Hacı Şerif’ten bebek çikolatası 150 tane yeter mi? Drajeli kese şeklinde mi yoksa sadece çikolata olarak mı alsam?

Hacı Şerif’ten bebek çikolatası 150 tane yeter mi? Drajeli kese şeklinde mi yoksa sadece çikolata olarak mı alsam?
Hacı Şerif'ten sipariş vereceğim ve o kadar çok seçenek var ki kafam karıştı😅 Drajelerdense daha fazla madlen almak daha mantıklı geldi. Bir de kese olunca görüntü olarak hoşuma gitmedi😊 Ama draje ile daha mı hoş olur bilemedim, o yüzden size sorayım dedim😊
Bir de 150li kutu bir kızıma, 150li kutu bir kızıma alınca 300 tane oluyor ama her birinden 1 tane alırlar isme özel olduğu için o yüzden 150 kişi alabiliyor yeter mi?
Hacı Şerif Bebek Çikolatası
Hacı Şerif Bebek Çikolatası
Güncellemeler
+1 yıl
300 kişilik yaptırdım☺
Hacı Şerif’ten bebek çikolatası 150 tane yeter mi? Drajeli kese şeklinde mi yoksa sadece çikolata olarak mı alsam?
Cevapla