Neden Çocuk Yapılmamalı, İkiden Fazla Çocuk Sahibi Olmanın Ülkemize ve Dünyamıza Zararları

Çocuk yapmanın ülkeye ve dünyaya zararları
Çocuk yapmanın ülkeye ve dünyaya zararları

Neden:

İster inanın ister inanmayın eninde sonunda fazla doğumlar yasaklanacaktır. 7.Hayat(what happened to monday) filmindeki gibi sahneler mutlaka olacaktır ve olmasını desteklediğim bir davranıştır. Günümüzde bile etkisini gösteren düzensiz nüfus planlama sonucu bir çok sorun yaratmaktadır. Özelliklede 2 den fazla çocuklu aileler gerek ülkemizi gerekse dünyamızı kötü etkilemektedir. Peki niye?

Çocuğun/Bebeğin ülkeye zararı

Hadi ilk etapta(2035'e kadar) maksimum 2 çocuk yasası çıksın. Peki 2'den fazlası neleri doğurur.

  • Ülkeye ciddi bir yük biner
  • Azalmakta olan doğal kaynaklarımızın azalması daha da hızlanır
  • Küresel ısınmayı artırır(yeni doğan bebekleri soğukta tutmak istemezsiniz)
  • Aile ekonomisine gereksiz ekstra yüktür
  • Eğitim kalitesini baltalar
  • Kadın girişimci veya işçi sayısını düşürür veya etkiler
  • Sektördeki kadın/erkek işçi oranını bozar
  • Olası ölüm riski barındırır
  • Hastalıklı doğum olma oranı artar(gerek aileye gerekse ülkeye çok ciddi yüktür)
  • Eğitim imkanlarını düşürür(Türkiye Vs Almanya)
  • 99% oranla 5 yıllık bir travma yaşarsınız
  • 99% oranla 5 yıllık bir uyku sorunu ile karşılaşırsınız

Kontrollü/Planlı doğan çocukların ülkeye ve dünyaya katkısı(1~2 çocuk):

  • Düzgün eğitim alırsa ülkeye ve geleceğe katkı sağlar
  • Genel ahlak kurallarını öğretmesi ve uygulamaya çalışması daha kolay
  • Eğitime katkı sağlar(Sınıflar daha az kişi olur ve daha iyi öğrenim görür)
  • Fazla çocuğa gidecek para ile ileriye yatırım yapabilirsiniz
  • Doğal kaynaklarımız bir nepze olsa korunur
  • Hastalıklı doğum oranı düşer
  • Doğum sırasında ölme oranınız düşer

Çocuk yapmak yerine evlatlık edinirsek ne gibi faydası olur:

  • İlk konu başlığındaki maddelerin 50%'si geçersiz olur
  • Doğal kaynaklarımız bir nepze olsa korunur
  • Eğitim kalitesi artar
  • Refah düzeyi yükselir
  • Sektördeki kadın/erkek işçi oranını daha yakın olur
  • Doğum sırasında ölme riskiniz yok
  • Şımarık olma ihtimali düşük

Benim görüşüm:

İster inanın ister inanmayın mutlaka tek çocuk veya en azından 2 çocuk yasası yürürlüğe girmelidir. Kimse ülkemizin durumuna iyi diyemez. Diyememe sebeplerimizden biri fazla doğan çocuklar ve fazla çocuklu ailelerdir. Bu yüzden en geç 2035 yılına kadar da olsa en azından 2 çocuk yasasına geçilmediri. 2'den fazlası ise ya evlatlık edinilmesi için toplanmalı veya ailelere ciddi cezalar verilmedilir. Bu yüzden şahsi görüşüm olarak evlatlık edinmeniz daha iyi olacaktır. Fazla çocuklara/bebeklere artık ihtiyaç yok. Hem ülkemizi hemde dünyamızı bitirecek şeyler varsa bu çocuklardır ve derhal durdurulmaları gerekmektedir.

Neden Çocuk Yapılmamalı, İkiden Fazla Çocuk Sahibi Olmanın Ülkemize ve Dünyamıza Zararları
Cevapla