Anne olan veya evli olan var mı? Kaç yaşına kadar süt verdiniz en sağlıklısı ne kadar? Bilgisi olan yardım edebilir mi? Bebeğinize kaç yaşına kadar süt verdiniz?
Anneler, bebeğinize kaç yaşına kadar süt verdiniz, en sağlıklısı ne kadar emzirmek?
e bızde babayız burada bır saksı degıl:)) cocuk ıkı yasına kadar emzırılebılır malkul olanıda budur! anne sutunu alabıldıgı kadar alsın cocuk.. o cocuk emerken sadece karnı doıymuyor guven duygusunu ogrenıyor mınnetı ogrenıyor sukranı ogrenıyor! ayrıca sutunuzun ıcerıgı bebegın saglıklı bır hayat gecırmesı ıcın gereken kemık gelısımı ıcın gereken cok seyı barındırıyor.. ancak ılk altı aydan sonra yogurt ev yapımı corba gıbı dogal seylerde verılmelı..
bak internetten eşim 23 aylık hala süt veriyo ben 1.80 anne 1.67.. çocuk şu an 95 cm 18 kg.. bilmem anlatabildim mi ama hiç üşenmedi günde hala 4 -5 kez emziriyo çalışmasına rağmen... yaş ıyok bunun inernetten 23 ay ortalama boy kiloya bak anlarsın ne demek istediğimi
İlk 6 ay sadece anne sütü densede bebeklere uygun farklı yemeklerden tattırılmalıki ek gıdaya geçilmeye başlandığında zorluk yaşanmasın. Ben bunun sıkıntısını çekmiş biriyim. İlklerde tecrübesiz olunuyor her kafadan bir ses çıkıyor. ek gıdayı reddeden bebek anne sütünden başla bişey istemiyor ek olarak bişey veremiyorsunuz iki yaşına kadar anne sütü alan bebeklerin psikolojik olarakta çok daha iyi olduğunu biliyorum bende öyle yapmıştım
Yani ilk çocukta ben çok bocaladım.. ebeler ilk 6 ay sadece anne sütü yeterli diyor. Doğrudur yeterlidir ama bebek farklı tatlarıda öğrenmeli kesinlikle.. ilk çocuğum asla bişey yemedi 9 ay sadece sütle geçti çevredekiler zayıf bu çocuk diye diye çocuğu 11 aylık sütten kestim başka yemekler yesin diye hala üzülürüm ikincide kimseyi dinlemedim yığınla kitap okudum bu konularla ilgili.. hepsi aynı seyi söylüyorlar. Daha kırkı çıkmadan şekersiz boyasız lohusa şerbetiyle tadımlara başladım sadece 1 damla bazen çay kaşığının ucuyla yoğurt meyve suyu sebze püresi çeşitli çorbalar herşeyden tattırdım ek gıdaya başlayıncada hiç zorluk yaşamadım ikinciyi 24 ay emzirdim hazır mama hiç bir zaman kullanmadım biz ne yiyorsak tuzsuz ve şekersiz olarak yedirdim çok şükür beslenmeyle ilgili hiç bir sıkıntı yaşamadım
Tibben ilk 6 ay sadece anne sutu dinen de 2yasina kadar emzirilmesi oneriliyor sutun yettigi yere kadar sut yetmedigi yerde ek gida ile takviye yapabilirsin☺️
9 aya kadar sadece anne sütü. 9 aydan sonra en az 2 yaşına kadar da anne sütü ve ek gıda. Ek gıda olarak bebek corbalri falan evde yaparsan daha sağlıklı ve maaliyeti ucuz olur.
selam ben ann baba değilim ama bu sorunun muhatabiyim yani sağlık mensubuyum iddeali çocuk ek gıdalarını yani sizin yiye bildiğinizin püre hali üğütülmüş hali sulu hali tam işte o zamana kadar ver ve masimum bir buçuk yıla kadar bunları başarıp kesmen lazım
En İyi Cevaplar