Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar evliyim ben
Ria'yı çıkardıktan sonra düzensizlikler olması normal.
beklenen bir çocuk mu
Olabilirde olmayabilirde
İçine boşaldı mı
Endiselenmene gerek yok,
inşallah hamilesindir ortada kalırsın inşallah
Saftirik kadin evli cocuk sahibi olmak istemedigi icin spiral taktirmis. Cikarincada regl gormedigi icin endiselenmis. Ne degisik insanlarsiniz ya? İsiniz gucunuz klavye artisligi esliginde geleni geceni yargilamak.
Boşalma oldumu
Hamile değlsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar