Hamile kalmadan önce doktora ya da aile hekimine gittiniz mi?

Merhaba,
2 aydır haftada 2 kere ilişkiye giriyoruz (korunmuyoruz) lakin eşim hamile kalmadı. Biliyorum 2 ay çok kısa bir süre ama bugün eşime biri şunu söylemiş: Doktora ya da aile hekimine gitmen gerek. Bir takım testler yapıyorlarmış. Şimdi benim sorum: siz hamile kalmadan önce doktora göründünüz mü?
Hamile kalmadan önce doktora ya da aile hekimine gittiniz mi?
Cevapla