Düşük Yapan Arkadaşınıza Söylememeniz Gerekenler Nelerdir?

Maalesef bazı anne adaylarımız kendi canından çok sevdiği bebeklerini karınlarında kaybediyor. Bazıları ise karnında ölü bir bebek olduğunu bile sonradan fark ediyor. Bu durumda kürtaj ile bebek anne karnından alınmak zorunda kalınıyor. Bu durum anneyi çok fazla üzmektedir. Anne adayı zaten üzgün, siz de kurduğunuz cümlelerle daha da üzmeyin.

Üzülme bir daha denersiniz

Düşük Yapan Arkadaşınıza Söylememeniz Gerekenler Nelerdir?

Anne zaten üzülüyor çocuğunu kaybettiği için siz de gelip tekrar denerseniz derseniz yarasına tuz basarsınız. Çünkü anne o an çok korkuyordur ya tekrar hamile kalırsam o bebeğim de düşerse diye.

Üzülme ya kısır olsaydın o zaman hiç çocuğun olmazdı

Düşük Yapan Arkadaşınıza Söylememeniz Gerekenler Nelerdir?

Bunu anneye söyleyerek onu çok fazla üzersiniz. Anne o an kendi acısına üzülür başkasını düşünecek durumda olmaz ki.

Bir daha hamile kaldığında düşük yapma şansın daha az

Düşük Yapan Arkadaşınıza Söylememeniz Gerekenler Nelerdir?

Üzgün bir anneye asla şanstan bahsedilmemelidir.

Bu cümleleri kurabilirsiniz

Bu cümleleri kurmak yerine ona aşağıda belirtiğim cümleleri kurabilirsiniz.

"Senin yanındayım ağla ağla içini dök"

Düşük Yapan Arkadaşınıza Söylememeniz Gerekenler Nelerdir?

O an anne zaten çok ağlar, siz ona ağlama yeter derseniz bu onu dindirmez, bırakın yeterince ağlasın yoksa daha kötü hisseder kendini.

"Seni koşulsuz şartsız dinleyeceğim bana neler hissettiğini anlat"

Düşük Yapan Arkadaşınıza Söylememeniz Gerekenler Nelerdir?

Çocuğunu kaybeden bir anne konuşmaya çok ihtiyaç duyar içindeki üzüntüyü acıyı anlatmazsa içindeki acı onu öldürebilir.

Düşük Yapan Arkadaşınıza Söylememeniz Gerekenler Nelerdir?
Cevapla