N11 sitesi ürün iptal talebini mağaza 8 saattir onaylamadı. Şikayet var sitesine yazmak istiyorum ama normal bir süreç mi?

Aldım mağaza onayladı ancak kargoya verilmeden iade talep ettim. Talebim 8 saattir onay görmedi. Karttan para çekildiği için limitte azaldı başka mağazadan alışveriş de yapamıyorum. Şimdi ben bu durumu şikayet vara yazsam bana geri dönüş olur firma ve site için kötü olur ama yinede kimseyi mağdur etmek istemem bu durum sizce normal midir. 8 saat ve hala onay gelmedi
N11 sitesi ürün iptal talebini mağaza 8 saattir onaylamadı. Şikayet var sitesine yazmak istiyorum ama normal bir süreç mi?
Cevapla