Eşimden habersiz kürtaj oldum :( . Bu durumu anlar mı?

Eşimin haberi olmadan kürtaj oldum, lütfen bilip bilmeden yargılamayın yaşadıklarım çok zor şeylerdi. kürtaj olmayıp o bebeği doğurmak hem bana hemde bebeğe kötülük olacaktı :( . Bu durumu anlar mı sizce?
Eşimden habersiz kürtaj oldum :( . Bu durumu anlar mı?
Cevapla