
Neden:
İster inanın ister inanmayın eninde sonunda fazla doğumlar yasaklanacaktır. 7.Hayat(what happened to monday) filmindeki gibi sahneler mutlaka olacaktır ve olmasını desteklediğim bir davranıştır. Günümüzde bile etkisini gösteren düzensiz nüfus planlama sonucu bir çok sorun yaratmaktadır. Özelliklede 2 den fazla çocuklu aileler gerek ülkemizi gerekse dünyamızı kötü etkilemektedir. Peki niye?
Çocuğun/Bebeğin ülkeye zararı
Hadi ilk etapta(2035'e kadar) maksimum 2 çocuk yasası çıksın. Peki 2'den fazlası neleri doğurur.
- Ülkeye ciddi bir yük biner
- Azalmakta olan doğal kaynaklarımızın azalması daha da hızlanır
- Küresel ısınmayı artırır(yeni doğan bebekleri soğukta tutmak istemezsiniz)
- Aile ekonomisine gereksiz ekstra yüktür
- Eğitim kalitesini baltalar
- Kadın girişimci veya işçi sayısını düşürür veya etkiler
- Sektördeki kadın/erkek işçi oranını bozar
- Olası ölüm riski barındırır
- Hastalıklı doğum olma oranı artar(gerek aileye gerekse ülkeye çok ciddi yüktür)
- Eğitim imkanlarını düşürür(Türkiye Vs Almanya)
- 99% oranla 5 yıllık bir travma yaşarsınız
- 99% oranla 5 yıllık bir uyku sorunu ile karşılaşırsınız
Kontrollü/Planlı doğan çocukların ülkeye ve dünyaya katkısı(1~2 çocuk):
- Düzgün eğitim alırsa ülkeye ve geleceğe katkı sağlar
- Genel ahlak kurallarını öğretmesi ve uygulamaya çalışması daha kolay
- Eğitime katkı sağlar(Sınıflar daha az kişi olur ve daha iyi öğrenim görür)
- Fazla çocuğa gidecek para ile ileriye yatırım yapabilirsiniz
- Doğal kaynaklarımız bir nepze olsa korunur
- Hastalıklı doğum oranı düşer
- Doğum sırasında ölme oranınız düşer
Çocuk yapmak yerine evlatlık edinirsek ne gibi faydası olur:
- İlk konu başlığındaki maddelerin 50%'si geçersiz olur
- Doğal kaynaklarımız bir nepze olsa korunur
- Eğitim kalitesi artar
- Refah düzeyi yükselir
- Sektördeki kadın/erkek işçi oranını daha yakın olur
- Doğum sırasında ölme riskiniz yok
- Şımarık olma ihtimali düşük
Benim görüşüm:
İster inanın ister inanmayın mutlaka tek çocuk veya en azından 2 çocuk yasası yürürlüğe girmelidir. Kimse ülkemizin durumuna iyi diyemez. Diyememe sebeplerimizden biri fazla doğan çocuklar ve fazla çocuklu ailelerdir. Bu yüzden en geç 2035 yılına kadar da olsa en azından 2 çocuk yasasına geçilmediri. 2'den fazlası ise ya evlatlık edinilmesi için toplanmalı veya ailelere ciddi cezalar verilmedilir. Bu yüzden şahsi görüşüm olarak evlatlık edinmeniz daha iyi olacaktır. Fazla çocuklara/bebeklere artık ihtiyaç yok. Hem ülkemizi hemde dünyamızı bitirecek şeyler varsa bu çocuklardır ve derhal durdurulmaları gerekmektedir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer