Hacı Şerif’ten bebek çikolatası 150 tane yeter mi? Drajeli kese şeklinde mi yoksa sadece çikolata olarak mı alsam? Hacı Şerif'ten sipariş vereceğim ve o kadar çok seçenek var ki kafam karıştı😅 Drajelerdense daha fazla madlen almak daha mantıklı geldi. Bir de kese olunca görüntü olarak hoşuma gitmedi😊 Ama draje ile daha mı hoş olur bilemedim, o yüzden size sorayım dedim😊 Bir de 150li kutu bir kızıma, 150li kutu bir kızıma alınca 300 tane oluyor ama her birinden 1 tane alırlar isme özel olduğu için o yüzden 150 kişi alabiliyor yeter mi? Hacı Şerif Bebek Çikolatası
Güncellemeler
+1 yıl
300 kişilik yaptırdım☺
Hacı Şerif’ten bebek çikolatası 150 tane yeter mi? Drajeli kese şeklinde mi yoksa sadece çikolata olarak mı alsam?
cunku bu tur yok mevlit sekeri yok bilmem ne cikolatalari bunlar hepsi israf gunah haram. yazik yuzlercce binlerce insan acliktan oluyor bu dunyada. benim tepkim butun israf eden kisilere. hemde bu dini ritueller ile yapiliyor sinir oluyorum
Benim bebek hediyelerim tegv bağış kartlarından yani çikolataya para veriyorum tamam ama GÖZÜNÜZE SOKMADAN bebek hediyesini bağış yaparak ve küçük kartlar ile veriyorum o yüzden sen ne dersen de benim içim rahat
Kese şeklinde olunca görüntü olarak hoşuma gitmedi ama eşim yanına bir şekerliğe koyarız deyince almaya karar verdim zaten ne bilim annem abartma dedi😒
Küçük kristal biberonların içine koyuyolar drajeleri bebeklerin isimlerinin baş harflerinide koyuyolar üstüne doğum hediyenide vermiş oluyosun böylece iki şey düşünmüyosun
Aslında Adnan Efendiyi de tercih edebilirdiniz ben kendi kızım için sipariş verdim gerek müşteriye gösterdikleri ilgi gerek paketlemeleri çok kaliteli ve daha uygun fiyatlara sahip burdan da inceleyebilirsiniz. Adnan Efendi Kuruyemiş Çikolata diye geçiyor
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Hacı Şerif’ten bebek çikolatası 150 tane yeter mi? Drajeli kese şeklinde mi yoksa sadece çikolata olarak mı alsam?
En İyi Cevaplar