Küçükken çirkin olan bebekler büyüyünce çok güzel olur mu?

Hep öyle derler genelde ama ben mantıklı bir açıklama duyamadım hiç.
Mesela benim kızım küçükken de çok güzeldi, şimdi de öyle :)
Mesela benim kızım küçükken de çok güzeldi, şimdi de öyle :)
Siz ne düşünüyorsunuz? Hurafe mi yoksa gerçeklik payı var mı?
#Ankaralı
#AnneBebek
Küçükken çirkin olan bebekler büyüyünce çok güzel olur mu?
Cevapla