Erken doğum yaptım, çok stresliydim.
Ve oğlumda hafif felç var 4 aylıktan beri uğraşıyorum onunla ve hayat boyunca da mücadele edeceğim iyi olsun diye. Otizmde var oğlumun.
Eşim beni sürekli suçladı sağlıklı çocuklar doğuramıyorum diye. Bir kızım daha var şimdi ve piskolojikman kendimi yıkık hissediyorum, o da mı acaba öyle diye. Daha 3 aylık bebeğim, doktorlar iyi diyorlar.
Çok stresli bir hamilelik yaşadım için oğlumun böyle olması benim suçum mu?
Ve oğlumda hafif felç var 4 aylıktan beri uğraşıyorum onunla ve hayat boyunca da mücadele edeceğim iyi olsun diye. Otizmde var oğlumun.
Eşim beni sürekli suçladı sağlıklı çocuklar doğuramıyorum diye. Bir kızım daha var şimdi ve piskolojikman kendimi yıkık hissediyorum, o da mı acaba öyle diye. Daha 3 aylık bebeğim, doktorlar iyi diyorlar.
Çok stresli bir hamilelik yaşadım için oğlumun böyle olması benim suçum mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Oglum simdi 5yasinda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar