Biz 3 kardeşiz, ben ortancayım. Bir abim, bir de küçük erkek kardeşim var. Tek kız benim. Abim evli, küçük kardeşim ana sınıfına gidiyor. Sürekli onları düşünüyorlar, erkek kardeşimle ilgileniyorlar.
Abimle yengemin arasında bir tartışma çıksın, hep onlarla ilgileniyorlar. Bana bir kez bile "nasılsın, iyi misin?" demiyorlar. Ergenlik dönemindeyim, benimle ilgilenmeleri lazım ama öyle değiller. Dışarı çıkıyorum arkadaşlarımla, aileleri arıyor "naptın?" diye, beni aramıyor ailem. Ağlıyorum odamda umurlarında değil. Gerçekten ortanca çocuk arada her zaman kaynıyor.
Abimle yengemin arasında bir tartışma çıksın, hep onlarla ilgileniyorlar. Bana bir kez bile "nasılsın, iyi misin?" demiyorlar. Ergenlik dönemindeyim, benimle ilgilenmeleri lazım ama öyle değiller. Dışarı çıkıyorum arkadaşlarımla, aileleri arıyor "naptın?" diye, beni aramıyor ailem. Ağlıyorum odamda umurlarında değil. Gerçekten ortanca çocuk arada her zaman kaynıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar