Bebeklerin konforunu sağlamak için pişik olmamasını önlemek çok önemli. Sudocrem en iyisi galiba, çevremizde herkes bu kremi önermişti. Bebeğimiz bu kremler her zaman rahattı.
Bebeğiniz ilk doğduğu anda kullanmaya başladığınız kremleri doktor tavsiyesi üzerine değiştirin. Bebek artık o kremleri bünyesi taşımadığı için ciddi derecede pişik olur.
Sudo kremin olayı çinko cildi besliyor yağlıysa kututuyor sebase bezlerin bulunduğu t bölgesincde ve genel cilt bariyerinin kuvvetlendirilmesinde etkili
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
232Cevap
Annelerin işi çok zor gerçekten Allah yardımcıları olsun
İhtiyacım olursa bakarım kesinlikle buraya 😊🙏🙏
En güzeli pudra zeytinyağı veya ıslak mendili kurutup yıkayın öyle kullanın
Ebeveynlerin okuması gereken yararlı bir içerik olmuş
bebekler yarınlarımızdır daha şeffaf çalışmalar için yürüttüğünüz çalışmalar için teşekkürler
Sudocremi ben bile kullaniyorum hala mükemellllllll bisey
Çocukları olanlar için oldukça faydalı bir paylaşım olmuş.
Denemeyi düşünüyorum bakalım dediği gibi var mıymış.
Pişik için en en en iyisi kantaron yağı dır bebeklere, deneyin anında giderir..
Yengemin işine yarar ikinci yeğen geliyor nasıl olsa 😄
Çocuğum yok ama yegenımde kullanıyolardı memnunlar. Benımde olursa kullanırım 😀
Eskiden İngiltere'den getirtirdik. Çinko içerikli, oldukça yoğun bir krem. 125 gr birkaç ay yetebilir.
Sadece pişik için değil yara ve yanıklarda kullanırdık.
Özellikle ağda sonrası tahrişlerde harika kurtarıcı oluyor bu.
Bebekler candir. hepsine saglikli uzun ömürler dileriz tabiki
Çok şirin bir içerik olmuş elinize sağlık 😊
Yiğenlerim için faydalı bir bilgi oldu teşekkürler
Benim çocuğum yok bu gidişle olmayacak gibi çünkü düzgün erkek hiç yok
Güzel ve yararlı bence olmuş, elinize sağlık
Bebeklerin konforunu sağlamak için pişik olmamasını önlemek çok önemli. Sudocrem en iyisi galiba, çevremizde herkes bu kremi önermişti. Bebeğimiz bu kremler her zaman rahattı.
kaliteli bez temizlik ürünleri ve sık bez değişimi
Bebeğim yok, olursa alırız belki teşekkürler
Doğal içerikli olması önemli evet ama kısa sürede sonuç almak gibisi yok
Annelerrr anneler bakın çok önemli ha bebeleri ğişik etmeyin
Asla bir anne olamayacağım ama baba olduğum zaman için işe yarar ipucular. Harika bir anlatım olmuş. Teşekkürler!
Sizde bebeğinizi pişikten korumak için Sudocrem krem kullanın.
güzel bir paylaşım elinize sağlık minik bıdıkların da popolarına sağlık pişik olmadan geçirsinler bir ömür :)
Sudocrem sivilcelere bile iyi geliyor. Aramızda kalsın
sudocrem gerçekten çok iyi tek başına pudra yetersiz kalıyor sudocrem yumuşacık yapıyor
Pişikten korunması için kaliteli bebek bezi kulanılmalı pişik pudrası kulanılmalı ve ara sıra ıslak mendil ile silinmeli
bizim zamanızmızda yoktu böyle güzel kremler şimdiki çocuklar çok şanslı
Pudra şart olmalı bence bi de kuruluğa önem verilmeli
bilgileriniz için teşekkür ederiz
annelerin işi de harbiden çok zor
Görüp kullanabileceğiniz en iyi cilt duzenleyıcı pişik önleyıcı kesinlikle 👍
Sudocrem yetişkinlerin de cildine çok iyi geliyor. Tavsiye ederim.
Allah çocuk sahibi olmayı nasip etsin en hayırlısıyla
Ellerinize sağlık mükkemel ötesi bir paylaşım
Bebeğiniz ilk doğduğu anda kullanmaya başladığınız kremleri doktor tavsiyesi üzerine değiştirin. Bebek artık o kremleri bünyesi taşımadığı için ciddi derecede pişik olur.
Sudo kremin olayı çinko cildi besliyor yağlıysa kututuyor sebase bezlerin bulunduğu t bölgesincde ve genel cilt bariyerinin kuvvetlendirilmesinde etkili
Sudecorm bebeklerin ve çocukların kurtarıcısı
Anne olunca düşünürüz. Teşekkürler iyi bir paylaşım olmuş.
Bebek cildi çok hassas olduğu için iyi sahip çıkmak gerekiyor, gerçekten de bebek bakımı ciddi sorumluluk ister teşekkürler güzel içerik
Bebeğin var mı 🤔
bebek olmak vardı şimdi. bizim zamanımızda yoktu böyle güzel ürünler :)
açıkçası bu konuda bir fikrim olduğunu söyleyemem. Çocuğum yok, henüz evli de değilim. bakalım ileride ne olacak?
abi doğru söylüyor ha
Bilmiyorum konuya pek vakıf değilim ama cocuk bezleri. gercekten ailelerin canını sıkacak derecede pahalı
Emeğinize sağlık gerçekten her yerde böyle bir arada bulamayız bu bilgileri :) değerini bilmek gerekiyor.
Anne ve anne adayları için çok faydalı paylaşım teşekkürler
bu markanın ürünlerini daha önce kullanmamıştım ama denemeyi düşünüyorum
ben bile kullanıyorum bu ürünü çok iyi. ;)
Pişik önleyici Krem ve altını sürekli ıslak mendil yerine suyla yıkamak daha önleyici olacaktır
O günleri görürsem inşallah uyguliycam. Teşekkürler
Bebeklere göre çok güzel kremler var özel uretilenlerde var sanırım
Bir bebeğim olduğunda tavsiyeleriniz kullanacağım.
Sudocrem yeter 😂 Beklediğiniz cevap bu sanırım 😂
Çocuğum olduğunda gelecekteki eşime söylerim
Önemli ipuçlarını bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz 😊
Onlar bizim geleceğimiz en iyisini hak ediyorlar
Sudocrem ve bol bol hava aldirmali o yerleri
Her bez değişimde orjunal zeytin yağı sur ne pişik olur ne başka sey
Anne olursam bakarım bilgilendirdiğiniz için teşekkürler