SMA bebek maması eksik çıkıyor! Bebek mamalarının yarısı neden yok?

Sma bebek maması kullanıyoruz. Bebeğim 6 aylık oldu ve anne sütü alamıyor. Haliyle mama da çok gitmeye, hatta iki günde bitmeye başladı. 400 gram mama fiyatı 60 TL Aylık bin lirayı buluyor ve bu sadece mama parası.
Ondan ziyade bu mamanın her açtığımda gösterilen çizgiden 100 ya da 150 gramı eksik çıkıyor. 100 gram nedir ki diyebilirsiniz fakat aylık 1000 TL gibi bir miktarı sadece manaya veriyorsak..
Anne sütü ver demeyin, yok ki veremiyorum! Bu mama için konuşabilecegim bir telefon / merkez var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Hala anne sütü diyorsunuz..
Yok anam yok
Şelale mi bu
SMA bebek maması eksik çıkıyor! Bebek mamalarının yarısı neden yok?
Cevapla