Erkekler baba olurlar. Ancak çocuk sevgisini çocuk doğduğunda anlarlar. Ama anneler öyle değildir. Bebek karnına düştüğü andan itibaren annelik duygusunu hissetmeye başlarlar. Şimdi kendinizi bizim yerimize koyup bir düşünün.
Karnınıza mini minnacık bir bebek yerleşmiş. Onu korumak sizin en büyük vazifeniz. Yok artık öyle halı saha maçları falan. 😂😂

Ayrıca canınız istediği gibi yemek de yiyemezsiniz. Muhtemelen mide bulantıları, baş ağrıları ve baş dönmeleri olacaktır.
Sadece karnınız büyüse sorun yok. Ama bununla birlikte reflüsüydü ağrısıydı bir sürü şey. 😂😂

Ha bir de o kadar ağrı çeksen de ağrı kesici kullanmak yok.
Oturmak yok hareket zamanı. Bak şimdi oturursan tüm kemiklerin ağrır. Hareket edersen de ağrır.

Ama hareket etmezsen daha çok ağrır kolay mı çocuk taşıyorsunuz. 😂😂
Başlasın uykusuz geceler... Doğumun son iki ayı yavaş yavaş uykusuzluk ayıdır.

Bırakın bakıyım o tatlı uykunuzu bir kenarı 😂😂
Ve büyük gün geldi çattı. Karnınıza sanki balyozla girişiyorlar.

Ve siz yalvarıyorsunuz artık. En iyi ihtimal sezeryanla bile 8 kesik karnınıza 😂 Diğer türüne hiç girmiyorum zaten 😂😂
Bu kadar kolay değil tabi bir bebeği taşımak dünyaya getirmek. İşin espri kısmını boş verin de sevin kadınları. Onlar bir dünya. Onlar bir insan, onlar bir anne...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar