Düşük olur mu sizce? Ve bebekler kaç haftalıkken anne karnında canlanır?

Annem 42 yaşında gebe kaldı. 7-8 haftalıkken karın ağrısı ve hafif lekelenmeyle hastaneye gitti fakat doktor bebeğin canlanmadığını ve son kontrol günü gelmesini söyledi sizce düşük mü olur 😢😔
Güncellemeler
+1 yıl
Ama bebekte canlanma belirtisi yok hani nasıl desem aslında kese büyümesi var ama kalp atışları yok duyulmadı eğer son kontrolde de duyulmazsa kürtaj dendi
Düşük olur mu sizce? Ve bebekler kaç haftalıkken anne karnında canlanır?
Cevapla