Model ve marka önerinize açığım
Stan smith düşündüm ama emin değilim
Stan smith düşündüm ama emin değilim
Neredeyse o fiyata 1ay önce air force-1 aldım çok memnunum çooook rahat ☺️
100 lira daha koy adidas alfa bounce du sanırım. Ondan al
Cevap
7Cevap
Bir ayakkabıya bu kadar para vermem.. Nike al
50 dan 7 farklı markanın çakmasını al 😂
Puma olabilir
stan smith al derim.
Puma
skechers
adidastan şaşma
Skechers
Nike
adidastan şaşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar