Spiralimi çıkardığımdan bu yana adet olmadım, sizce normal mi, yoksa hamile miyim?

Merhaba arkadaşlar,
Adetimden 15 gün geçti. Spirali çıkartalı 25 gün oldu, doktora gittim, kan testi yapmadı. Alttan muayene etti ve küçücük mini minnacık kist var deyip adet sökücü ilaç verdi yolladı. Spirali çıkardığım zaman bana doktor öyle bir şey demedi ve ilk defa adet gecikmesi oldu. Acaba spirali çıkardım diye mi, yoksa hamile olma ihtimalim var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar evliyim ben
Spiralimi çıkardığımdan bu yana adet olmadım, sizce normal mi, yoksa hamile miyim?
Cevapla