
Sezaryen
Normal Doğum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben kadınların tümör aldırır gibi çocuk doğurmasını uygun bulmuyorum. Normal doğum ile annelik duygularının daha üst seviyelere çıkacağını düşünüyorum.
Ülkemizdeki sezeryan oranı ne Avrupa'da var ne Amerika'da. Mecbur demeyin, eskiden sezeryan diye birşey yoktu ama çocuklar dünyaya geliyordu.
Acı çekmemek veya vajina genişlemesin diye böyle işlere girmeyin.
sezeryani seçmek diye bişi yok, böyle bir lüks bir bizim ülkemizde var zaten özel hastaneler sağolsun. bebek için de anne için de en güzel doğum normal doğumdur. eğer bebek veya anne açısından normal doğumu engelleyecek bir sağlık riski varsa o zaman sezeryan doğuma mecbur kalınır. tekrar ediyorum; sezeryan doğum "tercih" edilecek bir doğum şekli olmamalıdır!
normal doğum en sağlıklısı suda doğumda var su ağrıyı biraz azaltıyor ama tehlikeliside var tabi suda doğumun
ikizlerim olucak ve kalbimde sorun var normal dogum cok isterdim ama cok riskli
Cevap
20Cevap
Adi ustunde normal dogum normal olan o
SeZeryan bir cerrahi türü iyilesmesi zor ayrica bebekte sarilik. riski artiyor enfeksiyon riski artiyor normal olan varken anormal olmanın anlami yok
Sezaryen doğum yapan bir annenin ikinci anneliği riskli oluyor... o yüzden olumsuz bir durum yoksa Yaradan'ın bahşettiği normal doğum yapılmalı.
Normal doğum daha mantıklı hem anne açısından hemde bebek açısından bildiğim kadarı ile
Zorunlu olmadıkca. Sezaryan yaptırmayın ilerde çekersiniz
tabiki normal doğum sezeryanı zaten doktorlar tavsiye etmiyor normal şartlarda
Valla çok sezeryan gördüm ağrısız işte daha ne olsun
Normal doğum her zaman iydir sezaryanda 3 hak tanıyorlar anne sağlı için normal doğumda çocuk sayısı cok 4 5 olur
Normal
Vay beni mehtap büyümüş daha düne kadar 18 ligim diye dolanıyordu ks de bdbd
Bizim zamanimizda sezeryan yok tu biz kapiyı bulup çıktı😂😂😂
O hatunun vücuduna bağlı , normal daha sağlıklı ama dar ise tabiki sezeryan , hamilemisin bu arada?
Sezaryen keyfi bşy değil, sağlıklı da dğl
hay yaşa
Normal olsun isterim fakat sezaryen tercihim
mecbur kalmadıkca normal tabi
Şimdi buna en çok erkekler yorum yapar : ))
Iy orayı keserseler iyi olmaz
Orayı kesmiyorlar
Normal doğum yap derim sağlık açısında.
Eşime sorayım dicem ama normali tercih etmeli
Ben kadın olsam sezaryenle bitirirdim işi 😂
Sezeryanı tercih ederim
Mix olsun
Normal 👶
Normalden korkuyorum
Normal tabi ki
Normal doğum
Normal
Suda
normal doğum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar