Yigenimin doğumuna az kaldı ismini dijle koyacaklarmiş dijle mi dicle mi doğru olan? Detayı da okur msnuz?

Ama doğulu bir arkadaşım var koymayın dedi direkt kürt sanıyorlar önyargi oluşuyor kafalarda dedi ne yapsak bilemedim
Yigenimin doğumuna az kaldı ismini dijle koyacaklarmiş dijle mi dicle mi doğru olan? Detayı da okur msnuz?
Cevapla