Hiç tanımadığınız biri size hediye vermek isteseydi tepkiniz ne olurdu?



Kezban gibi triplere girmez, neden böyle bişey yaptığını davranışlarından anlamaya çalışır, nazikçe teşekkür eder kabul edip/etmeyeceğimi söylerdim..
almazdım..
ne çıkacağı belli olmaz..
Almam, hediyeyi kafasına vururum
Kabul etmezdim ki
Cevap
30Cevap
Mutlu olurdum. şahsen ben hayatım boyunca hiç bir hediye almadım ailem dışında. . Oda 5 yıl önceydi 2. kez hediye aldılar
Tanımadığı birine hediye verilmeyeceğini bir şekilde anlamış olur. Artık iylik güzellikle mi yoksa kötü bir şekilde mi o ona kalmış!
Tekdirle uslanmayan hakkı kötektir demiş atalarımız...
Bu promosyon için dağıtılan bir hediye falan değilse korkarım.
Benden 10 metre uzaklaşıp açarsa kabul edebileceğimi söylerim
hediye kabul edilir. itinayla açılır hatırası saklanır ve bir yolunu bulup başka bir hediyeyle karşılık verilir.
Yani genelde platonik filan olanlar filan verir o yuzden uzmemek icin alirdim heralde :)
Hediyeyi al sabah akşam kapinda yatsin😂😂 ne besteler yapar sana ondan sonra ayikla pirincin taşiñi sonra.
Almakta tereddüt ederdim, küçük bir şeyde kırmamak için alırdım..
Tanıdıklarım aldı da bir tanımadığım kaldı. :D almazdım sanırım, tanımıyorum sonuçta.
Merhaba teşekkür ederim de bu ne şimdi nereden çıktı kimsiniz?
Sanırım çok mutlu olurdum. Her ne olursa olsun düşünülmek güzel bence
Bir menfaatinin olduğunu düşünürüm ve asla kabul etmem
sanırım ne gereği vardı bakışları altında teşekkür ederdim.
Yabancı olduğu için; merak eder, hemen açıp bakardim açıkçası 🙈😂 Nekadar yüzsüzüm dimi 😒😶
bunda derin bir yakınlık var diye düşünürüm kişiye göre değişir bence
Manasız bir zamanla hediyesi ise alma gereksinimi duymazdım.
Yanlış anlsmaza kızmada medeni olarak kabul etse iki platoniğim var seve seve verirdim.
teşekkür ederim
Durduk yere kim kime hediye alıyor ya
Alırım ama kırmamak için çöpe atarim gidince belki büyü yaptı ne malum
Bayram değil seyran değil ya noluyoooo derdim galiba :)
Teşekkür ederim ama kabul edemeyeceğimi söylerim :)
tanıdığım tanımadığım farketmez hediye kabul edemiyorum
Önce bir şaşırırdım. Nedenini sorar sonra da kocaman sarılır teşekkür ederdim.
Ne münasebet canım tanımadığım birinden niye hediye Alıyorum
istemez yan cebime koy hesabı yapardım kesinn 😁😁😁
Alırım ya ne çıkmasını bekliyosunuz atom bombası mı
Kızılderililere battaniye hediye eden İngilizler gibi mi yani?
Tabii ki almam. Neden alayım ki tanımadığım insanın bir hediyesini..
Veren ellerin daha çok hediye alsın derim :)
Sağol kardeş derdim. Ama almazdım.
Alırdım tesekkür ederdim geri cevırmek ayıp olur
çiçek olabilir ama hediye kabul etmem
Almam valla ama çok merak ederim
Teşekkür ederdim 😂😂😂
Tanıdığımdan zor alıyorum nöö
Şaşırırdım teşekkür ederdim
Verdi biri. Ben de aldim.
“Teşekkür ederim, ama kabul edemem” derdim.
Dolandırıcılıktır buyuk ıhtımal
Kız olursa bilmem de karşı cinsten kabul etmem.
Kabul etmezdim heralde
Tessekkür ederim niye hediye verdiğin sorardim
şaşırırdım ve sevinirdim ama kabul edemezdim.
Teşekkürler ama bunu kabul edemem.
Teşekkürler der kabul etmezdim
Ben o hediyeyi almamm
Bilmiyorum ama etkilenirim
sevinirdim herhalde ama kabul da edemezdim
Sebebi neydi ki derim
Tepki veremezdim sanirim😄
Alırdım tabiki Allah razı olsun gardaş
Şaşırırdım o kişiyi üzmemek için kabul ederdim
Küçük biseyse çiçek örneğin kabul ederim.. .
Alırım hediye bu sonuçta
Tedirgin olurum. Kabul etmek istemem.
tesekur ederim alirim
https:// www. youtube . com/watch? v=-zKHVo-ebGU
Alabilirim hayır diyemem :) sonuçta hediye
Teşekkür eder alırdım. Hediye sonuçta😂
Teşekkür Edip paketi alır açardim dkidkd
Bomba falan mı diye korkardım
Şaşırır ve kabul ederdiim
Kabul etmezdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar