Yok anam yok
Şelale mi bu
Malesef ki ülkede oyle bir sahtekarlar varki 400 der 150 eksik çıkar böyle böyle zengin oluyorlar ama hayır eder mi onlara etmez. Doktora gittiniz mi anne sutu artırmak için almanız gereken besinleri söyleye bilir. Bu arada çocuk kaç aylık abla?
Ben baştan beri mama takviyesi veriyorum doktor önerisi ile
Sütün olmuyor
Bir çok şey kullandım
Bünye meselesi
6 aylık
Hiç yok maalesef
Hayır 4 gün hiç sütüm gelmedi
4 gün sonrada çok az geldi öyle böyle mamayla birlikte 4 ay emdi
Artık hiç yok
Evet doyuyor
Devlet karşılıyor diye biliyorum. Benim abim eczaneden ücretsiz alıyordu bebek mamasını. Doktora gitmişlerdi tabi doktor yazmıştı. Mamaya hiç para vermediler zaten
Öyle birşey yok maalesef
Devletin karşıladığı mama aylık bir kutu mama ve bez
Benim kızıma 400 gram 3 gün anca gidiyor
Bilmiyorum ben abimle eczaneye gittiğimde 20-30 kutu falan alıyordu para falanda vermiyordu
Onu bir öğrensene
Sordum. Onda süt alerjisi varmış o yüzden devlet karşılıyormuş. Bence eski yöntemi dene. Hayrına bir süt annesi bul. Eskiler böyle yapardı. Hem çocuk daha sağlıklı büyür öyle
varmış burada baya sütünü vermek isteyen www.anneysen.com/.../sut-anne-ariyorum_41652
Güvenemez insan
Numarayla ilgili bilgim yok internette bulabilisjn belkide.
Yalniz bebek alti aylik olmus artik yemek yedirebilirsin. Mamayi bayaa bir azaltabilecegin anlamina da geliyor.
6 aylık bebek ek gıdaya yeni geçiş yapıyor
Günlük üç öğün ek gıda yiyor
Kahvaltısı bile formül süt yani mamayla hazırlanıyor
Üç öğün az mı? Azalır mama kullanımınız diyorum. Farklı bir şeyde söylemedin
Hayır maalesef az değil
Çünkü sindirimi daha çok taze
Mesela sabah kahvaltısı formül mananın içine bir dilim tuzsuz laktozsuz peynir
Ekmek içi , pekmez.
Bu kahvaltı yerine geçiyor
Öğlende havuçlu Elmalı püre
ya da ayına göre çorbası
Akşamda bebek muaallebisi
Bunun yanı sıra günlük 8 biberon mama ve 250 mil
Her biberon 7 ölçek mama
Dağ dayanmıyor
Benimde bebegim var bir bucuk yasinda. Yanlis hatirlamiyorsam o donemde 3-4 biberondan fazla hic icmemisti. Ek gida arti 8 biberon mama beni biraz sasirtti dogrusu. O sekildeyse dayanmasi zor olur evet
Anne sütü illaki aliyordur öyleyse
Yoksa direk mama o kadar idare etmez
Anne sutunu cok az alan bir bebekti 1 yasinda da biraktik. Geriye kalan 4 biberonu karsilayacak kadar anne sutu aldigini hiç sanmiyorum.
Canim 6 ay olmus artik corba icirebilirain. Karnini doyurduktan sonrada biraz mamasini verebilirsin. ek gida zamani mamayi azaltmalisin
Cevap
16Cevap
Hipp in urettigi bebivita var birde onu deneyin. 30 tl filan. Yigenime kullandilar. Cocuk hipp, bebelac, aptamil comformil olmak uzere hic birini begenip icmedi en son o mamayi begendi.
Hipi burda büyük marketlerde bulabiliyorum oda hepsinde yok
Aptamil çok gaz yaptı
Bebelac ve yeri Banu sırf nişasta şeker zaten
Tüketici hakları mahkemesine başvur, ilgileniyorlar
Gramajını hassas terazi ile tartın, eksik çıkarsa da tüketici haklarına başvurun. Kimse sesini çıkartmıyor diye insanların kanını emiyor böyle firmalar
174 muydu neydi netten arastir gida sikayet hatti olcakti
Bnjm annem pirinc unuyla yapar yedirirmis
Sende oyle yap hic anne sutu almadim
Okul is aevgili tamam yani zekada sknti olayi abarti
Hiç mama kullanmadık bilmiyorum 2 çocuksa mamasız büyüdü
Maşallah
Ayni şekilde kardesimde mama yiyor yediğimiz kazığın haddi hesabi yok
Mama fiyatları çok pahalı
Çocuk büyüdükçe ölçek büyüyor ve mama hızla bitiyor
Kutu üstünde numara olmalı yoksa ticaret bakanlığı şikayet hattını ara ama kutuyu üstündeki yazan gramas dan emin ol burut ve net kaç kram eğer yazduguyla içindeki uymuyorsa tazminat bile alirsin
Sma otripro kullanıyorum
Kutunun çizgisinden assagida en az 150 gram eksik
Yeni kutuyu bugün açtım
Çekmek aklıma gelmedi
İnternetten şikayet vara şikayetlerini yaz onlar seni arar bulur kesinlikle
anne sütünü arttıran gıdalar tüket.. mesela boza gibi
Farklı marka denesen.
Mutsuz ve üzgün müsün? ya da stresli.. süt neden gelmiyor?
Kutunun üstünde net kaç gram olduğu yazmıyor mu? Tarttın mı? Eksik olduğuna emin misin?
Lütfen bu mama fiyatları şaka olsun ya
Maalesef şaka değil kardeşim
Kaçınılmaz sonunuz sizinde
Ailemin hiç mama kullandığını hatırlamıyorum. Pek sanmıyorum benim de kullanacağımı. Tabi çocuğa bağlı bu kabul de etmeyebilir. Ama annem kabul ettiriyor :D
Bende öyle düşünüyordum
Ama çocuk açlıktan uyuyamazken ben mama vermem diyemem
Bilmiyorum ben sülalemde mama olayını pek görmedim. Zaten fiyatlar böyleyse illa ki fark edilirdi. 1 yaşında kahve içen çocuk mama yer mi sence bebekken :D Bayağı yemek veriyorlardı yani ona göre hazırlayıp.
Eskiden nişasta , pirinç unu ile yapılırdı mamalar.
Annenin sütü yoksa mama veriyor
Maalesef burada görüldüğü gibi onu ye süt olur bunu iç süt olur değil mevzu
Yoksa gece sıcacık yataktan kalkıp mama hazırlamak yerine kim istemedim 10 dakika emzirmeyi
Mama şeysi garip ve aşırı pahalı geldi. Aylık 1000 TL nedir yaa :(
Toplamda 400 gram mama 2 buçuk gün gidiyor
Hesaplaşma aylık 60 TL den
Peki sana bir soru sorayım. Sence 15 yıl sonra çocuğun bu yazdıklarını okumuş olsa ne hisseder?
Burada çocuk yaptığıma pişmanım mi yazıyor?
Ne hissedecek
Gömer koyar bu devlete
Bende biliyorum 5 liraya 700 gram pirinç unu almayı
Amaç ne
İyisini yedirmedim
Konu yediğini konuşmak değil
Dünyayı yesin isterse
Rahatsız olacağını düşünmüyorsan sorun yok
Onu rahatsız edecek tarafı ney peki?
Mantıklı bir açıklama getirirsen kabul Edip saygı duyacağım
Ama yok.
Konu başlığı bile mama gramajı
Çocuğum çok yiyor değil
Ki zaten gerekeni yiyor
Kime ne?
Ha pardon
Bir kaç gün önce çocuğunu sevemediğini söyleyen annenin çocuğuna iki yıl boyunca çamaşır suyu enjekte ettiğini görmezden gelirsek evet kötü bir anneyim.
Çok laf ama 0 düşünce
Sizde haklısınız
Ben sana bir soru sordum ve cevapladın. Herhangi bir ithamda bulunmadım. Ne bu sinir?
İthamda bulunmadın mi?
Sorduğun soruyu anlamayacak kadar canım miyim sence?
Yaşadığın ülkenin halinden anlamamani görebiliyorum
Memur maaşıyla çocuğuna 3 sene giydirdigi tabanı yırtık ayakkabı yüzünden uyuyamayan babalar , anneler var bu ülkede.
Çocuğunu isitamayip donarak ölen bebekler.
Ve sen bana gelmiş çocuğunun yediğinin lafını mi yapıyorsun tarzında bir soru soruyorsun.
Ve sonra kalkıp relaks diyorsun.
Benim hissedeceğim bir vicdani yükümlülük yok bu soruda
Nitekim kızimda öyle
Bundan sonra 5 düşün bir konuş
Aptamil büyük boy kullan
Anne sütünü artırma ihtimalin yok mu kanka?
Bana anne sütü deme
Sinirlerim geriliyor
Yok işte
Bilmiyorum ama artık malzemefeb çalıyorlar
Ney tam ki herseyi kestiler
Bakanliga sikayet et
Satın aldığın yere sor
Hiç bilmiyorum ki
Şikayet et.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar