Hep öyle derler genelde ama ben mantıklı bir açıklama duyamadım hiç.Mesela benim kızım küçükken de çok güzeldi, şimdi de öyle :)Siz ne düşünüyorsunuz? Hurafe mi yoksa gerçeklik payı var mı? #Ankaralı #AnneBebek
Küçükken çirkin olan bebekler büyüyünce çok güzel olur mu?
Oy kurban olsunlar seni verene , maşallah <3 <3 <3 Çok çok tatlış, çok çok minnak, çok çok ponçik bir melek o babası. Allah bağışlasın. Asla çirkin olmaz, olur mu öyle şey? Kuzguna yavrusu her zaman şahin görünür :)))) Benim yavrumu çirkin gören varsa onların sorunu derim ben hep, o bana dünya güzeli <3 <3 <3
En İyi Cevaplar