Çocuğunun okulda başarıyı ve mutluluğu yakalaması senin için her şeyden önce mi geliyor?
Minikler için okulu çok daha eğlenceli bir hale getirmek mümkün. Güzel bir dönem geçirmesini sağlayacak şeyleri keşfet ve onun için #İyiliğiSeç!
Görüş ve yorumlarınla, çocuğu için en iyisini bilen ebeveynlere katıl!
1- Okulun yollarını bile sevmesini sağlayan led ışıklı spor ayakkabılar

2- Favori çizgi film kahramanın üstünde bulunduğu o sevimli mi sevimli sırt çantası

3- Not tutma alışkanlığı kazanmasını garantileyen rengarenk kalemler

4- Ders çalışma ve tekrar yapma isteğini artıran küçük boy yazı tahtası

5- Çıkardığı tüm önemli ders notlarını ve okul etkinliklerinde yaptığı çalışmaları astığı mantar pano

6- Okulun ve derslerin yorgunluğunu atmasına yardımcı olan ılık bir banyo ve göz yakmayan Johnson’s Bebek Şampuanı

Johnson’s Bebek Şampuanı ile çocuğunun okul sonrası banyo keyfini daha eğlenceli hale getirmeye ne dersin?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
528Cevap
Güzel bir paylaşım olmuş. Okul öncesi alışveriş telaşı çok güzeldi. Bir de üstüne ışıklı ayakkabı ve göz yakmayan şampuan oldu mu yeme yanında yat :)
#İyiliğiSeç
Sırt çantası ve spor ayakkabı bence olmazsa olmazlardan gadası
#iyiliğiseç
şahsen benim başıma gelmiş olay..
hatırlıyorum, zehir gibiydi benim kafam küçükken! üç buçuk yaşımda okumayı söküp, 4 yaşımda altı basamaklı rakamlarla toplama çıkarma yapabiliyordum.. annemin günlerinde evimize gelen misafir bayanlar salonumuzda otururken ben sehpadan aşağı atlıyor, sonra düşmemin sebebini yerçekimi yasasına bağlayarak demeçler veriyordum.. annemin dağıttığı elbezlerini teker teker elime alıp "bu üçgen" bu kare" diye teşhis ediyordum geometrik şekilleri.. çikolata paramın üstüyle "top alinin serüvenleri" adlı kitap dizisini alıp, bir kaç saat içinde hepsini yutup atıyordum.. şehir dışında yaşayan tanıdıklarımızın telefon numaralarını annem babam bana soruyor, araba plakalarında gördüğüm tüm rakamların şehir olarak karşılıklarını şak diye yapıştırıyordum yanımdakinin suratına... adım 'dahi çocuk' olarak anılmaya başlamıştı ki...
ve olan oldu, ilkokul denilen, illet başladı.. 40 tane moronun tam ortasında kaldığımı düşündüm.. gerçek olabilir mi, bu yaşlarına rağmen hala ali'nin atıyla, oya'nın topuyla okumayı öğrenmek için kıvranıyorlar..😊
Henüz kızlarım küçük ama okula gideceklerini düşünmesi bile güzel :) sırt çantası ayakkabı kız oldukları için güzel tokalar beslenme çantası süslü kırtasiye malzemeleri ve okul dönüşü elleri yıkamak hijyen için Johnson's Baby sıvı sabun banyo içinJohnson's Baby şampuan iyiki varlar teşekkürler
#İyiliğiSeç
Allah bağışlasın abla
@Davutalan78 teşekkür ederim Allah razı olsun
Benim kızım 3'e gidiyor emin ol çok güzel bir duygu ama ben babayı tabiki
Okul malzemeleri beni hala çok heyecanlandırıyor :D Johnson’s Bebek Şampuanını makyajımı temizlemek için kullanıyorum, gözlerimi yakmadığı ve kimyasal içermediği için en iyi seçim diyebilirim :D
💕 Bizi tercih ettiğiniz için çok teşekkür ediyor, sevgilerimizi gönderiyoruz💕
Konuyu muhteşem bir şekilde ele alıp, harika bir şekilde kendinize bağlamışsınız. Tebrik ediyorum. 👏🏻 iyi ki varsın, Johnson’s Baby.
iyi ki siz varsınız💕💕💕
Led ışıklı ayakkabılara bayılıyorum ya çok şık duruyor. Ayrıca Johnson’s bebek şampuanı bende kullanıyorum :D Çok güzel kokuyor.
Bizi tercih ettiğinizi bilmek harika💕💕💕
Kendi küçüklüğümü hatırlıyorum. Winxli çanta. Renkli kalem ve defterler. Renkli tokalar. Çiçekli böcekli külotlu çoraplar. Çok güzel yıllardı. Çocukluğum rengarenk geçti. Her miniğin de inşAllah benimki kadar güzel geçer. Renkler hep sizinle olsun minikler... ❤️💙
#İyiliğiseç
💯 Johnson's la sağlık ferahlık ve rahatlıga kavuşur tabiii ama Onun haricinde çocukların üst düzey seviye araç gereçlerle kıyafetlerle (temiz ve bakımlı olması kafi ) okula gönderilmesini dogru bulmuyorum o ışıklı ayakkabıyı veya cantayi coccuguna alamayan kaç aile olabillr. Okul eğitim yeri yarış ve sergileme birimleri değil.
Sırt çantası spor ayakkabılar ve tabi ki Johnson's bebek şampuanı olmazsa olmazlardan teşekkürler Johnson's baby iyi ki yanımızdasın✌😍❤
#iyiliğiseç
Her şeyi al yap ama bak sonunda kirlenmek güzeldir. Eheheee. Gerçekten harika ürün.
💕💕💕 Çok teşekkür ederiz💕💕💕
😊😊😊
Ben bile kullanıyorum bebek şampuanı, sadece kardeşim için değil 😂🙈😊
Bizi tercih ettiğinizi duymak bizi çok memnun etti 💕💕💕
Okulu sevmesi için bunlar şart değil. Öğrenmenin ne kadar güzel bir şey olduğu ona anlatılmalı ve ona sorular sorulmalı , onunla okulu, arkadaşları , öğretmenleri, okulun kantini , koridoru her şeyi hakkında sohbet edilmeli ve okul sevdirilmeli. Bunlar gayet yeterli :D
Küçükken okulların açılmasına doğru babamla gider ledli ışık ışıklı ayakkabı alırdık gecesine tıraş olup temiz bir banyo yapıp okula hazır olurduk şimdiki çocuklar da o heyecanı göremedim maalesef ama inşallah prensesim olursa içimde ne kaldıysa çocuğuma yaptıracağım :))
Okulu çocuğun sevmesi için ; bu konunun sorumluluk meselesi olduğunu ve bu işi onun yapması gerektiğini ona inandırmakla olabilir. Baba ve anne tanımı çocuğa iyi anlatılır ve hayatın sorumluluklardan ibaret olduğunu anlarsa sıkıntı kalmayacağına inanıyorum..
Daha okula baslamadı bizimkisi kres e gidiyor sabah annesi ne giydirirse begenmiyor kendi seciyor giyıyor bir kere sacını yapmıstım simdi her sabah sacı jole istiyor daha 3.5 yasında erkekgim sanirim ilerde yandık biz😬😬😬
çocuğun okula başlaması demek full tima masraf demek. ama çocuklarımız için değer, önemli olan aslında ona vereceğimiz güzel ahlak ve büyüdükçe bize karşı artacak olan sevgi ve saygısı diye düşünüyorum
Küçükleri sevelim.
Hatalarında kızmayalım.
Onlara doğruyu gösterelim.
Gerektiğinde onlarla arkadaş olalım.
Onları maddiyatla değil maneviyatla yetiştirelim.
Hayallerine ulaşmalarında onlara destek olalım.
Kızımın okula gideceği günleri iple çeken bir anneyim :) Zamanında okul alışverişi ve çanta hazırlığında kendim için nasıl heyecanlanıyorsam aynı şekilde onunla da çanta hazırlığı yapmak için sabırsızlanıyorum <3
#İyiliğiSeç
Oğlumla okul heyecanı yaşayacağımız günleri düşünmek şu an beni oldukça fazla heyecanlandırdı. Okul serüvenimiz başlayana kadar ve ondan sonraki süreçte Johnson's Baby hep bizimle olsun.❤
Bence çocukların okula baslamasi için en önemli şey ailelerin tutumu ve davranışlarıdır çevresindeki insanlardır esas olan daha sonra bu tür ihtiyaçlar:)
1. Sınıfa giden kız yeğenim var. Şeker oranı çok yüksek. Tutturdu şu çantayı alalım diye. Aldık bizde gönlü olsun diye. Her gün okula kendinden büyük çantayla gidiyor☺️
Onlara herşeyi en iyisini kendilerinin yapacaklarını söyleyip desteklemek gerekiyor.
Johnsona teşekkür ederim ben bile hala gözlerim için onu kullanıyorum.
3- Not tutma alışkanlığı kazanmasını garantileyen rengarenk kalemler birde 5- Çıkardığı tüm önemli ders notlarını ve okul etkinliklerinde yaptığı çalışmaları astığı mantar pano çok faydalı olur
Okulu sevmek için yaptırımlar ha... Bir silgimiz vardı, onu da kaybetmeyelim diye delik açıp ip ile boynumuza takardık...
Devir mi değişti biz mi fakirdik yoksa :)
Anasınıfından üniversitesiden mezun olana kadar ki hayatım nedense bir boşluk gibi. Okul deyince içim daralıyor. Nasıl bir etki biraktiysa eğitim hayatı bende. Maalesef...
Okulun ve derslerin yorgunluğunu atmasına yardımcı olan ılık bir banyo ve göz yakmayan Johnson’s Bebek Şampuanı 🤗
Bizim zamanımızda küçük boy yazı tahtası, ışıklı ayakkabılar yoktu. Beslenme çantası, matara, resim dosyası vardı. :)
Çocuğu olanlar için böyle tatlı olması iyidir. Benim gibi olamayacak olanlar da sadece iyi temennilerini sunabilir.
Çocuklar çok rahat bir şekilde role bürünebilir. Sevdiği bir süper kahraman gibi davranabiliriz kendilerine.
Heyecan verici. İnsanın çocuk olası geliyor.
Miniklerin okula bomba gibi hazır olması için Johnson’s ile #İyiliğiSeç!
İhtiyacı olanı almak önemli olanın aklında tutmak öğrenmek olduğu anlatmak çok renkli fazla şey çocukların dikkatini dagitiyor
Okul çağı, o yıllar sabah istiklal marşı ve andımız... cuma son dersin ardından söylenen istiklal marşı.. tatil hissi müthiş haz
küçükken okula gitme sebebim basketbol oynamaktı. yani yeni bir ayakkabı her zaman minikleri memnun eder diyorum :D
evet senelerce okuyup işsiz kalma maratonu başlıyor, bunu olabildiğince bilmezse daha hazır hissedebilir.
Küçükken kaç tene çanta değiştirdim hatırlamıyorum. Çekçekli, sırt, omuz. Barbieli o kadar çok aldım ki. şu an eski günlere geri döndüm bir anda çok güzel olmuş
Çocuğum yaklaşık 10 sene boyunca olmayacak sanırım ama ben renkli tokalara bayılıyorum bence onlar da vazgecilmezler
Duyduğuma göre hergün banyo yapmak çocukların boyunu uzatıyormuş geliştiriyormuş falan . Doğru mu bu?
Işıklı ayakkabılarım benim de vardı ve çok havalı bir şeydi özel hissederdim kendimi mutlu olurdum 😍
Teşekkürler😊
güzel olmuş. bir kırtasiyeci olarak en son onada uğramanızı tavsiye ederim geri kalan eksikleri gidermesi babında yani.
Johnson's candır ama genel ürün olarak biraz pahalısınız onu da belirteyim, bazı ürünlerde az kazanın ama millet alsın.
Yeni okula başlayan çocukların heyecanından daha çok anne babanın heyecanı fazla oluyor acaba nasıl uyum sağlayabilecek mi arkadaşlarıyla anlaşabilecek mi önemli dönemlerden bir tanesi çocuğun okula başlaması
Nerdee bizim okul zamanlarımız, şu an ki çocuklar çok şanslı
aslında bız sanslıyız onlar değil.
ayakkabılar favorim biz küçükken kara lastik giyer giderdik şimdilikiler sanslı doğuyor
Bak ya helal be kadin 👍
tesekkür ederim ama gerçekler☺️🤷♀️
Evet gercekler ve herseye ragmen essiz bir tadi olan gunler bende giydim bilirim 🙈👍 sen giydin mi
tabiki giydim güzel günlerdi keske geri gelse
Keske ama inan belki yiyecek ekmegimiz kuruydu ama tadi baskaydi hele kucuk seyler daha mutlu ederdi degeri cok buyuktu
evet ya malsef ki herkes hersey bir değişti o soba sıcaklığı gitti insanlarda herkes nankör olmus
Soba sicakligi insanlara yaklastiran bir tutucu ictenlikti kalorifer ise ayri odalara atan uzaklastirici bide ayristiricilar verdiler elimize
kesinlikle öyle
Yinede sansliyiz bence kadin hemde cok sence
yegenım okula basladı, ama bu önerılerı dusunmek ve uygulamak lazım teşekkür
Genel olarak o ayakkabılara izin verilmez rengarenk yazılması yasak banyo yapmanın okulla bir alakası yok reklam olmamış bence
Sanki savaşa gidiyorlar , biz nasıl gittik? Lastik ayakkabılarla ! Ne şimartiyorsunuz?
Şimdiki çocuklar çok şanslı biz bir kalemle bir dönem bitirirdik 😁
Hepsi gerekli bir anne olarak faydalı bilgiler içeriyor ellerine sağlık
Bol reality içerikli film dizi falan izlesinler. Hayat toz pembe değil.
Okulu hiç sevmezdim bitti hatırladıkça tekrar tekrar sevmiyorum 😂
okula hep patenlerimi kaykayimi ya da uzaktan kumandali araba cok severdim bir kix olmama ragmen ve topac beybletimi gotururdum cok guzel oluyor ya
Not tutma, yazma alışkanlığını geliştirmede renkli kalemler oldukca faydalı.
1. Uykusunu tam alması 2. Havanın yağışlı olmaması 3. Aksam dus alıp uyumus olması4. ödevini aksamdan yapms olması 5. aksamdan cantasını hazrlams olması 6. arkadaslaryla problem yasamamış olması 7. öğretmeni kendisine sevkat gostermesi.8.
Öpücükler ve ne isterse onu giysin kokuda önemli tabi
Minikler beladır bela :) olanın da Allah sahibine bağışlasın.
Okul çantaları çok ağır. Öğrenciler için okul içinde dolap yaptırmalıyız. Böylece ağır okul çantası taşımak zorunda kalmazlar
Minikler hafta sonunu iple çekiyor bomba da elimizde patlıyor 😂😂
Ahhh pazar akşamları yaptığımız banyolar ne güzel günlerdi
Önce sevgi. Sonrasinda ise herşeyi almak zorunda kalıyoruz