Sizce ailem ortanca çocuk olduğum için mi bana ilgi göstermiyor?

Biz 3 kardeşiz, ben ortancayım. Bir abim, bir de küçük erkek kardeşim var. Tek kız benim. Abim evli, küçük kardeşim ana sınıfına gidiyor. Sürekli onları düşünüyorlar, erkek kardeşimle ilgileniyorlar.
Abimle yengemin arasında bir tartışma çıksın, hep onlarla ilgileniyorlar. Bana bir kez bile "nasılsın, iyi misin?" demiyorlar. Ergenlik dönemindeyim, benimle ilgilenmeleri lazım ama öyle değiller. Dışarı çıkıyorum arkadaşlarımla, aileleri arıyor "naptın?" diye, beni aramıyor ailem. Ağlıyorum odamda umurlarında değil. Gerçekten ortanca çocuk arada her zaman kaynıyor.
Sizce ailem ortanca çocuk olduğum için mi bana ilgi göstermiyor?
Cevapla