Ibanez elektro gitar 2. El ibanez rg370dx almayı düşünüyorum, nasıl sizce?

Iki sorum var oncelikle bu gitar nasildir. Ikinci olarak da ; Ne dersiniz ilk kez online alışveriş ve ikinci el ürün alacağım... arkadaş okuduğum yerde yurduma yakın ama şimdi tatildeyim ben.. satılırsa satacak ben gidene kadar... kargoyla alsam diye düşünüyorum ama çok kararsızım hadi kargodan sağlam geldi... peki bir arızası varsa... bunu bir müzik aleti anlayana test ettirmem gerek... nasıl olacak bu akıl fikir verin.. gitarın normal değeri 1900 ... arkadaş 800 e siteye koymuş. .. 3 yıllık. ... elden alabilirim ama dediğim gibi çok zaman var daha gitmeme... oysa arkadaş gel dene gör beğenirsen alırsın.. temiz gitar dedi... ama sen gelene kadar da satılırsa bisi diyemem diyor. Gitarı daha üst bir seviyeye geçeceği bu gitarın hafif kaldığı için elden çıkardığını söylüyor.
Ibanez elektro gitar 2. El ibanez rg370dx almayı düşünüyorum, nasıl sizce?
Ibanez elektro gitar 2. El ibanez rg370dx almayı düşünüyorum, nasıl sizce?
Ibanez elektro gitar 2. El ibanez rg370dx almayı düşünüyorum, nasıl sizce?
Bence al çünkü...
Bence alma çünkü...
Kararsız kaldım...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ibanez elektro gitar 2. El ibanez rg370dx almayı düşünüyorum, nasıl sizce?
Cevapla