Herkes evlenirsem bu kadar çocuğum olsun ya da çocuğum olursa ismi bu olsun diye düşüncelere girer.
Peki kaç çocuğunuz olsun istersiniz ve isimleri ne olurdu?
Peki kaç çocuğunuz olsun istersiniz ve isimleri ne olurdu?
Allah gösterir mi bilmem ama hayallerimde hep iki cocuk var cinsiyeti onemli degil saglikli olsun yeter isim henüz düşünmedim o zamana kadar isim modası çok değişir 😄 ama ikiden fazla düşünmem en iyi sekilde bakabilmek önemli daha fazlasına bakabileceğimi, gelirim olunca o gelirle ihtiyaclarini karsilayabilecegini dusunmuyorum bu nedenle max 2 iyidir 😊
Az olsun iyi gelecek hazırla.. Bende öyle düşünüyorum. 1 en fazla 2
Aynen öyle önemli olan niteliği niceliği degil 🤗
Yanı 5 tane olup bin lira ona harcicagima 1-2 olsun ona harca iyi bir yasam sürsün.. beğendim seni takip edeceğim
Zaten ediyorumda daha cok edecem 😊
2 oğlum var.
Hayalim 3 çocuktu ama olmadı.
Isimler güzel eski türk isimler
Nedir?
Anladım.
Bir kız Bir erkek olsun isterim. Erkek 5-8 yaş büyük olmalı. Bir kız için abi çok değerli bir nimettir. Anne baba yokluğunda, birbirlerine sahip çıkarlar.
Iki oğlum var, ellerinden öperler. Rabbim olmayanlarada da nasib etsin.
Amin
Eig içinTesekkürler dost😊
Rica ederim sana tolerans tanımıyorum hangi güzelse odur.
Cevap
6Cevap
2 var ama çok isterdim ya 6-7 isterdim yani kısmet
Hayirlisi
bir kız bir erkek olsun :D kızın adı elif hilal eylül ya da almila olsun erkeğin de alparslan ya da kürşad
Sitede her gün 5 çocuk sahibi oluyorum bu gidişle 100 çocuğum olacak
Şoke oldum resmen
Aaa neden
Öyle kardeş.
evli değilim niye kaç çocuğum olsun diye düşüneyim ki
Genel itibarı ile herkes evlenince bunu düşünür.
haklısın
Evet öyledir. Umarım yakında evlenirsiniz.
kısmetse iki tane istiyorum..
ve isimlerine annesi karar verecek...
İkizlerim var
Maşallah. cok sevindim
Rica ederim ikizler olması için ne yapılması gerek
Anladım. Ikizler senin dna mi yoksa eşinin mi?
Anladım. Hâlâ evlisiniz?
Ayrısınız? Çocuklar kimde?
Çok güzel. Yaşları kac
Çok iyi. Şahsen babaları olmak isterdim. Aslında hazır çocuk 😊😊😊
1 oğlum 1 kızım var. Can ve Ceren
1 tane
Olsun isterim
Umarım mutlu bir çocuk olur ve yenisini düşünüyorsunuz?
damat bulursan
Bende var sandım 🤣
@hikayelerTÜKENDİ Benim derdim sizi germesin.
Isteyen bulur isteyen bulmaz her önüne gelene şans verilseydi kaliteli olmazdı bu arkadaş heralde. Bilemedim
2iki2
Hayirlisi
herkes çocuk burda!
Genel itibarı ile öyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar