Merhaba😊 Malum bilen bilir bebeklerde kulak ağrısının ne kadar kötü olduğunu. Benimki 2 aylıkken başladı, Şu an 5 aylık ve geçmedi. Sürekli eli kulağında. Süt koydum , zeytinyağı koydum ama geçmedi. Sizin bildiğiniz bir öneriniz var mı acaba?bebeklerde kulak ağrısı
Sarımsağı ocakta kızart biraz soğusun çok değil ama yine de yakmasın kulağını o şekilde kulak deliğine koy 1 saat o şekilde beklet. Google dan sor istersen
Ilk olarak masaj ile birlikte anne sütü damlatılır. Fakat kulak ağrısı hala devam ediyorsa iç kısımda daha ciddi bir sorun olabilir. Evde yapabileceğin pekte birsey yok. Film çekilmeli.
Dış kulak borusunda ortaya çıkan sivilceler çocuğu çok rahatsız eder. Kulak ağrısının sivilcelerden kaynaklandığını anlamak için kulağın ön bölgesine parmakla bastır Bastırma sırasında çocuk acı ile bağırırsa; sivilceden şüphe edilebilir işitme borusunda ve kulak zarında içi sıvı dolu kabarcıklar da oluşabilir
Ya hu doktora götür küçücük çocuk. bir gün acil de bizim oğlanı beklerken sizin gibi kulak ağrısı olan çocuğunun kulağına sarımsak koyan biri geldi doktor kızmıştı.