Hayırsız evlat nasıl oluşur Anne ve Babanın dikkatsizliginden mi yoksa Anne ve Baba cocugu cok hırpalayarak büyüttügü icin mi?

İnşqllah soruyu sorabilmişim dir. Hep en cok hayırsız evlat deniyor , hayırsız anne ve babalar da var cocuklarını yetiştirmesini bilmeyen anne ve babalar. Mesela bazı anne ve babalar cocukları iş tutsun işlesin onlara para kazansınlar diye. Dünyaya getiriyor yani , bazı anne ve babalar cocuklarına cok küçük yaşta kötü davranmaya başlıyor. Hakaretler , baskı , şiddet gibi bazı cocukların anne ve babası olmadıgı hal , de onlar sagdan soldan ceker bazı eziyet ceker. Bazı cocuklar da , anne ve babalarının elinde eziyet işkence cekerek büyür.

Yani demek istedigim bu hayırsız evlat hayırsız anne ve baba yüzündenmi hayırsı oluyor?
Hayırsız evlat nasıl oluşur Anne ve Babanın dikkatsizliginden mi yoksa Anne ve Baba cocugu cok hırpalayarak büyüttügü icin mi?
Cevapla