❤️Merhaba KScanlar ❤️
İki kız bebek annesi olarak benim de kullanıp tanıştığım bu üründen size bahsetmek istiyorum :)
Nasıl tanıştım ve nasıl buldum bu ürünü?

Hangi şampuanı kullandı isem bebeğimin cildini kuruttu ve döküntü yaptı. Doktora sorduğumda şampuandan ötürü dedi, değişmemi söyledi ve tavsiye üzerine bu şampuanla tanıştık.
Memnun kaldım mı?

Nasıl mı buldum, çok güzel bebeğimin cildinde artık kuruluk olmadı ve saçını cildini yumuşacık yaptı. Kokusu ise çok güzel rahatlatan bir koku.
Neden bu ürün?

Boya ve sabun içermiyor. Bebeğimizin gözlerini yakmıyor. Narin saç ve saç derisini nazik bir şekilde temizliyor.
Temizlenmesi durulaması kolay mı?

Hızla köpürüp kolayca duralanır. Bebeğimizin saçlarını yumuşacık, parlak kolay şekil almasını sağlar. Ayrıca çocuklar ve yetişkinler de kullanabilir. Çok güzel makyaj çıkarıcı olarak da kullanabilirsiniz.
Farklı kokular ve kolay uykuya geçiş olan için de çeşitleri var. Ben kullanıp memnun kalan biri olarak size de öneriyorum :)
Bebeklerimiz kıymetlidir onlar için en iyisini isteriz. Bu yüzden teşekkürler Johnson's Baby <3
#İYİLİĞİSEÇ
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar