2 ay önce doğum yaptım bebeğimi emzirdikten 2-3 saat sonra emmezse ağrıdan duramıyorum. Ne yapmalıyım?

Öyle ağrıyor ki bebeğim emdiği zaman geçiyor. Böyle olması normal mi? Bu kadar ağrımın olması? Doktora da gidemiyorum karantinadan
2 ay önce doğum yaptım bebeğimi emzirdikten 2-3 saat sonra emmezse ağrıdan duramıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla