Bunu hep merak etmişimdir, bebek karnınızdayken kalp atışını hissediyor musunuz? 


Evet hissediliyor ama baya bir gelistikten sonra. Ben 5. Ayından sonra hissetmeue baslamistim
Kalp atışı değil de, bebiş tekme atarsa hissedilir. :)
Cevap
3Cevap
Hissetmez olur muyuz kerata pıt pıt hiç durmuyor şimdiden azgın
Kaç haftalıkken hissetmeye başladıniz
Hissetmezdim ben 8 haftalik hamileligimi dün bitirmek zorunda kaldim ultrasonda dün duydum kalp atışını
Gözlerim doldu Allah hakeden herkese versin benim gibi haketmeyenlere degil
Neden bitirdin :(
Kalp atisi icin tipbi mudahale gerekir, sadece haraketler hissedilir. Ben erkek olarak biliyorum sen kadin olatak soruyorsun, ilginc...
Kalp atışı hissedilmiyor sadece tekmeleri hissedilir.
Ahh keske bende hamile olmayi cok istiyorum 1 senedir deniyoruz ama malesef olmuyo
Supernatural mı çekiyoruz
Hareket ettiginde hissediyorsun sadece
Mümkün değil hissetmemiz.
Hayır sadece hareketleri hissediliyor.
Hayır kalp atışı hissedilmesı çok zor
evet hissediyorum
Hisdederler
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?