biz çok uzun zamandır birlikteyiz o yüzden artık birbirimizin hoşuna gidecek şeyler değil de ihtiyacı olan şeyleri alıyoruz ilk seneler saat parfüm cüzdan falan alıyordum şimdi geçen ay doğum günüydü sırt çantasına ihtiyacı vardı sırt çantası aldım o da ben birikim yapmayı hediyeden daha çok seviyorum diye çeyrek altın yarım altın filan alıyor
Klasik de olsa ben bir saate resmen vuruldum onu alicam sevgilime daha önce gömlek falan almıstım ama her zaman bir de manevi değeri yüksek daha ilginc bir hediye falan da düsünürüm ya da onu sasirtacak bir sürpriz de hazırlarım o yüzden klasik olmasi önemli değil benim için
@Black-Butterfly fossilden birkac model beğendim ben tek sorun fiyatları biraz yüksek ama gercekten çok güzeller 😍 saat&saat'in sitesinden inceleyebilirsin sende 😊
çok ciddiyim. Sanırım biraz ihtiyacımın olmaması bir şeye. Kendim elde edebiliyorum rahatlıkla. Bundandır birazda masrafa girmemeli ne olursa olsun. Ne bileyim bir sarma falan sarsa daha makul olur hem emek var:)
Takılacak giyilecek şeylerden ziyade manevi değeri olan birşeyler hazırlayabilirsin.. örneğin ben hazırladım fotoğraflardan anı albumu yaptım zamanı geldiğin de vermeyi düşünüyorum inşallah..
kol düğmesi ve gömlek tişört saat vs vs onun zevkini sen biliyorsun veya aranızda özel daha önce konuşulmuş cik istediği şimdi veya küçükken alamadığı bir şey varsa uzaktan kumandalı araba gibi..
bu tam benim konum.. ev tutup 500 sayfa postit yazıp duvarlara yapıstırdıgımda oldu.. 1 hafta önce parka fotoğraf ve balonlar astıgımda oldu.. baya organizasyon yaptım
Sana özel yazmadım genelleme yaptım 😊 Ha bu arada soruna cevap vereyim; şahsen, bana özel sevdiğim kadının elinden yapılmış bir bileklik fena olmazdı. Ipten bile olsa olurdu.
Oho neler almadım ki gömlek sweat hırka saat kol düğmesi atkı kupa fotoğrafımızı çizdirdim en son kazak almıstım sanırım bide kurabiye yaptırmıştım neler yaptırmısım 😂
En İyi Cevaplar