İnşqllah soruyu sorabilmişim dir. Hep en cok hayırsız evlat deniyor , hayırsız anne ve babalar da var cocuklarını yetiştirmesini bilmeyen anne ve babalar. Mesela bazı anne ve babalar cocukları iş tutsun işlesin onlara para kazansınlar diye. Dünyaya getiriyor yani , bazı anne ve babalar cocuklarına cok küçük yaşta kötü davranmaya başlıyor. Hakaretler , baskı , şiddet gibi bazı cocukların anne ve babası olmadıgı hal , de onlar sagdan soldan ceker bazı eziyet ceker. Bazı cocuklar da , anne ve babalarının elinde eziyet işkence cekerek büyür.
Yani demek istedigim bu hayırsız evlat hayırsız anne ve baba yüzündenmi hayırsı oluyor?
Yani demek istedigim bu hayırsız evlat hayırsız anne ve baba yüzündenmi hayırsı oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer