
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılForum İstanbul . Digerleri zor. Ancak onun da asansor sıkıntisi var.
21 Yorumla
En İyi Cevaplar
Tam adamı cevaplayacak şimdi😂 ak merkez diyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Olsundu.. 😂
- +1 yıl
❤ ❤
+1 yılBuyaka , Akasya , Zorlu , emaarı sevmedim ama büyük yatırım orasıda.
2216 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Yo anadolu yakasında oturuyorum avm ler birbirine cok yakın İstanbul'da genelde insanlar avm lere sık gider bilirsin ben pek sevmesemde gidiyorum gezme hobim olmadıgı halde böyler bunlar begendiklerim daha niceleri var 😂
- +1 yıl
Doğrudur bilmiyorum ama buyakanın yanında meydan avm + ikea da var metrocityde oldugunu sanmıyorum 😀
- +1 yıl
Bende bir haftada 4 kez midyeci ahmete gitmiştim besiktasa arabayla :) allahtan cengelköye acıldı 😀
- +1 yıl
İstanbul güzel şehir ama bence anadolu yakası daha güzel 23 senedir alıstıgım icindir belkide avrupa garip geliyor bana karışık 😂
- +1 yıl
Sen anadoluda mısın avrupadamısın b
- +1 yıl
Hangi ilçedesin?
- +1 yıl
Avrupa yakası oluyor ora? 😅
- +1 yıl
Bildirim manyağı oldum. :/ 😂
- +1 yıl
Kusura bakma ya cok sinir bozucu bir durum benimde basıma geliyor 😅
- +1 yıl
Bende aynı şeyi yapıyorum bazen, laf lafı açınca konu uzuyor. :) o yüzden tepki gösteremedim şimdi size..😂
- +1 yıl
Uzasın bir şey olmaz bildirim manyağı yapalım seni biraz daha 😂
- +1 yıl
- +1 yıl
Yo yetmez burası hep var olacak 😂 saygııı hahhaha
- +1 yıl
Bende insanım, acıyın. :D Başka yerden devam edin sohbetinize. :D
- +1 yıl
- +1 yıl
Allah razı olsun. :D
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
İşkence resmen.. :) Hiç acımıyorlar bana..
- +1 yıl
- +1 yıl
Bir tuşumla sizi susturabilirim bunu biliyorsunuz dimi? :D ama lanet olsun kıyamıyorum. :D
- +1 yıl
Sen bize kıyamazsın ya hem sende katıl bize 😂
- +1 yıl
Bildirim çok şey oluyor ya. :D
- +1 yıl
Sana bence cok daha fazlası geliyodur bu bişi değil be 😂
- +1 yıl
Orası öyle de işte. Amannn konuşun ya tamam. :D Sizi mi kırıcam. :)
- +1 yıl
Hahahaha süpersin kaybolma bir yere sende o zaman 😜
- +1 yıl
Buralardayım.. :)
- +1 yıl
Serin aslında fena değil 😂😂
- +1 yıl
Nasıl terletiyo be oyunlar 😅 mayoylamı bende valla sıcakta sadece sortla duruyorumda Şu an gayet serin😂
- +1 yıl
Resident evil 7 oyna birde o zaman terlemeyi seviyosun galibaaaa 😂
- +1 yıl
Tırsmanı istiyorum bende zaten böyle acayip tırs bakalım ne olacak 😂😂
- +1 yıl
Nedense kadınların böyke oyundan filmden korkması cok hosuma gidiyor acayip zevk verici 😂
- +1 yıl
Oha ciddimisin iyi bu gece korkudan ölmede avrupa yakasına gelmekle ugrasmayalım sebep olmak istemem 😂😂
- +1 yıl
Ya sen bendende troll cıktın dua et ben acilmiyim trollle geçer hayatın 😂 o oyun ayrıca minimum 2-3 saate iner 40-50 gb 😀😀
- +1 yıl
Yeter ulan yeter. :/ ne günah işledim ben Allah'ım.
He o vardı, hı bir tane daha. Baya da varmış ya. 😂😂
Siz bana onların cezası mısınız? 😂 - +1 yıl
Evet özellikle ben ssenin cezanın fenomen ve bu cezadan kaçış yok 😂
- +1 yıl
Sebebi neydi ki? 😐😂
- +1 yıl
Biz seçildik cünkü 🤓
- +1 yıl
Hay ben sorduğum sorunun.. 😂
- +1 yıl
Eee anlat ya neler yapıyosun nasıl geçiyor hayat 😅
- +1 yıl
İyi ya çalışıyoruz işte napalım, sende ne var ne yok? 😂
- +1 yıl
Sezonda üniversite off seasonda iş güç yazın calısıyoruz be ya napalım işler güçler yogunuz 😅😅
- +1 yıl
Ya o değilde allah askına sana bişey sorucam şu sitede fenomen olacak kadar ne yaşadın he söyle bakim 😂😂
- +1 yıl
Hayat şartları be naparsın.. 😂
Niye sanki sokakta dilencilik yapıyor muşum gibi bir tepki verdin onu anlayamadım. 😂
Güzel paylaşımlar yapan herkes feno olabilir. :) - +1 yıl
Ben feno olma derdinde değilim hiç ya standart bir vatandaş olmak tercihim 😂
- +1 yıl
Benim de özel bir çabam olmadı desem belki inanmazsın, belki hava yapıyor falan dersin ama gerçekten benim de çok büyük bir çabam olmamıştı.. :)
Ayrıca ben de sıradan vatandaşım! Niye beni dışlıyorsun kiii. :/ 😂 - +1 yıl
Çaban olmadıysa helal olduysada helal 😂 ya nebilşm yok guruydu bilmem fenomendi bana biraz acayip geliyor benim bagımlı oldugun tek yer instagram burası olmaıs ilginc millet mesai yapıyo burda 😂😂
- +1 yıl
Site bağımlılık yapıyor ve cidden keyif veriyor. :)
Ben kafamı dağıtıyorum burada. - +1 yıl
Hımmmm deli oldugunu anlamıştım zaten 😂😂😂 dermişim demek öyleee
- +1 yıl
Kendi kendine anlamana gerek yok zaten orada yazıyor. :)
- +1 yıl
Beni siz delirttiniz 🤓😂
- +1 yıl
Hahahah aynen öyle dm de ben olmadıgım için bu kadar konuşma yok 😂😂 😂
- +1 yıl
bir bitmediniz.. 😂😂
- +1 yıl
Bitmicez kiii 😂
- +1 yıl
:/ zulümsünüz resmen. :)
- +1 yıl
Hep bu saatlerde gelmen 😜
- +1 yıl
Yatınca son bir kontrol yapıyorum, sürekli de senin yorumlara denk geliyorum nedense.. :)
- +1 yıl
Ben böyleylim insanların gözüne batarım kscıs yok :)
- +1 yıl
Oldu o zaman iyi geceler. :) Bu yorumlaşma uzun sürebilir.. 😂
- +1 yıl
Sürecek zaten kaçamazsın. 😂😂
- +1 yıl
Kaçtım bile.. :)
- +1 yıl
Yarın yine gelicen 👋👋
- +1 yıl
Vallahi engeli basacağım artık. 😂😛
- +1 yıl
Yapma beee su sıkıcı hayatta 2 sohbet ediyoz 😂
- +1 yıl
Haklısın sanırım. 😂
- +1 yıl
- +1 yıl
3 günlük dünya engel atmaya bile değmez sende bunun farkındasın 😂
- +1 yıl
Engel atmamı gerektirecek bir durum görmedim. :)
- +1 yıl
Evet arkadaslar cıkmıyor sesiniz herkes cok mutlu sanırım 😅
- +1 yıl
Bende bugün yazacaktım, başına bir şey mi geldi diye. :)
- +1 yıl
Yoğunum ya işler güçler yaz okuluyla ugrastık falan sinir stres time 😅
- +1 yıl
Sen de dedin ki bir de şu deliyi sinir edeyim..😂
- +1 yıl
Aynen öyle benim canım sıkkın o niye mutlu falan 😂
- +1 yıl
Ah keşke mutlu olsam da onu bozmaya çalışsan.. 😂 asdfgh
- +1 yıl
Desene mutlu olsak bu sitede işimiz ne 😅 ama sen mutlusundur be sonuçta fenomensin 🤓
- +1 yıl
Fenomenlikle mutluluğun ne alakası var şimdi? :/
- +1 yıl
Desene fenomen oluyoruz mutlu sanıyorlar...
- +1 yıl
Aynen öyle. :) hiç alakası bile yok.
- +1 yıl
Sen hangi şehirde yasıyorsun ki?
- +1 yıl
Sorudaki şehir. :)
- +1 yıl
Hahaha kaçırmışım hangi ilçedesin :)
- +1 yıl
Açık adres verem mi? 😂😂
- +1 yıl
Al işte ilçeyi sorduk altı üstü oturduğun ilçede büyük ihtimalle en az 500.000 insan yaşıyor be soylesen nolcek 😂
- +1 yıl
Senin saydıklarına göre sen Anadolu yakasındasın sanırım. :)
- +1 yıl
Senin kurdugun cümleye bakılırsada sen avrupa yakasındasın sanırım :)
- +1 yıl
Evet, ayrı dünyaların insanlarıyız.. 😂😂
- +1 yıl
Peeeh dünya küreselleşti o yalan bitti 😂
- +1 yıl
Yalan değil ya 😂 asdfgh
- +1 yıl
Bitti o işler bitti aynı dünyada yasıyoruz işte sorgulama fazla 😂
- +1 yıl
Tamam be 😂
- +1 yıl
Oooo depresyondaymış buralar şenlenicek desenize hayat zor olmalı senin için 😂
- +1 yıl
E ben depresyondan hiç çıkamıyorum ki, o ne olacak? 😂😂 sen yine arada giriyor muşsun.
- +1 yıl
Ya ben nereye düştüm 2 depresyonlunun arasındayım 😂
- +1 yıl
Kaç kurtar kendini. 😂
- +1 yıl
Manyaktan korksaydık KS ye girmezdik 🤓😂
- +1 yıl
O da doğru bak :) burada normal insana rastlamak zor. 😀
- +1 yıl
O zaman siz ikiniz çok şanslısınız 😀
- +1 yıl
Sen şimdi kendini normal mi görüyorsun yani? 🤤
İnkar evresi.. yakında alışırsın sende. 😂 - +1 yıl
Normalim tabiki eskide kaldı dertler tasalar 😂
- +1 yıl
Burada normal insanın işi ne? 😀
- +1 yıl
Hiiiç sohbet muhabbet insanların sorunlarını çözmeyi seviyorum hem 😂
- +1 yıl
Ne kadar da düşünceli bir çocuk. :D
- +1 yıl
- +1 yıl
sende geldin kaldro tam oldu 😀 seni dinliyoruz deli
- +1 yıl
- +1 yıl
Kızlar niye bozuk psikolojiler düzeltiriz nedir yani 😅
- +1 yıl
Bu seni ona aşık yapar dikkat etmen lazım ya da sorunu çözmeyi dene
- +1 yıl
Ya onu bunu bırak da şu profil fotoğrafındaki sen misin? O kolundaki ney dövme gibi ama bir değişik duruyor.
- +1 yıl
Evet benim niye garibine mi gitti 😂 kurt o kolumdaki
- +1 yıl
Dövmenin ne olduğuna anlam veremedim o yüzden sordum. :D
- +1 yıl
Ya dövme değil aslında o tatilde yaptırmıstım 1-2 hafta icinde gitmişti kolumdan 😅
- +1 yıl
Anladım :)
- +1 yıl
Cok anlayıslısın delicim :)
- +1 yıl
Öyleyimdir. :D :D
- +1 yıl
Evet arkadaslar cıkmıyor sesiniz😀😀
- +1 yıl
En son ben yazmışım.. 😂
- +1 yıl
Ben calısıyorum amaaaa 😂 anca arada ses ver yasıdıgına dair
- +1 yıl
Pikiii😂 kolay gelsin.
- +1 yıl
Cıktım isten yahu neden bu kadar iyi anlasıyoruz 😂😂
- +1 yıl
Hı bende şu an çalışıyorsun sandım. 😀
E gündüzleri bende çalışıyorum be. 😂
Niye anlaşabiliyoruz bilmiyorum valla, can sıkıntısı işte.. 😀 - +1 yıl
Ne demek bosver 😜 . Dün erken uyumusum deli ye cevap yazamadık 😅
- +1 yıl
Hangi semt? :D
- +1 yıl
Arkadaslar sesiniz cıkmıyor öldünüz mü kaldınız mı 😂
- +1 yıl
Ölmedim.
Yıkılmadım ama ayakta da değilim.. 😂 - +1 yıl
Allah allah yazık yaaa😂
- +1 yıl
Yazık tabi. 😂
- +1 yıl
İstersen tutayım seni en azından yere düşmezsin 😂
- +1 yıl
Yok ben yıkılmak istiyorum. 😂
- +1 yıl
Harbi delisin ya ama her istediğin olmaz talebiniz kabul edilmedi 😂
- +1 yıl
Ben isteğimin onaylanmasını beklemem 😀 canım ne isterse onu yaparım. 😂
- +1 yıl
Cok iddalısın Allah korusun karsına böyle senin gibi biri cıkarsa sıkıntı 😂😂
- +1 yıl
Tövbe de 😂
- +1 yıl
Hayat bu belli mi olur 😂
- +1 yıl
Benden daha beteri vardı bir ara, mecbur kuyruğu biraz sıkıştırmak zorunda kalmıştım.. 😂 sevince insanın gözü kör oluyor..
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Geçncler nabersiniz cıkmıyor sesiniz😀
- +1 yıl
Biz buradayız, senin sesin çıkmıyor. :)
- +1 yıl
Evet yoğun bir hafta geçiriyorum buraya vakit kalmıyor ne var ne yok 😂
- +1 yıl
Bizde çalışıyoruz aynı bea. :D
- +1 yıl
Bende işten cıktım geberiyorum spora gidicem 😅😅😅
- +1 yıl
Bu yorgunlukla bir de spora mııı?:D Hiç üşenmiyor musunuz ya. :D
- +1 yıl
Şu an geberiyorum uykusuzluk halsizlik yorgunluk ama devam 🤓🤓🤓
- +1 yıl
Git yat uyu, manyak mısın nesin :D
- +1 yıl
Yooook vazgeçmem yine sevmekten 😀 manyağım zaten orasına lafım yok akıllı biri beniö yaptıklarımı yapmaz
- +1 yıl
Doğrudur. :D
- +1 yıl
Kısa cevaplar yazma konus biraz spor nasıl gecicek iniyorum simdi 😀
- +1 yıl
Spordayken yorum mu yazacaksın :))
- +1 yıl
Evet dinlenirken Şu an oldugu gibi 😃
- +1 yıl
Spordayken ayna karşısında gövde gösterisi yaparak, fotoğraf çekip paylaşıyor musun sende? :/ 😀
- +1 yıl
Hikaye atmam spordayken çaktırmadan geliştiriyorum 😀
- +1 yıl
Heh iyi aferin, öyle erkeklere kıl oluyorum çünkü. :)
- +1 yıl
Onları geç sen ya onlara erkek mi diyosun ki egoist kop**kler
- +1 yıl
Aynen öyle. :) Sırf hava yapmak için, fotoğraf çekmek icin spora gider mi bir insan ya. :)
- +1 yıl
Evet katılıyorum sana ne güzel anlasıyoruz böyle 😊
- +1 yıl
Aynen de artık yeter. Bin tane yorum oldu. 😀
- +1 yıl
Niye beee rahatsız mı oldun bende 😀
- +1 yıl
Yok senden rahatsız olmadım da :)) komik oldu yani.
- +1 yıl
Olsun işte millet güler 😀
- +1 yıl
Deli der dicem de, zaten orada deli olduğum da yazıyor. 😂
- +1 yıl
Hadi 1.000 yapalım sunu 😂
- +1 yıl
Olarr 😀
- +1 yıl
- +1 yıl
Aynrn öylee
- +1 yıl
- +1 yıl
Bende diyetteyim tersten ama kilo almaya. 😂
- +1 yıl
Never give up !!!
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
183 üm 76 oldum bende 80 olup bırakıcam :)
- +1 yıl
Gencler sesiniz cıkmıyor aaaaa ayıp ama 😅
- +1 yıl
Ben iyi değilim, bugün bulaşmayın bana. :/
Forum İstanbul, zorlu.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
32
Cevap
35Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılMarmara Park ve Forum İstanbul.
İkisinde de sevdiğim markalar mevcut. Forum İstanbul aşırı kalabalık oluyor ama. O yüzden Marmara Park’ı tercih ederim.21 Yorumla- +1 yıl
Forum İstanbul'a senelerdir gitmeme rağmen hala içinde kayboluyorum. :) çok büyük ve gerçekten çok kalabalık.
Mecbur kalmadıkça alışveriş vs AVM ye gitmeyi tercih etmiyorum. Eğer gidersem kalabalık olması, arapların dolu olması sebebiyle sevmediğim ama her mağazanın var olması ve yakınlığı nedeniyle Cevahir AVM...
20 Yorumla
+1 yılalış veriş için diyorsanız İstanbul forum. elit ve güzel bir mekan istiyorsanız zorlu center. gezmek tozmak eğlenmek istiyorsanız isfanbul.
10 Yorumla
+1 yılGördüklerim arasından Zorlu ve İstinye Park favorim oldu.
20 Yorumlaİstanbul'da yaşamadığım için bilemeyeceğim üzüldüm bak şimdi😃
20 Yorumla
+1 yılOrda 10 sene önce birtek torium a gittim çok güzeldi başka bilmiyorum ama
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 366 cevap paylaştı.
+1 yılVadi Park güzel oldu ya da olacak diyeyim...
Ama benim favorim İstinye Park.10 Yorumla O kadar alışveriş merkezine gittim yinede Cevahir benim için farklı bir yere sahip
18 Yorumla- +1 yıl
Cevahir mi? Cok standart be
- +1 yıl
Anadolu yakasındaki avm lere geldimiz mi
Hiç? - +1 yıl
İşte anadolu yakasında gitmediğin için cevahire iyi diyosun şaşırdım :))
- +1 yıl
Evet haklısın akasyaya gel ama metrobüsle gelirsin hemen uzunçayır durağı :))
Anadolu yakası:akasya
Avrupa yakası: Cevahir, Akmerkez istinye park10 YorumlaHemen hemen hepsi aynı aynı mağalar aynı cafeler vsvs grünü koyunca aöyleyeceğin kahvede aynı evine en yakın olan en iyi olandır
10 Yorumla
+1 yılZorlu ya da Cevahir gayet güzel ama yakınlığından dolayı en çok isime yarayan Metrocity 'ydi.
30 YorumlaForum İstanbul 😇 turkuazo akvaryum da var içinde
10 YorumlaCidden bilmiyorum yakında gelicem gezdirmek isteyen olursa buraya beraber yazarız 😂😂
10 YorumlaMarmara park iyidir ama Bence Mallof istanbuldan iyisi Yok
10 YorumlaViaport Venezia, forum İstanbul Marmara forum.
30 YorumlaCevahir :p özdileğin sinemasına hayranım
25 Yorumla
+1 yılHepsini gezme fırsatım olmadı
20 Yorumla
+1 yılCevahir güzel ama kalabalık..
20 Yorumla
+1 yılİstanbul’da yaşamadığım için bilmiyorum.
20 Yorumla
+1 yılKanyon bence. Bir de cevahir 😅
20 YorumlaHiç sevmesem de Marmara Park diyeceğim
20 Yorumla
+1 yılZorlu Center
*Gecen bol olsun.*10 YorumlaZorlu veya Akasya tercih edebilirsin.
10 YorumlaForum İstanbul baya büyük. Marmara park da iyidir.
10 Yorumla
+1 yılistanbuldayaşamıyorum
10 YorumlaAvrupa Yakası İstinye Park Anadolu Yakası Akasya.
10 YorumlaEn yakını en iyidir Metrogarden 😅
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 325 cevap paylaştı.
+1 yılAkasya ya da Emaar diyebilirim.
10 Yorumla İstanbula gittinizmi diye sorsana
20 Yorumlaİstanbul'da yaşamadığım için bilemiyorum 🤷♀️
10 YorumlaZorlu center, istinye park
20 YorumlaEn iyisi akasya bence
10 Yorumla
+1 yılŞişli cevahir istinye park
10 Yorumla
+1 yılCevahir bana yetiyor her aradığımı buluyorum
20 Yorumla
+1 yılZorlu.
20 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 355 cevap paylaştı.
+1 yılCevahir ve Zorlu 😄
20 Yorumla
+1 yılVadiistanbul
20 Yorumla
+1 yılKoca şehir vardır bir kaç yer
10 Yorumla
+1 yılHiç bilmiyorum.
10 Yorumla
+1 yılİstinye Park, Zorlu
10 YorumlaZorlu sanırım.
10 YorumlaZorlu
10 Yorumla
+1 yılZorlu, Cevahir.
10 Yorumla
+1 yılAk merkez ve capıtol geri kalanlar beton fazlalığı
10 Yorumla
+1 yılCevahir 😏
10 Yorumla
+1 yılakasya
10 Yorumlacevahir
10 Yorumla
+1 yılAkasya
10 Yorumla
+1 yılMall of İstanbul
20 Yorumla
+1 yılZorlu center
20 YorumlaZorlu center guzeldi
20 YorumlaMaltepe Carrefour 😛
10 Yorumla
+1 yılEmaar
10 Yorumla
+1 yılhepsi bok gibi
20 Yorumla
+1 yılmall of İstanbul
10 Yorumla
+1 yılZorlu
10 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 421 cevap paylaştı.
+1 yılCevahiri severim..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstinye Park 🙂
10 YorumlaZorlu palladium
10 YorumlaHiç bilmem
10 Yorumla- Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar