Anneler, bebeğinde gelişim geriliği olanlar var mı, bebeklerde gelişim geriliğinin tedavisi var mı acaba?
bebeklerde gelişim geriliği


Büyüme hormonu az salgıladığı için olur bunu doktor dışardan çocuğa vermeli ki tedavi olup duzelsin troid hormonu da az olabilir doktorlar iyice bakmalı..
Anne karnında yeterli besin alamamasindan kaynaklı olabilir ama ilgi ve alaka ile bunun önüne geçilebilir
Düzelebilir yaşıtlarından biraz geriden geliyor dur gelişim bakımın dan doktor zaten gerekenleri yapacak dir belli egzersizler önerebilir geçmiş olsun
Allah razı olsun
Tedavisi var ya. Benim yeğenim de vardı
Genel olarak vitamin eksikliği sebebi
Cevap
1Cevap
Babadan iyi bakar anne çocuğuna Anneden öğrenir çocuk herşeyi
Ee yani?
Yanisi çocuğuna sen örnek olacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar