Kızlar ben bu kapaklardan araştırıyorum da kullananlarınız var mı, tavsiyeleriniz var mı, hangi markayı önerirsiniz? Bir el atın :) 34. haftam artık almak gerek bunlarıgümüş göğüs ucu kapağı
Emzi̇rme dönemi̇nde gümüş göğüs ucu kapağı kullananlar hangi markayı önerirsiniz?
Ne çıkaracaklarını şaşırdılar cidden. Bu kadar korumacı olmak ne derece doğru bilemedim. Çocuğunun bağışıklık sisteminin gelişmesi için mikroba da ihtiyacı var kaldı ki göğüsten bahsediyorsun. Emzirmeden önce sütün ile silsen gerekli hijyeni sağlamış olursun
ya ben baya araştırdım gerçekten kullananlar cok memnun ve yaraya da engel oluyor gercekten bır suru marka var baktım sıtelerıne silvernurse denılınce onun sıtesıne de baktım baya detaylı anlatmıslar bak bir silvernurse. com konu zaten çocugu emzırmeye devam edebilmek :)
ben de silvernurse kullanıyorum iki hafta oldu gayet memnunum, ben ne yazık ki doğumdan sonra yara olunca aldım ona ragmen yaralarım baya geçti. doguma ıkı hafta kala falan kullanmaya baslamak daha ıyı oluyormus.
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
aldım canım ben de şimdiden günde iki saat iki saat takıcam. inşallah faydası olur ya
valla canım hıc oyle deme ınan çeken biliyor onun acısını ben dogum yaptım ağlaya ağlaya emzırmeye calısıyordum kabus gbiydi. kocam da aynı seyı soylemıstı dogumdan once alcaktım ben bır gece cıldırdım kavga kıyamet sipariş verdik şimdi yorumlaara bakınca herkes silvernurse demıs sevındım ben de ondan aldım cunku kullnmaya başladm iki gün sonra emzirirken oğluşumu uyuyakalıyordum nerdeyse :)))) emzırmenın bu kadar huzurlu bısey oldugunu o zaman anladım
göğüs ucu emzirme döneminde yara oluyor ya , bu yara oluşumunu engelliyor bı de gümüş oldugu ıcın antıbakterıyel ozellıgı var ıyılestırıyor da yaraları
göğüs ucu emzirme döneminde yara oluyor ya , bu yara oluşumunu engelliyor bı de gümüş oldugu ıcın antıbakterıyel ozellıgı var ıyılestırıyor da yaraları
En İyi Cevaplar