Haftaya kürtaj olucam ama çok korkuyorum sanki her an bebek düşecek gibi hissediyorum beni ne rahatlatır?

Yüksek riskli gebelik dedi doktor yerleşme kanamasını adet sanıp ilaç kullanmışım zaten kürtaj olacaktım ama bu sefer daha da korkmaya başladım ailem bilmiyo beni anlayan hiç kimsem yok ama ben bu bir hafta içinde korkudan ölebilirim 😔
Haftaya kürtaj olucam ama çok korkuyorum sanki her an bebek düşecek gibi hissediyorum beni ne rahatlatır?
Cevapla