Bu Bir Empati Bencesidir: Erkekler Hamile Kalmış Olsaydı Neler Olurdu?

Erkekler baba olurlar. Ancak çocuk sevgisini çocuk doğduğunda anlarlar. Ama anneler öyle değildir. Bebek karnına düştüğü andan itibaren annelik duygusunu hissetmeye başlarlar. Şimdi kendinizi bizim yerimize koyup bir düşünün.

Karnınıza mini minnacık bir bebek yerleşmiş. Onu korumak sizin en büyük vazifeniz. Yok artık öyle halı saha maçları falan. 😂😂

Yok size böyle yemek falan😂😂
Yok size böyle yemek falan😂😂

Ayrıca canınız istediği gibi yemek de yiyemezsiniz. Muhtemelen mide bulantıları, baş ağrıları ve baş dönmeleri olacaktır.

Sadece karnınız büyüse sorun yok. Ama bununla birlikte reflüsüydü ağrısıydı bir sürü şey. 😂😂

O son dilimi yemeseniz iyiydi 😂😂
O son dilimi yemeseniz iyiydi 😂😂

Ha bir de o kadar ağrı çeksen de ağrı kesici kullanmak yok.

Oturmak yok hareket zamanı. Bak şimdi oturursan tüm kemiklerin ağrır. Hareket edersen de ağrır.

Kolay değil tabi kilolara hareket etmek 😂
Kolay değil tabi kilolara hareket etmek 😂

Ama hareket etmezsen daha çok ağrır kolay mı çocuk taşıyorsunuz. 😂😂

Başlasın uykusuz geceler... Doğumun son iki ayı yavaş yavaş uykusuzluk ayıdır.

Yok yok yooookk uyumayı unutun 😂
Yok yok yooookk uyumayı unutun 😂

Bırakın bakıyım o tatlı uykunuzu bir kenarı 😂😂

Ve büyük gün geldi çattı. Karnınıza sanki balyozla girişiyorlar.

Böyle kolay değil tabi 😒
Böyle kolay değil tabi 😒

Ve siz yalvarıyorsunuz artık. En iyi ihtimal sezeryanla bile 8 kesik karnınıza 😂 Diğer türüne hiç girmiyorum zaten 😂😂

Bu kadar kolay değil tabi bir bebeği taşımak dünyaya getirmek. İşin espri kısmını boş verin de sevin kadınları. Onlar bir dünya. Onlar bir insan, onlar bir anne...

Bu Bir Empati Bencesidir: Erkekler Hamile Kalmış Olsaydı Neler Olurdu?
Cevapla