve alıngan olunuyor.. Üzerine gitme gerçi defol demesi de dogru değil ama.
07 Yorumla- +1 yıl
Bu ne böyle ya ağzına sicti benim
- +1 yıl
Hadi ya kötü olmuş. Naz yapıyo olabilir mi acaba?
- +1 yıl
Bilmiyorum cinselliğide kesmedik daha
- +1 yıl
Sordum mu bunu?
- +1 yıl
Kesince o dönemde sinir yapıyormus kadınlar o zaman ne olacak acaba çok merak ediyorum
- +1 yıl
Öyle bişey yok yaa.. bunun cinsellıkle alakası yok. O zaman dul kadınlar sinir küpü olsun dolaşsın ortalıklarda bu ne mantık..
- +1 yıl
Öyle bir alakası varmış ki
gecmis olsun kardiss bir 9 ay sabredecen... edebilirsen.. yok edemezsen de kendin bilin yani :D
01 Yorumla- +1 yıl
Birde gülmez ki ://
Gizli Üye(30-35)+1 yılhormansal bir durum sende hamile olsan sende öyle olurdun
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİşte bu yüzden evlenmem ben bu ne arkadaş hamile kalıyor hormon diye ağzımıza s.çılır zaten çocuk doğduktan sonra daha kötü şeyler evlenmem aga ben çekemem bu karı milletini
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHormonların etkisiyle en ufacık şeye saatlerce ağlayıp sinirlenebiliyorlarmış kendini hazır hissetmitorsa onun da stresi vardır alttan almaya çalış senin için de çok zor 🙂
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTipik kadinlar işte. Evlenene kadar 50 tane kiliga girer evlenirsin baslar gercek yuzu ortaya cikmaya. Delimi akillimi zamanla cikiyor. Ancak cok iyi rol yapiyorlar onu biliyorum.
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. hamilelik psikolojisine girmiş anlaşılan
lohusalık halini düşünemiyorum20 YorumlaHassas dönemden geçtiği için kafasından kurup sana sinirleniyor olabilir onunla kırmadan konuş bence
00 Yorumla
+1 yılErkekle evlenseydin daha iyiydi kadinin derdi cekilmiyor
00 Yorumla
+1 yılSen dur daha onu doğumdan sonra gör asıl değişimi 😏
00 Yorumla
+1 yılNormal. Hormonlar psikolojisi üzerinde çok etki ediyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHormonlar fena etkilemiş herhalde
Plansız bir bebek miydi01 Yorumla- +1 yıl
Yok 3 4 aydır deniyorduk hep
Gizli Üye(36-45)+1 yılhamileliğin değişik durumları oluyor bir arkadaşımın karısı adamdan tiksinmiş 3 ay eve koymamıştı. noralde araları gayet eyidir :D
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBilmem daha önce hamile olmadım ama senin bahsettigin gibi bı kadın tanıdım ve nefret etmiştim 😄
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu hormanlarla ilgili olabildiğince sen eşine hizmet et ondan bekleme
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDemek ki her şey bebek içinmiş ;)) yani seni damızlık olarak kullanıp attı bir kenara (üzgünüm)
10 Yorumla
+1 yılkadınların hepsi normal demiş dünyaya bak onlara gelince normal biz yapınca öküz :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibi birisine nasıl defol der? Anlamak imkansız.
00 YorumlaHormonlari degisiyore ondan dolayi kadinlik hormonu artinca sinir aglama gelir
00 Yorumla
+1 yılHormonlardan kaynaklıdır 9 ay sabret sende. Hayırlı olsun bu arada
10 YorumlaBu daha fragman film çok yakında :D
20 YorumlaŞokta şu an içinde bir canlı var sonuçta korkunç
20 Yorumla
+1 yılÇocuk doğurmak istemiyordur
10 Yorumla
+1 yılHamileligi bahane edip simariklik yapiyor
10 Yorumla
+1 yılSopa atmadığına dua et🤣😂😂
10 YorumlaGerçekten çocuk istemiyordu belki de
10 YorumlaIyi yondenmi kotu yondenmi?
00 Yorumla
+1 yılonun elinde de değil zor bir süreçten geçiyor
00 YorumlaBursa'daki Şahin zeteroğlu var. Tavsiye ederim.
00 YorumlaHormonları arttığı için normal
00 Yorumla- Devamını Gör (22)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer