Merhaba arkadaşlar.
Bugün size tecrübe ettiğim bir konu hakkında bilgiler vermek istedim. Konumuz bebek bezi ama odak konumuz sürekli farklı marka bez kullanmak. Şimdi izninizle maddeler halinde anlatmaya başlıyorum.
Bebeğinizin teni bir beze alıştığı zaman sıkıntı olmaz.

Ama siz sırf daha kaliteli diye değiştirmeye kalkarsanız, bu bebeğinizin tahriş olmasına neden olur.
Kaliteli diye düşündüğünüz bezlerin iç yapısı, bebeğinizin cildine oldukça zarar verebilir.

Sırf daha iyisi olsun diye düşündüğünüz durum, bebeğiniz için bir kabusa dönüşebilir.
Bez alırken fiyatına çok takılmadan araştırmasını yapmalısınız.

Gerekirse internet formlarında kullanıcıların yorumlarını gözden geçirebilirsiniz. Çok kaliteli bilinen bezlerden bile beklenmedik şikayetler olduğunu göreceksiniz.
Bebeğiniz pişik acısını daha fazla yaşamaya başlar.

Gülücükleriyle etrafındaki insanları mutlu etmesi gereken bebeğin acı dolu çığlıklarını duymak canınızı sıkacaktır.
Onca bez markası deneyen bir baba olarak size tavsiyem, kesinlikle marka ismine aldanmayın.

3 aydır kızıma Bim'den bez alıyorum ve oldukça mutlu görünüyor.
Sizlere vereceğim tavsiye ve bilgilerim şimdilik bu kadar. :)
Hoşça kalın...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar