Bugün oğluma bağırdığım için o kadar huzursuzum ki uyuyamıyorum :( ?

İlk ikizlerim 4 yaşında 2. Hamileliğim de ikiz. Son 2.5 haftam bugün çok yorgun kalktım eşimle aramız biraz limoniydi. Çocuklar oyun oynuyordu hoplayıp zıplıyorlar oğlum yapma dedim 1 oldu 2 oldu 3,4 dinlemiyor sinirlenip bağırdım çocuklarıma ilk kez :( o kadar üzülüyorum ki uyuyamadım. Çok mu sert bir tavır oldu? Siz hiç bağırdınız mı çocuğunuza? Benim içim inanılmaz huzursuz. Gidip yanına yattım ikisinin de ağlıyorum ara ara :(
Bugün oğluma bağırdığım için o kadar huzursuzum ki uyuyamıyorum :( ?
Cevapla